No megfordítottam ideiglenes megoldáskét a membránokat és ..egyelőre ..kopp-kopp jó. Volt egy kis szopásom is, mert kimentem huzatni, szépen 150-el ment, egyszercsak egy idő után 120 főlé nem bírtam tolni, aztán ahogy füleltem olyan volt, mintha kifújna a kipuff valahol elől. Megnéztem és tiszta dzsuva volt elöl a blokk, akkor tűnt fel, hogy a power csavarjait bizony nem húztvam meg és szépen kifújt mellette. :)
Na miután a hibát orvosoltam, újra 150-155 lett a vége, és ezt még emelkedőnek felfele is tartotta! Szóval úgy néz ki fasza lesz.
Közben a váltóba is töltöttem utána olajat, kb fél liter ment bele! úúúúúú, de hova lett a fél liter ami hiányzik? Szerintetek lehet főtengelyes úgy, hogy közben 150-et megy? ..és nem nagyon volt dzsuvás a kipuff sem. Pár nap múlva megnézem a szintet kiváncsi leszek, mennyi lesz benne.
Nem az a baja, hogy felmelegszik, hanem, hogy oxigénben szegény a levegő, és meleg! Emiatt az ugyanakkora térfogat, amit beszív kevesebb oxigént tartalmaz, és kevésbé nagy mennyiségű benzint tud elégetni, ergo rosszabbul megy! Modnjuk rángtnia nem kellene....
...hát hazafele már este jöttem, és kb 20 fok volt. :( ..meg hát jó legyen gyenge, de ez rángatott mint a veszedelem, nem ment a fordulatszám felfelé és hát alapjáraton is ugrált vagy 4000-nyit fel-alá. ...azért ennyire csak nem lehet melege?
Hümm azon nem gondolkodtatok, hogy talána hőséget nem szereti? Mert az enyém midníg is gyenge volt nagy melegbe, elvégre nem kapott elég levegőt... Útáltam is hőségbe motorzni vele, mert csak szenvedett... Próbáljátok ki olyankor, mikor lehűlt a levegő, könnyen lehet, hogy csak az a baja.....
enyém is igy néz ki. probáltam forditgatni de csak rosszabb lett.
nemtudom hol lehetne kapni én egy sráctól vettem a neten. házzal eggyütt 4 ropi kompletten
sztem nem is olyan vészes
No megfordítottam a membránokat (önmagukhoz képest, amelyik odala eddig befele állt, most az van kifele), de így már lett látható rés is, szóval nem jött össze. ...vagy mégiscsak egymással kéne megcserélnem?
Kicsit egyébként érdes a felülete a végén ennek a bigyónak, ahol a membránok záródnak és van rajta valami rugalmas gumiszerű cucc is, ami viszont le van róla kopva, vagy csak eleve a végére raktak, nem tudom.
Kiszedtem.
Rést nem látok, de valaki írta, hogy öntött bele benzint és nem kéne átfolynia....no nekem átfolyik szépen rajta. A lemezeket önmagukhoz képest fordítsam meg, vagy cseréljem meg az átellenes oldalival?
* No, befogtam a légszűrőházat és alapjáraton is, illetve 5-6 ezer körül pörgetve (vannak szomszédok:) gyakorlatilag azonnal leállt, tehát úgy tűnik falsot nem szív. (..ha a főtengelynél szívna esetleg, akkor menne tovább befogott légszűrővel?)
* Próbáltam egy vadi új gyertyát (9-es) belerakni, amivel úgy tűnt jól megy, üresben pörgetve is néztem 11-12 ezernél (kb 200) csutkagáznál /olyan 14 lehet/ (3-500-at) ingadozik csak. (tegnap 8 ezer és 12 ezer között ugrált csutkagáznál) ...ez a pár százas ingadozás nagy gázon még normálisnak tekinthető?
...aztán mentem vele pár kilómétert tartósan 9-11 között és egy idő után nagyon picit elkezdett rángatni 10 ezer körül, de gázra gyorsult tovább, szóval a tegnapi tüneteknek az igen enyhe változata volt csak. ...de szóval a dolog nem tökéletes, tartok tőle, hogy idővel ugyan oda jutnék. A gyertyát kivettem, kezdett rajta kialakulni az őzbarna réteg, DE ugyanakkor kicsit nedves is volt! ...ez normális, ha ilyen nagy gázzal mentem csak? (az előző elég dzsuvás volt, de azzal már pöfögtettem az udvaron, ezért voltam kiváncsi hogy néz ki egy vadi új gyertya utána)
Na délután ha elaludtak a babák megnézem. Elvben ha befogom a légszűrőház bejáratát, le kéne álljon a gép, ha jól tömített ugye? (tehát úgy értem, ha csak annyira vonla tömítetlen, hogy önmagában a tömítetlenségen nem jut elég levegő a működéshez, akkor azt hibaként nem is nagyon lehetne észrevenni)
Köszi, üdv: G.
Egyébként kb mibe fájthat egy ilyen membrán -esetleg a házzal együtt? (a repedezett gumi miatt gondoltam esetleg azt is cserélni) ...és mondjuk adott esetben hol lehetne gyorsan beszerezni? (az itteni motorboltba, mindig 1-2 hét mire jön valami)
...hát nekem üresben pl simán 12 fölé forgott -illetve forog most is, csak pár kilóméter után szórakozik, akkor viszont csutka gáz mellett is 8-11 között ugrál fel-le.
Az még egy adalék lehet, hogy a 10-es gyertyákat magas fordulaton köpte be mindig, amíg nem huzattam nem volt gond. A kilencesnek szép képe van (legalábbis normál üzemben), most majd megnézem pörgetés után, mert még az is lehet, hogy akkor az is dzsuvás lesz az is.
Sziasztok!
Úgy látom az olasz csodák csinálják a fesztivált mindenkinél!
Pár napja nekem sem az igazi valami:10500-as fordulat környékén olyan mint ami leszabályoz.
Nem akar tovább pörögni.Mi lehet a bibi?
A gyertya okozhatja?
Eddig szétszakadásig tudtam pörgetni ,de most nem nagyon hajlandó tovább menni.
Arra is gondoltam,hogy most nem a szokásos helyen tankoltam és lehet becsorgattam valami sz*rt!
Milyen fordulatig kell ezeknek a gépeknek menni?
Bizony bizony, az alatt a gumi alatt van a membrán! De lehet az is, hogy falsot szív valahol a motor! PLáne amilyen repedezett a szívócsöved! Meg jó dzsuvás a porlasztó is! Mosd ki a légszűrőt, és nézegesd meg, nem szív-e valahol falsot! Egyébként a membrán fordítás arra is jó, hogy kipróbáld, mielött veszel, és nem is az a hiba...
hy,
Hol lehet az olaj a váltóból? Biztos távozott a kiufogón.
Én is ezzel szívok, de amíg nem zárom ki biztosan a membrán vagy a keverék hibáját, addig nem akarok szimeringet cserélni.
Na miután a hibát orvosoltam, újra 150-155 lett a vége, és ezt még emelkedőnek felfele is tartotta! Szóval úgy néz ki fasza lesz.
Közben a váltóba is töltöttem utána olajat, kb fél liter ment bele! úúúúúú, de hova lett a fél liter ami hiányzik? Szerintetek lehet főtengelyes úgy, hogy közben 150-et megy? ..és nem nagyon volt dzsuvás a kipuff sem. Pár nap múlva megnézem a szintet kiváncsi leszek, mennyi lesz benne.
Üdv: M.
Meg ezek olasz motorok,elsősorban olaszoknak,ott meg sokkal melegebb van.
Megkereslek akkor majd privátba.
Üdv: M.
Alku nélkül 25.000 pénz lenne.
20/330-4193
aprón is fent van de gondoltam beirom ide is...
Iá:230e.
nemtudom hol lehetne kapni én egy sráctól vettem a neten. házzal eggyütt 4 ropi kompletten
sztem nem is olyan vészes
Kicsit egyébként érdes a felülete a végén ennek a bigyónak, ahol a membránok záródnak és van rajta valami rugalmas gumiszerű cucc is, ami viszont le van róla kopva, vagy csak eleve a végére raktak, nem tudom.
Ilyen:
http://muszashi.freeweb.hu/moc...
Üdv: M.
Rést nem látok, de valaki írta, hogy öntött bele benzint és nem kéne átfolynia....no nekem átfolyik szépen rajta. A lemezeket önmagukhoz képest fordítsam meg, vagy cseréljem meg az átellenes oldalival?
Köszi!
M.
* Próbáltam egy vadi új gyertyát (9-es) belerakni, amivel úgy tűnt jól megy, üresben pörgetve is néztem 11-12 ezernél (kb 200) csutkagáznál /olyan 14 lehet/ (3-500-at) ingadozik csak. (tegnap 8 ezer és 12 ezer között ugrált csutkagáznál) ...ez a pár százas ingadozás nagy gázon még normálisnak tekinthető?
...aztán mentem vele pár kilómétert tartósan 9-11 között és egy idő után nagyon picit elkezdett rángatni 10 ezer körül, de gázra gyorsult tovább, szóval a tegnapi tüneteknek az igen enyhe változata volt csak. ...de szóval a dolog nem tökéletes, tartok tőle, hogy idővel ugyan oda jutnék. A gyertyát kivettem, kezdett rajta kialakulni az őzbarna réteg, DE ugyanakkor kicsit nedves is volt! ...ez normális, ha ilyen nagy gázzal mentem csak? (az előző elég dzsuvás volt, de azzal már pöfögtettem az udvaron, ezért voltam kiváncsi hogy néz ki egy vadi új gyertya utána)
..most ha kihül nekiesek a membránnak is.
Köszi, üdv: G.
Egyébként kb mibe fájthat egy ilyen membrán -esetleg a házzal együtt? (a repedezett gumi miatt gondoltam esetleg azt is cserélni) ...és mondjuk adott esetben hol lehetne gyorsan beszerezni? (az itteni motorboltba, mindig 1-2 hét mire jön valami)
Csak nekem 7-8-9- max 10ig pörög, mikor milyen kedve van...
DE én sejtem mi a gyíkja csak még nem volt időm megcsinálni....
...viszont 4-5 liter körül van a fogyasztás. :)
Az még egy adalék lehet, hogy a 10-es gyertyákat magas fordulaton köpte be mindig, amíg nem huzattam nem volt gond. A kilencesnek szép képe van (legalábbis normál üzemben), most majd megnézem pörgetés után, mert még az is lehet, hogy akkor az is dzsuvás lesz az is.
Úgy látom az olasz csodák csinálják a fesztivált mindenkinél!
Pár napja nekem sem az igazi valami:10500-as fordulat környékén olyan mint ami leszabályoz.
Nem akar tovább pörögni.Mi lehet a bibi?
A gyertya okozhatja?
Eddig szétszakadásig tudtam pörgetni ,de most nem nagyon hajlandó tovább menni.
Arra is gondoltam,hogy most nem a szokásos helyen tankoltam és lehet becsorgattam valami sz*rt!
Milyen fordulatig kell ezeknek a gépeknek menni?
Hol lehet az olaj a váltóból? Biztos távozott a kiufogón.
Én is ezzel szívok, de amíg nem zárom ki biztosan a membrán vagy a keverék hibáját, addig nem akarok szimeringet cserélni.
Sok sikert!