Nem semmi amit teljesítettél ezzel a kis járgánnyal.
Én nem mernék nekiindulni ekkora távnak egyedül az AF1-el.Jók a fotók,a tokaji híd ismerős.
Ezek inkább csak helyi vagy rövid távú motorozásra kitalált mocik ,nagy kitartás kell végignyomni ekkora távot.
Gratula!
Valami dugulás lehet a karbidban .A powert nem nézted mostanában nincs-e elkokszolódva?
A hétvégén én is beletettem vagy 300km-t a gépbe,de nem merészkedtem 30 km-nél távolabbra.
tegnapelött elcseréltem a gépemet egy TDR re. nem bántam meg.jó volt az AF1 de nekem az enduro jobban bejött:) ez van.
köszi mindenkinek a segitséget.
széles utat!:)
Boci!
Remélem tudod, ki vagyok...
együtt szilvesztereztünk barnáéknál, meg fociztunk is már!
Egy hónap kb még a jogsim, utána nyomhatunk túrákat együtt is, meg pár havernak is meglesz addigra!
A túra teljesítve a moci nem esett szét, bár a csilingelő hang megvan. Odafelé 3 és fél óra volt az út és majdnem 300 kilóméter, köszönhetően annak, hogy párszor eltévedtem (de így legalább kompoztam egy jót) és a térkép alapján Vecsésről alsóbbrendű utakon jutottam el az M3-ra. ...na ezek az utak...fejbe lövetném a felelőst! 30-40 kilóméteren át csak a felezővonaltól 1-1 méterre van aszfalt a többi törmelék, kavics, stb. Ha nem látom nem hiszem el! Nos ezen az úton a fogyasztásom 3,4 liter/100km volt! Ebben volt kb 40 kilóméter 60-80-as tempóban, volt kb 120 kilóméter sztráda 120-130-as utazó és néha 150-160 előzés a többi az olyan 100-as tempóban ment.
Érdekesség volt, hogy a sztrádára feljutva az első 10-20 kilóméteren marhára nem ment a moci, hatodikban csak lassult, 5.-ben 120 volt padló gázzal. (4.-ben 140, de nem akartam annyira pörgetni)
Aztán kicsit feléledt (gondolom, ahogy tisztult) és már 140-et ment ötödikben, de a hatodik is tudta tartani a 120-at, aztán egyszer csak megrázta magát és bivaly erős lett! Onnantól nem hogy tartani tudta magát hatodikban, de gyorsult is, egészen 160-ig! (ennyit sose ment előtte) Innentől folyamatosan 6,-ban 130-al mentem és előzgettem is, nem egyszer 160-ig.
Visszafelé Mol kútnál tankoltam és mivel a 100-as megszűnt ott (amúgy én mindig 100-ast tankolok bele) valami EVO benyát raktam bele. ..nem tudom ezen múlt-e vagy máson, de visszafelé megint halott volt a gép, de sajnos végig! Hiába erőltettem, 6.ban visszagurultam, esetleg sík úton a 120-at tudta tartani, de gyengén, szóval inkább 5-ben kellett jönnöm 120-al. ...a vége volt egyébként 5.ben a 120, nem ment többet. Néha ha előztem, akkor negyedikben ki tudtam huzatni 140-ig, de aztán ennyi. Így aztán nem elég, hogy csak 110-120 körül tudtam jönni, de mivel többet is pörgött (hiszen végig 5. néha negyedik) többet is evett a fogyasztás visszaúton 4,6 lett. ...igaz mivel jobb úton jöttem és nem tévedtem el a visszaút csak 2,5 óra volt. http://www.pingit.homelinux.or...
Holnap megyünk műszakira. :) ...drága lesz, de átmegy. :)
Szia!
Az én lábtartóm is heggesztve van de nem mondanád meg róla.Bontósoknak van mert ez a legtöbb tipusnál megegyezik, de ha elviszed egy olyan helyre ahol alut is tudnak heggeszteni, akkor olcsón megúszod.
Természetesen ez után át kell políroznod, mert egy futura nem lehet csúnya!
Nem hinném ,hogy a kis csövek befolyásolnák a menetteljesítményt .
Én csak annyit vettem észre,hogy a hosszabb állás után(2hét) is pöccre indul a moci,míg tavaly gondjaim voltak ha vagy 10 napin nem volt beindítva.
Persze a karbitakarításnak is köszönhetem a jobb indulást.
Valószínű a karbidban lesz a gond,de ez egy szerelőn nem foghat ki.
Köszi a segitséget.Hát én mindent lógva hagytam ez okozhat valami galibát mondjuk nehezebben indul a motor vagy esetleg nem úgy pörög ahogy kellene és torpan?Mert most nekem ilyet csinál:(Levittem egy szerelőhőz de csak ö is hümmögött a sirás kerülgetett
Kösz RAPO a segitséget még szétnézek hogy mit kapok
de lehet hogy csak 130-as lesz
(nekem egy suzuki igniszem van és nem az autó a hibás hanem a soför!)
Szia!
Én is ezt a kérdést tettem fel a téli szervizem után és trakee-tól megkaptam a választ:A légszűrőház elején a szívócsonk mellett van 1 T formájú pöcök ,én arra tettem a két felsőt,a túlfolyócső pedig szabadon lóg!
És kb menyi idö holnap lesz rá 2 órám.
Nem semmi amit teljesítettél ezzel a kis járgánnyal.
Én nem mernék nekiindulni ekkora távnak egyedül az AF1-el.Jók a fotók,a tokaji híd ismerős.
Ezek inkább csak helyi vagy rövid távú motorozásra kitalált mocik ,nagy kitartás kell végignyomni ekkora távot.
Gratula!
Valami dugulás lehet a karbidban .A powert nem nézted mostanában nincs-e elkokszolódva?
A hétvégén én is beletettem vagy 300km-t a gépbe,de nem merészkedtem 30 km-nél távolabbra.
köszi mindenkinek a segitséget.
széles utat!:)
Remélem tudod, ki vagyok...
együtt szilvesztereztünk barnáéknál, meg fociztunk is már!
Egy hónap kb még a jogsim, utána nyomhatunk túrákat együtt is, meg pár havernak is meglesz addigra!
Vecsés--Tokaj
Tokaj--Budapest--Vecsés
A túra teljesítve a moci nem esett szét, bár a csilingelő hang megvan. Odafelé 3 és fél óra volt az út és majdnem 300 kilóméter, köszönhetően annak, hogy párszor eltévedtem (de így legalább kompoztam egy jót) és a térkép alapján Vecsésről alsóbbrendű utakon jutottam el az M3-ra. ...na ezek az utak...fejbe lövetném a felelőst! 30-40 kilóméteren át csak a felezővonaltól 1-1 méterre van aszfalt a többi törmelék, kavics, stb. Ha nem látom nem hiszem el! Nos ezen az úton a fogyasztásom 3,4 liter/100km volt! Ebben volt kb 40 kilóméter 60-80-as tempóban, volt kb 120 kilóméter sztráda 120-130-as utazó és néha 150-160 előzés a többi az olyan 100-as tempóban ment.
Érdekesség volt, hogy a sztrádára feljutva az első 10-20 kilóméteren marhára nem ment a moci, hatodikban csak lassult, 5.-ben 120 volt padló gázzal. (4.-ben 140, de nem akartam annyira pörgetni)
Aztán kicsit feléledt (gondolom, ahogy tisztult) és már 140-et ment ötödikben, de a hatodik is tudta tartani a 120-at, aztán egyszer csak megrázta magát és bivaly erős lett! Onnantól nem hogy tartani tudta magát hatodikban, de gyorsult is, egészen 160-ig! (ennyit sose ment előtte) Innentől folyamatosan 6,-ban 130-al mentem és előzgettem is, nem egyszer 160-ig.
Visszafelé Mol kútnál tankoltam és mivel a 100-as megszűnt ott (amúgy én mindig 100-ast tankolok bele) valami EVO benyát raktam bele. ..nem tudom ezen múlt-e vagy máson, de visszafelé megint halott volt a gép, de sajnos végig! Hiába erőltettem, 6.ban visszagurultam, esetleg sík úton a 120-at tudta tartani, de gyengén, szóval inkább 5-ben kellett jönnöm 120-al. ...a vége volt egyébként 5.ben a 120, nem ment többet. Néha ha előztem, akkor negyedikben ki tudtam huzatni 140-ig, de aztán ennyi. Így aztán nem elég, hogy csak 110-120 körül tudtam jönni, de mivel többet is pörgött (hiszen végig 5. néha negyedik) többet is evett a fogyasztás visszaúton 4,6 lett. ...igaz mivel jobb úton jöttem és nem tévedtem el a visszaút csak 2,5 óra volt.
http://www.pingit.homelinux.or...
Holnap megyünk műszakira. :) ...drága lesz, de átmegy. :)
Üdv: M.
Ha azt mondanám hogy eladó a Replicám érdekelne vkit?
Minden okés rajta, matrica kell rá meg visszapillantó. 200e Ft.
Képek a nevem alatt vannak.
ícsí
Az én lábtartóm is heggesztve van de nem mondanád meg róla.Bontósoknak van mert ez a legtöbb tipusnál megegyezik, de ha elviszed egy olyan helyre ahol alut is tudnak heggeszteni, akkor olcsón megúszod.
Természetesen ez után át kell políroznod, mert egy futura nem lehet csúnya!
Én csak annyit vettem észre,hogy a hosszabb állás után(2hét) is pöccre indul a moci,míg tavaly gondjaim voltak ha vagy 10 napin nem volt beindítva.
Persze a karbitakarításnak is köszönhetem a jobb indulást.
Valószínű a karbidban lesz a gond,de ez egy szerelőn nem foghat ki.
Nincs valakinek fölös balos lábtartója ami jó állapoban van és nincs eltörve?
Majd írd meg mit sikerült venni és hogyan vált be.
de lehet hogy csak 130-as lesz
(nekem egy suzuki igniszem van és nem az autó a hibás hanem a soför!)
Ezen a héten kétszer hajtottak ki elém,mind a kétszer suzuki-val.
Néz-néz és mire odaérsz addig kivánszorognak.
Utálom a suzukikat!
És a 140/70-nel biztos meseszépen néz ki.
Enyém csúnya a (slick)125/55-tel, de azt mondta egyik ismerősöm, hogy bazdmeg ez nem szépségverseny...
Ezt kell nézni!
Zoomolj és talán látsz valamit!
A gumi választásnál hallgass inkább zotyára.
95/70 és 125/55 a befutó
Én is ezt a kérdést tettem fel a téli szervizem után és trakee-tól megkaptam a választ:A légszűrőház elején a szívócsonk mellett van 1 T formájú pöcök ,én arra tettem a két felsőt,a túlfolyócső pedig szabadon lóg!