Itt volna? http://muszashi.freeweb.hu/moc...
Elég a "membrámház" -vagy hogy hívják csavarjait leszedni és a gyűrűt lelazítani ami a porlasztóhoz fogja a gumi-bizbazt és lejön a dolog? Ha itt lesz a gond, akkor inkább csere, nem akarok emiatt szívni megint.
A gyertya párszáz kilóméteres, elvben talán jóóó, de végül is a tarcsival is meg lehet nézni, hátha.
A főtengelyszimeringet 2-3 ezer kilométerrel ezelőtt cserélte a szerelő, csak nem lehet rossz...
....bár ha már levettem az oldalát, megnéztem az olajszintet a váltóban és nem éri el a csavart az biztos, még oldaltámaszon sem, pedig a szimeringcsere után elérte. Szivárgást nem látok, de akkor hol tűnhetett el belőle olaj? Lehet itt valami fogyás normál esetben?
Membrán a porlasztó alatt! Fordítsd fény felé, és nem szabad, hogy rés legyen a lemez, és a ház között. Ha mégis van, próbáld meg, hogy megfordítod a lemezeket, hátha az segít egy időre. Az igazi megokldás pedi a csere.
De okozhat rángatást a főtengelyszimmering is, ha nem tömít tökéletesen, vagy a gyertya, ha sokat futott!
No feltöltöttem a Castrol olajjal, mentem is egy próbakört és jó volt, simán 12 fölé ment. ...1-2 kilóméterig, aztán megint elkezdett először finoman, aztán egyre durvábban rángatni, szóval a hiba nem rögtön jön elő, kicsit menni kell hozzá, érdekes. ...ez a dolog is a membrán felé mutat? Holnap szétkapom és megnézem, remélem ott lesz a megoldás.
...azt hogy tudnám egyszerűen ellenőrizni, hogy a power OK-e, mielőtt nekiesek szétszedni jobban a gépet? ...vagy azzal, hogy ha kézzel emelem és kicsit változik a hangja, akkor az jónak számít?
Szóval ez gondolom mechanikus szelep. Próbáltam emelni a közepés, szépen, könnyen mozgott, persze ez nem tudom jelent-e valamit, mondjuk jót. Alapjáraton menve változott is a hangja, mikor emelgettem. ...lehet, hogy akkor ez jól működik? ...pörgetni nem pörgettem, mert közben engedem le az olajat (biztos ami biztos lecserélem Castrol-ra)
szóval csak ami a szivattyúban volt, annyi van benne.
hy,
ma szereltem egy kicsit, de valami nem ok a mocin. Ha fordulatszám 7000 fölé ér elkezd rángatni, 1-2 másodpercig húz mint állat, utána 4-5 mp-ig csak rotyog. Power kizárva, mert szétszedtem, leteszeteltem.
Az üzemanyag-levegő csavar beállításához valaki adna egy támpontot, hogy hány fordulattal kell kitekerni?
Persze, ugyanolyan mocink van ha jól emléxem, Replica.
Hát le kell venni az oldalát, és jobb oldalt a vázon, az akksi környékén van a mágnese. Ott be tudod húzni, megnézni hogy jó e a bowden, vagy le tudod ellenőrizni hogy a mágnes műkszik e, pl akksiról adsz neki áromot, hogy meg tudd nézni.
lehet kapni dekor boltokba... nem tudom ez mennyit mond neked...
de megoldhatjuk ugy is.
hogy elküldöm postán, kivágom én a betüket vagy ha jösz ide a motoros felvonulásra (alsóőrs ) akkor személyesen átadom...
Mechanikus van Neked is? Nekem az van, de kb ennyit tudok a dologról, meg egy nagy bumszli, amit látok belőle. Hogyan kell megnézni, hogy jó-e, esetleg kitisztítani, lehet, hogy az olaj szutykolta el, mert kifogytam és kénytelen voltam kútnál venni, valami shell full szint csodát, lehet, hogy az tett be? (féltem is tőle, de vagy az, vagy kenés nélkül, ez volt az alternatíva:)
Nekem a héten ment tönkre a power bowdenje, és nem húzta be ugye. Ugyanúgy ment, de 8000 környékén meghalt a moci, nem ment tovább, küszködött ott. Kicseréltem a bowden, 2900 péz volt, azóta jobb mint volt, most jó igazán.
Meg tudja valaki mondani mi lehet a hibajelenség oka? (talán power szelep?)
Ma kicsit sztrádán haladtam és bizony 6-5 fokozatban 8000-nél feljebb nem sikerült küzdeni a fordulatot, amint odaért elkezdett rángatni, de följebb nem ment. ...aztán próbálgattam és alacsonyabb fokozatokban szépen feljebbkúszott az a pont, ahol elkezdett rángatni, egyesben 10-11 között van. Néztem után üresben pörgetve is és 11-ről visszaesik ott is, aztán megint fel, megint vissza. (persze mindezt marha gyorsan)
Eddig nem csinálta, mert gyakran 10.500-nál váltok, a városban mivel itt még húz egy nagyot, de most az se megy, odáig el sem jut, hamarabb berángat. ..szóval a dolog most keletkezett.
Van valakinek 5lete? Előre is köszönöm!
Matrica nekem is kéne... Hol lehet olyan matricát (de jó minőségüt) venni mint ami a tankon és az oldalpanelen van? Az aprilia és racing aprilia matricára gondolok....
http://muszashi.freeweb.hu/moc...
Elég a "membrámház" -vagy hogy hívják csavarjait leszedni és a gyűrűt lelazítani ami a porlasztóhoz fogja a gumi-bizbazt és lejön a dolog? Ha itt lesz a gond, akkor inkább csere, nem akarok emiatt szívni megint.
A gyertya párszáz kilóméteres, elvben talán jóóó, de végül is a tarcsival is meg lehet nézni, hátha.
A főtengelyszimeringet 2-3 ezer kilométerrel ezelőtt cserélte a szerelő, csak nem lehet rossz...
....bár ha már levettem az oldalát, megnéztem az olajszintet a váltóban és nem éri el a csavart az biztos, még oldaltámaszon sem, pedig a szimeringcsere után elérte. Szivárgást nem látok, de akkor hol tűnhetett el belőle olaj? Lehet itt valami fogyás normál esetben?
Köszönöm a segítséget!
Üdv: M.