Nekem is ilyen fajta problémám volt!A hengerfejen a kipu csonk alól kifujt az anyag meg a power alól is(ahol a hengerfejre van csavarozva)Most lettem kész és fasza is lett Klingelit+tömitö anyag de nekem a rugók még nagyon erösek!
Sziasztok!
Futura 50 kipudobját a hengerhez valami tömíti?
Nekem semmi nem tömít és a 2 rugó nem elég csak felfogatni a cuccost,
így meglehetősen érdekes hangja van és füstfelhőt húz a henger
Lötyög a csonk a hengerben, és orrán-száján kifúj
Valaki mondjon valami okosat légyszi!
Köszi, én is így reméltem! { ...na igen, amilyen füstfelhőt húzok időnként, meg teleköpöm a rendszámtáblát (is) olajjal, nincs az a kenőpénz, amiért zöldkártyát kapnék. :) }
Igen már le is járt, de 21.-ig meghosszabbították, akkor megyek pomázra műszakira. /kicsit meg is nyomorgattam a dudára menő kábelsarut, mert 2 naponta lecsúszik, remélem most már nem fog/
...most olvasgattam bele a műszaki vizsgára jelentkező papírba és ott azt írják, hogy vinnem kell környezetvédelmi igazolást is, ami gondolom a zöld kártya. ...de nekem ilyenem nincs, vagy motorra nem is kell? Nektek van?
Ja-ja!
Őnzárós anya kötelező!
Mióta fel lett újítva a gépen én is úgy érzem ,hogy jobban rezeg mint tavaly.
Az idomcsavarokból már elhagytam egy párat!
Már arra is gondoltam ,hogy a kiegyenlítőtengelyt nem jól állítottam be de ,de nem.
A henger és a karbi között is van egy blokk felfogatás, ami tavaly le volt repedve.ezt persze a télen megjavítottam és ha ez a csavar is fogja a blokkot akkor sokkal jobban érezhető a blokk rezgése!
Szevasztok valaki tudja hogy hol lehetne külön kapni azt a kis csavart ami powerkésébe menetel csatlakozik és a másik vége pedig a bovdennek az illesztési helye van kialakítva.
Mert eltöröt sajna. Habár meg hegesztetem Co-val de nem tom hogy mennyire lesz tartós és a versenyközbe nem szeretném ha elmenne a powerom mert akkor b@szhatom.
Válaszotok előre is köszi
Sikerült leszedni, már szabad a számlap, csak a mutató miatt nem bírom lehúzni. (szkennelni szeretném :S ) A mutatót le lehet szedni valamilyen módszerrel? :S
Akkor megnyugodtam
Mellesleg most leszedtem róla egy "tuningkiput",
érdekes S alakú rezonátorral, és
rátettem a gyári középdobot (rezonátort)!
Na erre olyan szép hangja lett
És sztem sokkal erősebb is....
Az előző kipuban pedig valami zörög....nemtommi de ettől borzalmas hangja van...
Mintha valami kis lemez....Nem tudom, de nem "benne", hanem valahogy vele zörög, mintha
a belsejébe lógna egy szárny, vagy ilyen. De az eredeti dob és a Leo Vinci vég jobb.
Most legalábbis úgy tűnik!
Most a számlapcserét csinálom épp a sebességmérőn. Az órát már kiszedtem a helyéről (itt van a szobában )... Akkor az elejét mindenképp (a fémperemet ami leszorítja a védőplexit) mindenképp fel kell feszíteni, ugye? :S
Ja és szerintem szedd le az összes idomot és önzárós anyát rakjál mindenhová mert potyogósak a csavarok és ha megint leesik és átmegy rajta egy 40tonnás kamion akkor az már nem lesz ekkora hepiend!
Ahh, szerencsére megvan az idom, reggel felkerekedtem öcsémmel és szépen bandukoltunk az út mellett amikor megtaláltuk az árokban. Semmi baja sem lett, valszeg a 30 centis fűnek köszönhetően... Hálelúja...
Ha basztatnak a kipuffod miatt a vizsgán akkor addig oda adom a gyári dobomat!