amikor ráadom a gyujtást akkor a power motornak nem kellene legyen egy ilyen kis búgó hangja ahogy bekapcsol?csak mert a DT -nél igy (lett) volna. csak azon nekem nem ment.
Motorgenerál
valószinüleg a csapágyok kikoptak azért kopog. nekem is ez volt. de ha már szétszedtem akkor fel is ujjitottam ugy az igazi, dugó csapágy szimmeringek meg hajtókar
A porlasztódat sajnos nem jól látni.... Nekem ilyen nincs, de az olajcsőre tippelek, másik oldalon kellene lennie, bár elég sok verziója volt a PHBH porlasztónak.
Amúgy így sehogy nem fogod átiratni ahhoz kell eredetiségvizs, és műszaki!
Holnapra megnézem neked!
Nincs még kész a teleszkóő:( Hát ezen a héten sem lesz már motorozás. Voltam szerelőnél és szétszedték de valami gond volt és nem tudják visszatenni a porvédőt.Állitolag nem oda való...
Így csak jövőhéten valamikor lesz kész. Remélem.
azon gondolkoztam hogy lehet lecserélem a váltó olajat is.szóval ami a blockban van.valaki tudja hogy oda milyen olajat érdemes önteni?gondolom hogy váltó olajat de abból is van több féle.
köszi a választ.tehát akkor ugy megtudnám oldani, hogy pl másik benzincsapot szerzek aminek van ilyen kis szintmérő szerkezet?a telot emg akkor ugy fogom betenni ahogy mondtad 1cm re kilogva.
vettem ma repsol 2t full sinteticus olajat.holnap rakom össze a gépet és megyek tankolni.akkor még egyszer utoljára ha 10 liter benzinhez öntök majd ugy 2,5-3DL olajat akkor az úgy jó lesz nem?
mert azt sem szeretném hogy besüljön,meg azt sem hogy azért nagyon füstöljön.köszi előre is.
Elhiszem! Aza fontos, hogy fekete blokkos, vagy arany/szüre! Ha Arany/szürke, akkor valószínű RX bőlé származik a motor, különben meg tuareg. A különbség minimális a berugós, és nem berúgós köz9ött, gyakorlatilag csak a szerkezet, de az újabbokon más a blokk közepe is emiatt.
őőő most akkor ez atankod van, amin középen van a betöltőnyílás, és nincs szuszogó, és a benzinjelzős, 3 kb egyforma órás műszerfalad? Mert ezeket télleg nem fogod összehozni...
A tank az újabbfajta műszerfalhoz való, csak a benzincsapnál van egy úszója, míg a műszerfal a régebbi tankhoz, aminek az alján van egy szerkezet, ami a benzint méri. Elvileg ehhez a műszerfalhoz a nagykörlámpás fejidom tartozik, a tankodhoz meg a kiskörlámpás. De további érdekesség, hogy a villakifli is elvileg a régi! Ettől függetlenül nem kell nagyon megijedni, az aprilianál voltak furcsa dolgok, bár a tank- műszerfal tuti nem egymáshoz tartozik!
Amúgy halkan jegyzem meg, hogy replica asszem "91-ig ment "88 tól, az első szériák elvileg a nagylámpásak, benzinórával, utána a kislámpás.
A telószárakat meg úgy teszed, ahogy tetszik! de javaslom, csúsztasd be, hogy 1 cm-t kilógjon a villakifliből, és ha nem ér le az idom (mondjuk mert az meg lóg, vagy mert a hátulja össze van üléve) akkor egy fordulékonyabb, jobban "rra" állított gépet kapsz!
valószinüleg a csapágyok kikoptak azért kopog. nekem is ez volt. de ha már szétszedtem akkor fel is ujjitottam ugy az igazi, dugó csapágy szimmeringek meg hajtókar
Az enyém ilyen:
http://bikepics.com/pictures/4...
http://bikepics.co
m/pictures/4...
http://bikepics.com/pictures/4...
http://bi
kepics.com/pictures/4...
Dellorto PHBH 28 RD
Közvetlenül a benzincső alatt van. Én túlfolyóra gondoltam.
Köszi a segitséget.
Amúgy így sehogy nem fogod átiratni ahhoz kell eredetiségvizs, és műszaki!
Rendszámos motor adásvétele és átiratása hogy oldható meg, ha lejárt a műszakija és a blokk szét van bontva?
Kopog a mocim mint állat.
Nincs még kész a teleszkóő:( Hát ezen a héten sem lesz már motorozás. Voltam szerelőnél és szétszedték de valami gond volt és nem tudják visszatenni a porvédőt.Állitolag nem oda való...
Így csak jövőhéten valamikor lesz kész. Remélem.
A képen jelölt csőre minek kéne csatlakoznia?
Voltam ma bent a motoros boltban. Még tegnap írtam, hogy majd ma leírom a telefonszámot meg amit tudok a boltrol.
Név: "Futár" motoros bolt - Molnár Péter
Cím: 1066 Budapest, Zichy Jenő u. 34.
Nyitva: hétfőtől-péntekig 9.00-17-00 -ig.
szombaton: 10.00-12.00 -ig.
Telefon: 06-1-321-1526
Van postai utánvételes szállítás.
Ilyen olajat vettem.Jókat írnak róla.
köszi a választ.tehát akkor ugy megtudnám oldani, hogy pl másik benzincsapot szerzek aminek van ilyen kis szintmérő szerkezet?a telot emg akkor ugy fogom betenni ahogy mondtad 1cm re kilogva.
vettem ma repsol 2t full sinteticus olajat.holnap rakom össze a gépet és megyek tankolni.akkor még egyszer utoljára ha 10 liter benzinhez öntök majd ugy 2,5-3DL olajat akkor az úgy jó lesz nem?
mert azt sem szeretném hogy besüljön,meg azt sem hogy azért nagyon füstöljön.köszi előre is.
És a váza alu? Meg ez a szokásos alu hídváz, mint az enyém: www.bikepics.com/members/trake... Szóval ilyen?
képet sajnos nem tudok küldene, mert nincs fényképezőgépem
köszönöm a segítségeteket!
őőő most akkor ez atankod van, amin középen van a betöltőnyílás, és nincs szuszogó, és a benzinjelzős, 3 kb egyforma órás műszerfalad? Mert ezeket télleg nem fogod összehozni...
A tank az újabbfajta műszerfalhoz való, csak a benzincsapnál van egy úszója, míg a műszerfal a régebbi tankhoz, aminek az alján van egy szerkezet, ami a benzint méri. Elvileg ehhez a műszerfalhoz a nagykörlámpás fejidom tartozik, a tankodhoz meg a kiskörlámpás. De további érdekesség, hogy a villakifli is elvileg a régi! Ettől függetlenül nem kell nagyon megijedni, az aprilianál voltak furcsa dolgok, bár a tank- műszerfal tuti nem egymáshoz tartozik!
Amúgy halkan jegyzem meg, hogy replica asszem "91-ig ment "88 tól, az első szériák elvileg a nagylámpásak, benzinórával, utána a kislámpás.
A telószárakat meg úgy teszed, ahogy tetszik! de javaslom, csúsztasd be, hogy 1 cm-t kilógjon a villakifliből, és ha nem ér le az idom (mondjuk mert az meg lóg, vagy mert a hátulja össze van üléve) akkor egy fordulékonyabb, jobban "rra" állított gépet kapsz!