Mérd ki sztem multival!
És akkor csak alkatrész kell!
Nekem a Cagiva csinált ilyyet
Volt vagy 3 villamosságinál, csak roszszabb lett.
Aztán sufni-.tuning, s lőn TÖLTÉS
Szerintem meg nem kell elküldeni mindenkit egyből a szerelőhöz nem biztos hogy fakezű és ez az a Topic ahol megkérdezheti hogy kell csinálni. Ezért van AF1 topic nem? És ha leírjátok neki, fel lehet hívni a figyelmét arra h ne csessze el a telószárat... hogyan kell helyesen összerakni ennél a típusnál. Nem tart sokból. A dugattyúcserét én sem bíztam szerelőre mert annyiból én motorozok inkább egy jót. És megkérdeztem azt is mire ügyeljek. Azóta is megy a motor...
Én azért nem válaszoltam mert az én típusom teljesen más.
Szijjasztok!
Képzeljétek, most jött meg a jogsim, szal nagyban toltam neki 50es Futurával,
(ha valakinek mór-szfvár körzetben van gépe gurulhatnánk 1et ))
szóval a szomszéd faluban hipp-hopp elszállt a váltómű kanyarban
1 esből nem tudtam váltani, csak üres vagy 1es
Mint kiderült a hosszas hazaút után a garázsban,
kissé elkopott a blokkból kijövő váltótengely és a
ráerősített "kar" kapcsolata....
Valakinek nincs ötlete mit lehet kezdeni egy ilyennel? Hiába húznám meg nem fog rá...
valahogy nem megy már összébb a kar
Valami okosat valaki
Szia!
Ne írd le a fórum tagjait!
Nem ellened akarok írni és nem is a régebbi tagok mellet,hanem próbálom függetlenül nézni a témát.
Láttam én is a kérdéseidet és azt is , hogy nem nagyon akart senki sem válaszolni azonnal.
Emberek vagyunk , mindenkinek megvan a saját problémája és sajna kevés időnk jut"egymásra".
Ne szólj meg senkit,pláne trakee-t mert szerintem ő az, aki a legtöbbet segít mások problémáján és nem csak "menőzik a fotókkal" hanem tényleges tapasztalat és tudás is van az irományai mögött!
Szívesen látunk mindenkit a fórumon ,de természetesen próbáljon mindenki a tudásához és idejéhez mérten segíteni másokon!
Lehet ,hogy te most rossz képet kaptál erről az egészről, de nem mindig így fest a dolog.
Sok új arc tűnik fel és hidd el mindig azonos kérdéseket tesznek fel,ezért nem csoda ha kicsit belefáradnak a tagok abba,hogy mindig ugyanazt kell leírni a válaszokban.
Vegye a fáradtságot mindenki és lapozzon vissza a régebbi oldalakra ha kell!
Lehet, de ha összerakásnál szétkúrod a villaszárat azt a 6ezrest nem kell beletankolnod a motorba, hanem meg is pótolhatod jó sokkal amiért kapsz egy szárat! Kúrvára könnyű leírni de ha nem értessz hozzá ne spórolgass, apró részleteken csúszik el az ember. Szét könnyen megy összefelé para egy kicsit. Egyik komámat idézve"kis csavarhúzóval és sok türelemmel"...
Hello.Egyáltalán nem gondolom, hogy ismerettlen lennék hiszen már több hónapja tagja vagyok a sportmotor oldalnak. Az igaz, hogy AF1 -em még csak kis ideje van. De mikor még a DT-m volt akkor is sokat segitettem másoknak amit tudtam és nem tettem szemrehányást azért, hogy segitséget kérnek és nem küldtem őket egyből a szerelőhöz. Ez az egyik. A másik, hogy szerintem egyáltalán nem voltam erőszakos. Teljesen normálisan megkérdeztem nem egyszer. És csak azért lettem kicsit pipa mert láttam, hogy többen is irnak és tudom hogy többen is tudják hogyan lehet megcsinálni és ennek ellenére mégsem segitett senki. Pedig nem gondolom, hogy olyan nagy dolog lett volna leirni. Vagy neked az volt?
Vagy az van, hogy érdek nélkül senki sem segit a másikon? Mert ha igen akkor bocsi és ezentúl semmit sem kérdezek ebben a topikban hanem csak majd dicsekedős képeket rakok fel a motoromrol meg ilyenek, és nem foglalkozom azzal hogy mások mit irnak és esetleg segitséget kérnek. Vagy ez a normális? Lehet én gondolom rosszul.
Csak ennyit szerettem volna.
A leirást köszönöm szépen.
Bejössz, ismeretlenül, és úgy érzed, itt mindenki azért van, hogy neked segítsen!
Egyébként pedig az AF-1 pont az a típus, ahol egyáltalán nem egyszerű szimmeringet cserélni! PLáne, ha paioli villával szerelték, mert az újabb, sport prokra szerelt marcconi (ami az rs-eken is van) már sokkal egyszerűbb, nem kell kiszedni a bronzperselyeket, csak simán szétcsúszik, ott összerakáskor kell picit a rugóval játszani.
De Af-1 nél egyrészt ha folyat, valószínű már elkopott a csúszószár, és a csere nem is biztos, hogy sikerül! De tessék erőszakos "barátunk": Leveszed a tetején a zárókupakot, kiveszed a két félkör darabot ami a közepét rögzíti, majd alul lehúzod a porvédőt, kiveszed a szimmering biztosító acélrugót, és szép nagy rántásokkal széthúzod a szárakat! Aztán nézd meg, mit csináltál, és rakd vissza! "mertmár dugót is cseréltél, hogy még sosem csináltál ilyet"
Sziasztok
A napokban szeretnék veni egy af1 futurát és segitség kelene
hogy mik a tipushibák és hogy mire kel odafigyelni motor vásárlásakor.
Elöre is köszi mindenkinek.
Sziasztok! Mint a képen látható, az előző tulaj igen érdekes módszert talált ki a hátó indexek és a hátsó lámpa elhelyezésére, melynek oka gondolom a rendszám-, lámpa- és indextartó műanyag letörése volt. Na mind1, legalább működik...
Azért kíváncsiságból megkérdezném, hogy lehet-e külön szerezni ezt a hátsó tartóidomot, és ha igen, kb. mennyiért, vagy tök esélytelen a dolog, és haggyam úgy, ahogy van...
azért mert igy kb 4000ft ból meguszom és + 6000ft ból még 2x tele tankolom a motort és motorozhatok.mivel sulis vagyok és szülök egyáltalán nem támogatnak ebben a hobbimban igy csak saját pénzből gazdálkodom.
nem gondolom hogy olyan nagy dolog lenne leirni egy telo szimering cserét.vagy tévedek?csak merthogy 20 perces melo.meg mondták is hogy nem olyan vészes.már dugót is cseréltem ugy motorban hogy még elötte sosem.és tökéletesen megy a mai napig.
Mert mi a faszt akarsz?
Önindítóval pörgesd már meg nagyobb fordulaton!
Full gázon kell mérni a kompressziót, és üzemi hőmérsékleten de komám vatta új frissen bejáratott RS125-ös be sem volt 12-nél több.
Valaki nem tudja mennyinek kell lennie a kompressziónak egy Replicaban? Nem találtam gyári adatot. Nemrég mértem az enyémben, és 11-et mutatott a műszer.
És akkor csak alkatrész kell!
Nekem a Cagiva csinált ilyyet
Volt vagy 3 villamosságinál, csak roszszabb lett.
Aztán sufni-.tuning, s lőn TÖLTÉS
Én azért nem válaszoltam mert az én típusom teljesen más.
Képzeljétek, most jött meg a jogsim, szal nagyban toltam neki 50es Futurával,
(ha valakinek mór-szfvár körzetben van gépe gurulhatnánk 1et ))
szóval a szomszéd faluban hipp-hopp elszállt a váltómű kanyarban
1 esből nem tudtam váltani, csak üres vagy 1es
Mint kiderült a hosszas hazaút után a garázsban,
kissé elkopott a blokkból kijövő váltótengely és a
ráerősített "kar" kapcsolata....
Valakinek nincs ötlete mit lehet kezdeni egy ilyennel? Hiába húznám meg nem fog rá...
valahogy nem megy már összébb a kar
Valami okosat valaki
Ne írd le a fórum tagjait!
Nem ellened akarok írni és nem is a régebbi tagok mellet,hanem próbálom függetlenül nézni a témát.
Láttam én is a kérdéseidet és azt is , hogy nem nagyon akart senki sem válaszolni azonnal.
Emberek vagyunk , mindenkinek megvan a saját problémája és sajna kevés időnk jut"egymásra".
Ne szólj meg senkit,pláne trakee-t mert szerintem ő az, aki a legtöbbet segít mások problémáján és nem csak "menőzik a fotókkal" hanem tényleges tapasztalat és tudás is van az irományai mögött!
Szívesen látunk mindenkit a fórumon ,de természetesen próbáljon mindenki a tudásához és idejéhez mérten segíteni másokon!
Lehet ,hogy te most rossz képet kaptál erről az egészről, de nem mindig így fest a dolog.
Sok új arc tűnik fel és hidd el mindig azonos kérdéseket tesznek fel,ezért nem csoda ha kicsit belefáradnak a tagok abba,hogy mindig ugyanazt kell leírni a válaszokban.
Vegye a fáradtságot mindenki és lapozzon vissza a régebbi oldalakra ha kell!
Vagy az van, hogy érdek nélkül senki sem segit a másikon? Mert ha igen akkor bocsi és ezentúl semmit sem kérdezek ebben a topikban hanem csak majd dicsekedős képeket rakok fel a motoromrol meg ilyenek, és nem foglalkozom azzal hogy mások mit irnak és esetleg segitséget kérnek. Vagy ez a normális? Lehet én gondolom rosszul.
Csak ennyit szerettem volna.
A leirást köszönöm szépen.
te sem tudsz nekem valami tanácsot adni a tegnapi felvetésemre?
Bejössz, ismeretlenül, és úgy érzed, itt mindenki azért van, hogy neked segítsen!
Egyébként pedig az AF-1 pont az a típus, ahol egyáltalán nem egyszerű szimmeringet cserélni! PLáne, ha paioli villával szerelték, mert az újabb, sport prokra szerelt marcconi (ami az rs-eken is van) már sokkal egyszerűbb, nem kell kiszedni a bronzperselyeket, csak simán szétcsúszik, ott összerakáskor kell picit a rugóval játszani.
De Af-1 nél egyrészt ha folyat, valószínű már elkopott a csúszószár, és a csere nem is biztos, hogy sikerül! De tessék erőszakos "barátunk": Leveszed a tetején a zárókupakot, kiveszed a két félkör darabot ami a közepét rögzíti, majd alul lehúzod a porvédőt, kiveszed a szimmering biztosító acélrugót, és szép nagy rántásokkal széthúzod a szárakat! Aztán nézd meg, mit csináltál, és rakd vissza! "mertmár dugót is cseréltél, hogy még sosem csináltál ilyet"
A napokban szeretnék veni egy af1 futurát és segitség kelene
hogy mik a tipushibák és hogy mire kel odafigyelni motor vásárlásakor.
Elöre is köszi mindenkinek.
szerintem hagyd igy de ha nagyon zavar akkor reszelővel reszeld le. nálam is le van vágva ...
Azért kíváncsiságból megkérdezném, hogy lehet-e külön szerezni ezt a hátsó tartóidomot, és ha igen, kb. mennyiért, vagy tök esélytelen a dolog, és haggyam úgy, ahogy van...
Előre is köszi!
nem gondolom hogy olyan nagy dolog lenne leirni egy telo szimering cserét.vagy tévedek?csak merthogy 20 perces melo.meg mondták is hogy nem olyan vészes.már dugót is cseréltem ugy motorban hogy még elötte sosem.és tökéletesen megy a mai napig.
Önindítóval pörgesd már meg nagyobb fordulaton!
Full gázon kell mérni a kompressziót, és üzemi hőmérsékleten de komám vatta új frissen bejáratott RS125-ös be sem volt 12-nél több.