Segítsen valaki!
A 1.-be 2.-ba nagynehzen még 3.-ba is bekapcsol (kinyit) a Powerszelep de a többi háromba már nem.
nem tud valaki valami tippet adni, hogy mi lehet a baj.
valaki letudná nekem irni kicsit részletesen hogyan lehetne első forditott teloban szimeringet cserélni?csak mert nem nagyon vinném el a szerelőhöz mert elég drága.
Én most RK-t vettem és érdekes módon ez sem okádja össze a dolgokat...
A lábtartó polírozáshoz mondtam hogy nincs értelme mert úgyis csúnya lesz pikk pakk...
Van un. Profi Dry Lube láncspray, teljesen száraz, teflonos cucc, nekem az vált be az AF-1 hez a legjobban, mert azt nem fröcsögteti össze-vissza, sajnos közel 4 e Ft volt egy 380 ml -es dobozzal. róbáld ki, érdemes, mert nem lesz mindened olyan trutyis! Huzzáteszem, az hyohoz nem azt használom, mert ott szerencsésebb, és nem trutyiz össze mindent a spray.
Ezen gyárilag feketék igen festettek!
És semmi értelme felpolírozni mert úgyis a lánvédő spré összekúrja meg a csimmád is odabasz neki...
És feketén sokkal szebb is...
uh akkor sajnos mást kell hivnom mert nekem már viszket a kezem a motorzáshoz :)
de az én mocim 160-as(polini szett). nem vagyok egy nagy motor szakértő de az befolyásolja?
Félreértettél, ez vadonat új, 19900Ft. Igen, be is tudom rakni, de ahhoz el kellene hozni... De most nagyon sok a munkám, 2-3 héten belül nem tudom elvállalni.
Jó lesz az csak csináld már . Az kb 1:30-as keverék.(az 1:50 nem tartalmaz annyi olajat mint az 1:30 ne tévesszen meg a nagyobb szám) Ez olyan mint amikor belerakod a szörpöt(olaj) a pohárba csak ha nagyobb a pohár és több víz(benzin) kerül hozzá szörpszegényebb lesz nem lesz olyan édes.
én még mindig ezzel a benzin-olaj keveréssel vagyok sorry.csak a multkor mindenki mást irt igy nehezen értettem meg.akkor az most jó lesz ha 10liter benzinhez öntök 3DL olajat és összerázom.nem fog besülni a dugó kenés hiányában?és nem fog nagyon köpködni a sok olajtol?bocsi csak az elözö motoromban külön olajozás volt...nem is kevertem sosem igy külön.
köszi.
A végsebességgel szerintem egy 50es motornak főleg egy újnak nem 80-90el kéne mennie....meg maga az ár amennyit elkérnek érte.....ja és azt mondták a szalomba a gyereknek h 4-5 lóerő a régi 50es AF1ek 7 lóerősek voltak....
A 1.-be 2.-ba nagynehzen még 3.-ba is bekapcsol (kinyit) a Powerszelep de a többi háromba már nem.
nem tud valaki valami tippet adni, hogy mi lehet a baj.
Hogy vált be a Hyo? :)
Troják Zoltán: 30/8557633 Csetény, Zirc mellett egy falu!
Meg btudnád adni a Troják elérhetőségét?
Meg hogy helyileg merre van?
Köszi:Apol
A lábtartó polírozáshoz mondtam hogy nincs értelme mert úgyis csúnya lesz pikk pakk...
És semmi értelme felpolírozni mert úgyis a lánvédő spré összekúrja meg a csimmád is odabasz neki...
És feketén sokkal szebb is...
http://www.szatuna.hu/szeltere...
de az én mocim 160-as(polini szett). nem vagyok egy nagy motor szakértő de az befolyásolja?
Amúgy a lábtartóhéblik ezen gyárilag is feketék? Festettek, mint az RS-en? (amit tegnap políroztunk fel haverral :) )
köszi.