Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

írj még egy e-t az adatlapodban lévő linkbe
Hehe nagyon rosszul láttad :) Mert az nem az enyém :D Az enyém ittvan a garázsba, 907 km-el az órájába múlt péntek óta :) Csak nem olvasgatod a fórumot :P Holnap telefonálnom is kell nekik, hogy az 1000-es szervízt el kéne végezni :)
Ez egy ilyen dolog
Volt már olyan is aki száraz kuplungos gépre mondta hogy valami baja van , itt valamelyik videónál
Komám 0km-es RS-ének is volt enyhe kuplung csörgése.
na szeva! tegnap láűttam kereskedesben a hyod..nem mentem be..de ha igy halad az ügy,én fogom ellopni
Nekem nincsen beverődve a kuplungkosár, úgy is hangos!
Aha! Ez egy kacifántos este volt.
Nah, akkor mielőtt elindulnék Zalaegerszegre felnicsíkért, kimegyek a műhelybe! Igen bejövős a mattfekete váz
üdv,
szerintetek ha megtorpan a gép 6000-es fordulatnál és erölködik, akkor gyertyacsere segíthet, vagy más is lehet? A karbihoz nem nyúlnék szívesen hozzá, csak végső esetben.
Jah, és az olajtartályon felül van egy cső, aminek a másik végét nem tudom hova tartozik, illetve a lészűrőház aljába csatlakozó csővel is ez a gondom. Valaki megnézné nekem. (Replica 125)
Engem érdekelnek a mociépítés lépései,ha tudsz dobj fel fotókat!
Hallom Kecskeméten jégmotoroztok !
malossi is van
Más: Hengerszettből, csak a polini, amiben megbízhatok, vagy vannak még márkák, amik nem halnak be 2Km után? Vashenger szóba se jöhet, nemde? Mert 160 euróért lehet kapnék...
Tudom, tudom, akinek nincsen pénze rá, ne vegyen motort, de hát kell
Telefon...
Én ezt az italmondót nem értem.
A weblapjukon nincs semmi, a mérőműszerek, km-óra meghajtók, spirálok kategóriában van egy konzol vagy miaretek és ennyi. Vagy írni kell nekik és adnak ami kell, vagy mi? ...

Ja egyébként (jó, tudom, nagyon érdekes...) ma le lett fújva a váz mattfeketére, a napokban kész lesz az összes idom, már csak a matricák meg a felnicsík
apriliaaf1em létszi vegyél fel msn-re én voltam kint piros sr-rel a ringen
Értem, köszi
Nem csak te vagy így vele.
Ilyen idős gépeknél a kuplungkosár karmait a lamellák kikezdik és a motorral történő induláskor egyenletlenűl tudnak csúszni ill. összetapadni.Nem nagyon lehet ezzel mit kezdeni mert felhegeszteni nem lehet ,ha pedig csak síkba húzod(flex,köszörü) akkor csak növeled a holtjátékát és mégjobban mozognak a lamellák!
Behúzott kuplung esetén kicsit halkul de ne alapjáraton elég béna csörömpölést tud művelni.
Az én járgányomnak se olyan a hangja mint amit most újítottak fel.
Elég idegesítő de csak a k.kosár és a főtengely bal oldalán lévő fogaskerék cseréjével lehet tökéletesen megszüntetni.
Az új árát még megkérdezni sem mertem.
Egy kevesebb km.-t futott kuplung jó megoldásnak tűnik!
Akkor nem csak nekem rántgat a kuplung és csörög alapjáraton?
De a kosarak jó állapotban vannak?
Az enyémen a lamellák már egyenletlenül kikoptatták!
Enyimé volt ez a sport pro!
De akkor még egybe volt!
Meg sztem a porlasztót bekéne lőni mert sport rendszer van s az elözö tulaj nem naon hangolta hozzá
Nekem vmi denso van benne de nekem nem jön be Jó kis NGK a nyerö nálam
én is B10EG*t használok de ha rángat a moci akkor beállítás problémája van nekem is ez volt de már hála az égnek jó
Azért van kb. 3garnitúra mert azokat kiálló pöcköket letördeste amikor szerelte össze és a bontós nem adta csak kompletten a kuplungot.