Eddíg tartott az örömöm!
Fél óra motorozás után bemondta az unalmast :(
Egyébként lila az a kék plexit csak a valamiért nem adja át a színeket olyan jól!
visszatérve a benzincsapra...ma kicsit szét lett kapva a gép és megkerestem a kábeleket amik a benzinszint visszajelzőből jön.meg is találtam az ülés akatt
ott van két kábel rajtuk papuccsal csak éppen arra nem jöttem rá hogy azokat most hova is kellene dugni..mert sehol egy üres saru...lehet hogy tényleg a benznicsapon kellene legyen ilyen csatlakozási lehetőség?nem tudom...igazából elképzelni se nagyon tudom hogy attol hogy a csapon van hogyan jelzi a benzin szintet
sziasztok.
tudna nekem valaki segiteni gyakorlatban, valoszinű hogy dugocsere kéne...
veszprémi vagyok. ha valaki tud segiteni akár képekkel akár házhoz is jönne nagyon megköszönném :)
Csá!
Nagyon jól mutat a gép!
A kék plexit illik hozzá!
Közben nekem megjött a Trojáktól a 2. felnim is mert az elsőt azt visszaküldtem, mert szarabb volt a jelenleginél. Ezekben a percekben festik ,gumi fel és GO!
Rendes fickónak tűnik ez a bontós hapsi, szó nélkül kicserélte a hibás kereket.
Sok haverom benyelte már az ilyesmit!
Szerintem is feketeblokkos a "88 elötti! Ha csak ki nem cserélték benne eddiga blokkot! És ha 127 -es, akkor teljesen más, mint a 123-as! A 122 -es és a 123 -as nem sokban különbözik, de a régi az igen!
A dupla lámpás, ha piros-lila-zöld, akkor replica, méghozzá van 4-es, az Bruno Casanova festése, és van 6-os (asszem ez nagylámpás, a 4-es kiskörlámpás) az pedig Loris Reggialli replica.
A többi Sintesi
Adat meg mi kellene? Találsz a www.125.vilaga.hu -n és az apriliamanián, amit már mutattak neked. (Agytágító lapja)
..este még találtam a lábamon egy nagy zöld foltot (+éreztem), szóval valószínűleg még estében elkapta a lábam is a hulláját, de ez akkor fel sem tűnt, el voltam foglalva a fejemmel. :)
Fél óra motorozás után bemondta az unalmast :(
Egyébként lila az a kék plexit csak a valamiért nem adja át a színeket olyan jól!
ott van két kábel rajtuk papuccsal csak éppen arra nem jöttem rá hogy azokat most hova is kellene dugni..mert sehol egy üres saru...lehet hogy tényleg a benznicsapon kellene legyen ilyen csatlakozási lehetőség?nem tudom...igazából elképzelni se nagyon tudom hogy attol hogy a csapon van hogyan jelzi a benzin szintet
tudna nekem valaki segiteni gyakorlatban, valoszinű hogy dugocsere kéne...
veszprémi vagyok. ha valaki tud segiteni akár képekkel akár házhoz is jönne nagyon megköszönném :)
Nagyon jó lett a gép, tetszik
Motorozás helyett a sok vért és tollat takaríthattam össze!
A vörös a bűnös!
Nagyon jól mutat a gép!
A kék plexit illik hozzá!
Közben nekem megjött a Trojáktól a 2. felnim is mert az elsőt azt visszaküldtem, mert szarabb volt a jelenleginél. Ezekben a percekben festik ,gumi fel és GO!
Rendes fickónak tűnik ez a bontós hapsi, szó nélkül kicserélte a hibás kereket.
Sok haverom benyelte már az ilyesmit!
Jó motorozást!
A többi Sintesi
Adat meg mi kellene? Találsz a www.125.vilaga.hu -n és az apriliamanián, amit már mutattak neked. (Agytágító lapja)
arra lennék kiváncsi, hogy a 1990-es Replicaban ugyanaz a Rotax 123-as motor van-e ,mint a 87-esben?
A képeken látjátok a két motort:
Valaki nem tud bontott gyujtáskapcsolót?
Leszedték azt a karikát, és a kulcs elfordítása után nem marad lent, hol van gyujtás, hol nem :(