Hehe nagyon rosszul láttad :) Mert az nem az enyém :D Az enyém ittvan a garázsba, 907 km-el az órájába múlt péntek óta :) Csak nem olvasgatod a fórumot :P Holnap telefonálnom is kell nekik, hogy az 1000-es szervízt el kéne végezni :)
üdv,
szerintetek ha megtorpan a gép 6000-es fordulatnál és erölködik, akkor gyertyacsere segíthet, vagy más is lehet? A karbihoz nem nyúlnék szívesen hozzá, csak végső esetben.
Jah, és az olajtartályon felül van egy cső, aminek a másik végét nem tudom hova tartozik, illetve a lészűrőház aljába csatlakozó csővel is ez a gondom. Valaki megnézné nekem. (Replica 125)
Más: Hengerszettből, csak a polini, amiben megbízhatok, vagy vannak még márkák, amik nem halnak be 2Km után? Vashenger szóba se jöhet, nemde? Mert 160 euróért lehet kapnék...
Tudom, tudom, akinek nincsen pénze rá, ne vegyen motort, de hát kell
Én ezt az italmondót nem értem.
A weblapjukon nincs semmi, a mérőműszerek, km-óra meghajtók, spirálok kategóriában van egy konzol vagy miaretek és ennyi. Vagy írni kell nekik és adnak ami kell, vagy mi? ...
Ja egyébként (jó, tudom, nagyon érdekes...) ma le lett fújva a váz mattfeketére, a napokban kész lesz az összes idom, már csak a matricák meg a felnicsík
Nem csak te vagy így vele.
Ilyen idős gépeknél a kuplungkosár karmait a lamellák kikezdik és a motorral történő induláskor egyenletlenűl tudnak csúszni ill. összetapadni.Nem nagyon lehet ezzel mit kezdeni mert felhegeszteni nem lehet ,ha pedig csak síkba húzod(flex,köszörü) akkor csak növeled a holtjátékát és mégjobban mozognak a lamellák!
Behúzott kuplung esetén kicsit halkul de ne alapjáraton elég béna csörömpölést tud művelni.
Az én járgányomnak se olyan a hangja mint amit most újítottak fel.
Elég idegesítő de csak a k.kosár és a főtengely bal oldalán lévő fogaskerék cseréjével lehet tökéletesen megszüntetni.
Az új árát még megkérdezni sem mertem.
Egy kevesebb km.-t futott kuplung jó megoldásnak tűnik!
Volt már olyan is aki száraz kuplungos gépre mondta hogy valami baja van , itt valamelyik videónál
szerintetek ha megtorpan a gép 6000-es fordulatnál és erölködik, akkor gyertyacsere segíthet, vagy más is lehet? A karbihoz nem nyúlnék szívesen hozzá, csak végső esetben.
Jah, és az olajtartályon felül van egy cső, aminek a másik végét nem tudom hova tartozik, illetve a lészűrőház aljába csatlakozó csővel is ez a gondom. Valaki megnézné nekem. (Replica 125)
Tudom, tudom, akinek nincsen pénze rá, ne vegyen motort, de hát kell
A weblapjukon nincs semmi, a mérőműszerek, km-óra meghajtók, spirálok kategóriában van egy konzol vagy miaretek és ennyi. Vagy írni kell nekik és adnak ami kell, vagy mi? ...
Ja egyébként (jó, tudom, nagyon érdekes...) ma le lett fújva a váz mattfeketére, a napokban kész lesz az összes idom, már csak a matricák meg a felnicsík
Ilyen idős gépeknél a kuplungkosár karmait a lamellák kikezdik és a motorral történő induláskor egyenletlenűl tudnak csúszni ill. összetapadni.Nem nagyon lehet ezzel mit kezdeni mert felhegeszteni nem lehet ,ha pedig csak síkba húzod(flex,köszörü) akkor csak növeled a holtjátékát és mégjobban mozognak a lamellák!
Behúzott kuplung esetén kicsit halkul de ne alapjáraton elég béna csörömpölést tud művelni.
Az én járgányomnak se olyan a hangja mint amit most újítottak fel.
Elég idegesítő de csak a k.kosár és a főtengely bal oldalán lévő fogaskerék cseréjével lehet tökéletesen megszüntetni.
Az új árát még megkérdezni sem mertem.
Egy kevesebb km.-t futott kuplung jó megoldásnak tűnik!
Az enyémen a lamellák már egyenletlenül kikoptatták!
De akkor még egybe volt!