Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért írtam, hogy mindenkinek más a véleménye erről én álltalában radikálisan eltérek a megszokottól!
nem biztos hogy olyan szar ahogy én csinálom nem akarok nagyképűl lenni de nem sokan kerültek eddig ki (persze a saját kategóriámban
A slikk meg über fasza utcán is csak eső ne kapjon el
Strandpapucs+rövidgatya... És kész!
Hátul 1,6 tal pályázol?
Gratulálok hozzá...
És hogy menniyvel jobb utcán egy slick?
Kúrvára nem jó utcán motorozni a slickel...
hali

átérzem a bajodat én is igy vagyok...
de elviszed egy varrónőhöz ő visszatudja varni az ujjait, nekem is megcsinálta...
sok sikert hozzá :)
hát akko szopás
hogyne, csak az a probléma, hogy az ujjaimra ez is baromi nagy. Ha mégnagyobbat veszek, marad az ujjaknál +2 centi, ami baromi idegelő.
hát vegyél egy picit tágabbat.csak hogy ökölbe tudd szorítani a kezed
nekem épphogymeg a kesztyű miatt megy szarrá a kezem kuplungolástól. Másfél óra városi moccozás után a sok kuplungolástól totál megfájdul a bal kezem... ÉS a vicces az, hogy nem azért mert kemény az RS kuplungja, hanem mert annyira passzos a kesztyűm, hogy nehéz ökölbe szorítanom a kezem benne.
hello nem tud valaki egy aprla af1 futura plexit?eladót?
köszi!
Nekem fogalmam sincs, de a gumikon azt hiszem egy TUBELESS felirattal tűntetik fel ha tömlő nélküli.
azt nem tudja valaki hogy a replica gumija tömlős?
Az szerintem ilyen opció amikor adod fel a hirdetést be lehet X-elni.
Szia Forreszt:
A powert ha kikötöd akkor a tévhitekkel szemben nem lesz olyan írtó szar alul a mocc
Nállam ez azt jelenti, hogy ha indulok és nem nagy gázzal akarok (nem rajt) akkor egy kicsit többet kell játszani a kuplunggal. Ki kötni meg úgy tudod, hogy a mágnesmotorból le akasztod a bovdent és a bovdennek a házat kitudod húzni a powernek a nyakábólból és akkor a bovdenház és a powernyak között lesz egy kis rés (ezzel fel is húzod a powerkést) és oda be sniccelsz egy alátétet azt oda pattintod, fogóval össze nyomod és akkor nem tud vissza csúszni a powernek a nyelve és máris kivan akasztva Nekem 2 éve egyfolytában kivan akasztva és mindenjó
Köszi a tanácsokat. Ma meg is nézem mit tudok vele kezdeni.
Lehet, de akkor alul nem lesz ereje... Amúgy nem nagy cucc egyszerűen a bowdenen keresztül, a rugó ellenében felhúzod, és valamivel öttartod. Pl kireteszeled a mágnest. De nem fog tetszeni, ahogy viselkedni fog! Másik megoldás, amit sokan alkalmaztak, hogy a kormányra tettek egy kapcsolót, amivel rá tudják adni a mágnesre az akku 12 V -át, és így mechanikuasan kapcsolható. A hibája, hogy alapból a rendszer csak 1 s -ig kap 12 V -ot, utána lemegy 5 V-ra, így nem meríti le az akkut, nem terheli a rendszert, mert a folytonos 12 V -al előfordul. + figyelj arra, hogy milyen vezetékekkel kötöd be, mert ha túlmelegszk, és kigyullad, az nem pozitív...
dejót mentem ma.kár hogy eláztam.de igy is jó volt:D
üdv,
Meg lehet azt csinálni elektromos powerrel, hogy folyamatosan nyitva legyen. Azt olvastam régebben, hogy valahogy meglehet, de ha jólsejtem ezek elektromágnessel működvek. Ha lekötöm az áramot róla, akkor a rugó zárva tartja.

A felső tartományban jelentkező rotyogással még nem tudtam semmit kezdeni. Ezért gondoltam, hogy ha powert nyitva tartom akkor legalább azt ki tudnám zárni. Ha ez nem jön be, akkor nincs valami jól bevált módszer a keverék állításra?
épp erre gondoltam
hát tudom,de csak az jutott az eszembe de azért arra se rossz.meg azért van benne a protektor, hogy megvédje a kacsódat ha elesel.
aki esett már kesztyű nélkül csak az tudja mire is való az...
nameg az sem árt ha nem fagynak szét az izületeid...
hát igen, utcsó esésemnél nem volt rajtam csizma és semmi bajom nem lett, és ha rajtam van pont kicsavarja a lábam a gép...beszorult gép alá, én forogtam, és így lábam is tudott, viszont ha csizma van akkor már nem tudok spiccelni és...
De legtöbbszőr tényleg jó
a kesztyű nem azért kell
jah.mint egyik haverom most vett egy rs-t.
-mondom: milyen bukód van?
-há mittomén valami tornádó csak hogy ne baszogasson a rendőr
-kesztyű vagy valami hogy ne kezdje ki a kezedet a kuplung?
-minek az?

na a bőrkabátra már rá se kérdeztem.
hát nem