Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.)Netalán akksigyuszis, akkor nem is indul
el betolásra sem. Akinek vannak tapasztalatai régi Pannoniákkal az tudna mesélni
Mostanában is még mindíg adnak ki akksigyújtásos gépeket, szóval nem kizárt.
Legegyszerűbb hogy akksiról leveszed a sarut és üresben rugsz,
vagy kicsit megforgatjátok bakon a kereket 3as 4esben és néztek szikrát magyarul.
Ha VAN és még esetleg szép is, akkor innen oké.
Szerintem ez lesz a baj.
2.)ellenben ha 3as, 4est kapcsolsz, vagy felfelé amit akarsz,
és kuplung, megtolod (4-5 m) , kuplung ki és 4.ben is befog a motorfék,
akkor gáz van. 50est egyesben 1 m-en ember nélkül indítod,
125-t 2 esben 2 m-en biztos elindítod ugyh h nem ülsz rajta.
Van motorfék de azért nem ennyi:)

Ezeket vizsgáld meg plz és az eredményekről értesíts minket
Köszi
Meg fogom próbálni Nagyon remélem hogy alu, bár az anyagok felismerése gyenge pontom
Ma spanyolórák után haza, és nekifekszek....
Majd még írok eredményt!
szia!
Nekem van öninditóm keress meg emailon:patvaros87@gmail.com
Van egy elfekvő fűnyíróönindítóm, jólesz?

Merthát hogy milyen gépbe.... 50-es, 125-ös, ha 50-es, melyik blokk... Amúgy Mitogeri, Vagy Troják!
Sziasztok!
Nem tudnátok nekem tippet adni, hogy honnan szerezzek egy komplett önindítót a gépbe?
előre is köszönöm!
Alu a kar a tengelyen, vagy acél? Ha alu, akkor nincs nagy gond, a recéi biztos elszálltak, de a tengely recéi viszonlag épek szedd le, csiszolópapírral, vagy reszelővel a felhasítását tágítsd ki úgy, hogy meghúzva, a tengelyen is maradjon rés, szereled vissza, és húzd mega csavarját! Ha véletlenül elszáll a menet, átmenő csavar+anya.

Ha acél, akkor is próbálkozhatsz ezzel, de sajnos arra az esély, hogy jó lesz, pici, akkor vagy a végére köszörülsz egy hornyot, amiben megakasztod valahogy, vagy FINOMAN! egy ponton, könnyen leköszörülhetően ráhegeszteted, persze folyamatosan hűtve a tengelyt, ki ne olvadjon a szimmering.

Persze a legjobb megoldás a csere....
Hümm az ismeretlent ebben a topicban értettem...

És sajnos, majd mikor szétszeded, és sikeül összekarcolni a krómszárat, mert keresztbe betenni a csúszóreperselyt, és jöna telócsere, akkor megérted, miért hanyagoltuk, és javasoltuk a szerelőt...
Zotya is tud mesélni, mit szenvedett vele, nem véletlenül montda, vidd szerelőhöz!
és persze továbbra is redszeres olvasója maradok ennek a topicnak is.amugy sokat vissza olvastam de a teloszimering cseréig nem jutottam vissza.:)
Végülis elvittem a szerelőhöz.Érdekes módón a multheti 5 ezerből mára már 8 ezer lett. Érdekes a tarifa náluk. Na mindegy.Remélem egy ideig jó lesz ez a szimering aztán nem kell oda vinnem többet.Ha péntekig megcsinálják akkor örülök mert szombaton össze is rakhatom a gépet és akkor go motorozni.
Azért köszi a helpet.:)
nah ezaz hogy ehez a részéhez már nem értek :S
de mondtak már rá mindent...
dugo beszorult meg hogy főtengely meg hogy egy rugo pattant el...
és ehez szeretném kérni valaki segitségét hogy nézze meg hogy mi a baja meg ha tudja akkor szerelje meg , természetesen kifizetem...
Jaja indulnia kell akksi nélkül. Kettesben simán be lehet tolni. Nem lehet hogy besült?
uncsitesom ült a mocin én meg betoltam...
2-3ban is probáltuk de semmi :S
de ha kettesben betoljuk ahoz kell aksi? mert nekem mondtak olyat is hogy az indulna aksi nélkül is ha kettesben betolom és kuplung ki.
de a motorfék befog mint állat és nem forog a hátso kerék... : (
Hogy próbáltad betolni? Berakod sebességbe inább 2-be kuplung be, megtolod kuplungot rávágod és ha jó a motorod indul is. Bár nekem sikerült egyben is betolni melegen.

Igen lehet olyan hogy nem bírja beindítani az akkumulátor azért megy el a lámpa 3-4 próba után.
az lehet hogy az aksi annyira gyenge hogy nem tudja beinditani a mocit?
bár akkor kéne forognia a keréknek nem?
gyujtást adok rá , visszajelzők működnek a motor az öninditozásánál kattan egyet
nem indul :S megprobáltam betolni , nem indul motofék megfogja .

3-4. proba után már a visszajelző se működik :S

tipped van esetleg?

hivnék én szerelőt , csak mind 3 hét mulva ér rá... addig meg ugye nem birom ki azért probálkozom itt...
érdekes tünetek...
részletesebben lehetne?
Nekem ez így kevés
pénzért nem dolgozok
hobbi
Ha van időd és leugrasz esetleg megnézhetjük,
semmit nem ígérhetek
sajnos nem sikerült a mocimon orvosolni a hibát...
nem indul be és a hátsó kerék sem forog egyik sebességben sem :S
aksi is csak kevés ideig birja...
tudna nekem valaki segiteni?
help !
csont hülye vagyok hozzá :(
De ha gondolod megcsinálhatod
Mind1 kinek fizetek csak ne kelljen heteket várnom rá
Hát, öööö, nem Mito, de Cagiva
Ducati V2 350 A Mito is hasonló, mondom: mérd ki
Ha kell Cagiva elektronikát tudok küldeni, de
az csak kapcsolási rajz igazából
Újat meg ne vegyél, javítd a régit (na ezé" most kapni fogok asszem )
Ha tudok vmiben akkor szólj...
Egyébként részemről inkább a Honda
Még soha nem hagyott cserben
Jogos
Meg fogom nézni
Nekem is miton vannak ezek a gondok!
Fesszabályzó új,akksi új!
az 1ik biztosítékot viszont állandóan kibassza!
Attól még lefelé jöhet :P
de aztán franc se tudja....
de megszorul, csak még nem fogja rá, van jó 2 mm a 2 kar-pofa közt
sztem nincs mert lefelé lejött