Én 300km-t nem mernék beválalni.
A moci kibírná de a csuklóm nem hiszem.Eszméletlenűl ráz bár még nem tettem be az új első kerekemet,lehet az majd megváltoztatja a véleményemet.
A power nyitása alatt motorozva még a fogyasztásod se lenne vészes.
Az ASVA-s fickók még az Xp-t el is nézték volna de az OFFICE láttán bepipultak és elgurították a majd 30kg-os gépemet!
Ne legyen szerencsétek hozzájuk!
A mi kis városunkat teljesen felturták,most a fél város a jardra jár.
Miért ne lenne értelme foglalkozni vele? csak arra vigyázz, hogy mindene meglegyen! Pl énis néztem neten egy ilyet, hogy alkatrésznek jólenne, erre kiderült, hogy a váz-futómű kb 3 motorból volt összerakva, a felújított blokk ilyen házicucc volt, , a gyújtás valami gileráé, a főtengely kuka, az idomok trehányak, a műszerfal, eleje a régié, és egy darabja se volt szinte, ami stimmelt volna az enyémbe...
Háát igazából nincs meg a lapszám, csak a fénymásolata! A Motorrevüsöktől próbáltam megvenni a számot, de sajnos nincs meg nekik, így a fénymásolatot küldték! Scannerem nincs, de piszkáljatok, és lefényképezem! Sajnos fekte-fehér.
Egyébként nekem akár legális is lehetne az XP :) Ugyanis BME hallgatóknak van egy legális kód :D
ÖÖÖ, hát hosszú menetű (mert a robogómba rövid kellett) NGK gyertya 9-es hőérték. Tíííípus pontosan most nem tudom, majd megnézem, de valami BG vagy BGE vagy mi a fene, de a fentiek alapján úgy is azt kapod, ami kell. -gondolom-
Sztem be. Én nemsoká megyek Bajára, kb lesz 250-260 km össztáv. Amikor hoztam haza a gépet vásárláskor, 150 km-t jöttem vele 110-120 al. Szal nincs olyan nagy tapasztalatom hosszútávon, de én bevállalom, sztem birni kell neki. Én azért viszek egy tartalék gyertyát
A hónap végén elutazom, arra gondoltam mocival mennék. Szerintetek bevállalható 300 km (meg ennyi vissza is majd) 120-130-as átlagtempóval? ..mármint szóval bírnia kéne a gépnek? (merthogy sztráda meg országút)
Szombaton voltam megnézni Szolnok közelében, de képet sajna nem csináltam. A fickó 110EFt-ra tartja, ezt simán le tudom alkudvi 70E-re, de a blokkja szét van szedve. Utánanézek hogy típusazonos motorblokk csere lehetséges-e, vagy ezt kell megcsinálni ami a sajátja. Talán a tűgörgők peregtek ki a hajtókarból. Tudatlan gazdája továbbment vele és tönkrevágta a hengert is. Azt hitte meg tudja javítani és szétszedte, inkább ne nyúlt volna hozzá.
Egyetlen pozítívum, hogy a papírjai rendben vannak, csak műszakija járt le. Jah és már van itthon egy ugyan ilyen évjárat, aminek papírjai nincsenek. A kettőből egy tökéletes motort lehetne összerakni.
Gondolom szerintetek nem érdemes foglalkozni ilyen problémás motorokkal, de csak erre futi. Szerintem még ez is jobb mint 50-es papírokkal járkálni.
A moci kibírná de a csuklóm nem hiszem.Eszméletlenűl ráz bár még nem tettem be az új első kerekemet,lehet az majd megváltoztatja a véleményemet.
A power nyitása alatt motorozva még a fogyasztásod se lenne vészes.