Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd meg az enyémet! Ugyan rendszámos, de akár azt is megbeszélhetjük, hogy leadom a rendszámot, és kivonjuk a forgalomból, így akár ha lesz jogsi, rendszámosan is használhatod! : http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Sziasztok!

Én szeretnék venni egy aprilia AF1 es motort 50-es papirokkal mert csak b jogsim van. Tudnátok tanácsokat adni nekem ezzel kapcsolatban? Mire kell odafigyelni? Milyen motort ne válasszak? Hol vegyem? Mennyiért kaphatóak? Én egyébként még elég kezdő vagyok a szakmában és ez lenne az első igazi motorom, és mivel nincs olyan ismerősöm aki szintén motorozna így nehezen igazodok még el.
Ha tudtok lécci segítsetek!
Köszi!
Ja és ha van vmi más is motorral v egyéb akko írhattok emil címemre is:xray010150@yahoo.com
Esztergáltass bele plexiből, ha nem találsz mást! Egyébként az nem csavar, nem? Egy sasszeg tartja a helyén emlékeim szerint!
Ja igen kép lemaradt:
Szia!
Sikerültl elpostázni a felnit?
Nagyon motorozhatnékom van!
AF1 Replica-hoz nem tud vki a féktartályra ilyen műanyag csavart? Ilyen átlátszó műanyag. Vagy ha jól tudom a Futurának már műanyag tartálya van ugye? Azt fel lehet tenni erre? Olyan vkinek esetleg?

Köszi előre is
nézd a jó oldalát hosszabb élettartam, kisebb fogyasztás
Persze, hogy lehet csúsztatni! Valamennyit kell is! Egyébként én pont azért tettem rá lánccserénél a Futura gyári áttételét, ami 16/38-as a gyári 16/37 helyett, mert egy picit vehemensebb motorot akartam, pláne a 82 kg-om alá! Elötte szelepnyitás elött 120 -as utazó is volt, így csak 110.
7800! De ez elektronikus szelepnél van így, és a vezérlőjére rá is van írva! Ha vákumos, akkor ettől könnyen eltérhet!
Szia!

Na igen én is azért cseréltem, mert 80-nál pörgött hatezret, 100-nál már nyolcat, 150-nél 11,5 -öt. ...szóval ez egy kicsit sok volt.
...viszont most ha hatodikban 100-nál (most hatezret pörög száznál és 10-et 145-150-nél) gázt adok kb nem történik semmi, isssszonyúúan lassan gyorsul olyan 110-120-ig kb fél-egy perc, aztán onnantól elkezd rendesebben gyorsulni /8000-től/. ...szóval ha 100-ról fel akarok menni mondjuk 120-ra akkor vissza kell inkább kapcsolnom, mert nem lehet kivárni. Viszont a sebességet tarja, tehát ha felmegyek mondjuk 5.-ben 140-ra, az hatodikban megmarad. ...szóval úgy 8000 alatt teljesen halott lett gyorsulás szempontjából.

..ja és az indulás, hát a kuplungot csúsztatnom kell, különben egy blőőő-vel indulok, ami alatt egy kispolszki is megelőz. /eddig kb csak elengedtem a kuplungot, egy nagyon pici csúszással/ Tényleg lehet ezeknek is csúsztatni a kuplungot, mint az autóknak, mármint úgy értem, hogy nem megy tönkre tőle nagyon hamar?

Köszi!

Üdv: M.
..lehet, ezért is kérdeztem meg, hogy Nektek hogy megy, mielőtt csereberélek.
Szevasztok!
Arra lennék kíváncsi, hogy nektek hány 1000-res fordulatnál kapcsol be a POWERSZELEP ?
Szevasz!

Háát őő én nem nevezném fosnak a 6.-at :) Tény, hogy nem vehemens ebben a fokozatban, de megvan az az előnye, hogy egy kényelmes 100-110 -es utazónál nem forogta szét magát a motor, hanem ilyen 6-7 e között ment, és ott gázra hajlandó volt gyorsulni is, kisebb szembeszél, vagy domb nem okozott nagy bajt, még elbírta visszakapcsolás nélkül. Hozzáteszem, szép a rövid végáttétel, csak valószínű a folytonos magas fordulat az élettartamra komoly hatással lesz.
csak 1szerűen hozzá voltál szokva a másik áttételhez!
első lánckereket venni nem nagy energia és pénz!
....hát gondolkodok is rajta, hogy cserélem. ...illetve az is lehet, hogy ez ilyen, csak én szoktam hozzá az előzőhöz és ez a gyári állapot. Végül is ez X gyűrűs lánc, meg nem préselt, hanem mart lánckerekek. ...állítólag nagyon fasza, azért volt ilyen húzóóós. a 6-dik Neked is elég fos volt, vagy tényleg nagyon elqrtam ezt a cserét?
Esetleg az elsőt cseréld vissza kisebbre, az 2500 Ft ből megvan, ami még egész válallaható összeg...
Egyébként mondtam én neked, hogy nagyvason O gyűrűs CZ láncot vegyél, és akkor megúszod 25 alatta láncszettcserét, és egy jó szettet kapsz :P
Csak tudod, nem biztos, hogy a hengerfejnél dolgozik bele a víztérbe a motor! Pláne, hogy apriliara ez nem jellemző... És ha ott nyomná bele, akkor nyomás is lenne a vízrendszerbe, és a kiegyenlítőtartály tetején kinyitna a szelep, és megszüntetné a túlnyomást...

De próba szerencse, pláne, hogy még az is lehet, hogy a komplett blokkot szét kell majd bontani... Az pedig nem kis melo...
Sziasztok!

....hát ma megtörtént a lánc lánckerék csere. ...le is vagyok sújtva. Szóval elöl 14-es volt, hátul 39-es. Most elöl 16-os lett, hátul 37-es szóval kb gyári értékek. Dráma! Úgy gyorsul, mint egy tetűűűű! Eddig tök jó volt, hogy hatodikban is húzott, hát most 100-ról próbáltam gyorsulni és "fél óra" volt mire elértem a végét, ami az eddig 150-helyett olyan 145 lett. (mondjuk ez az 5 km/h nem sokat számít) ...aztán néztem ötödikben ott azért jobban gyorsul és ott is elmegy a végéig, de valahogy az egész gép olyan szánalmasan gyorsul alacsonyabb fokozatokban is. Azt hittem, hogy csak egy picit lesz rosszabb a gyorsulás, de ez nagyon gáz. Most már tényleg csak 8-9 ezertől használható, visszasírom a régi időket, amikor 6000-től már gyorsult. ...jó hát 11,5 volt 150-nél és 8000 100-nál, de sokkal jobban ment összességében. ....na de 35 ropi volt a lánc lánckerék, szóval egy darbig ez lesz, majd a következő cserénél elgondolkodok, hogy mégis 14-es kerék kéne előre.
...így lett AF-1 Chopperem :(
Az lesz
Ja igen és van a fékolaj tartályon egy műanyag csavar, azt hol lehet szerezni? Merthogy el van törve....
Fel kell hívni őket
125-ös AF1 hez tudtok vmi fék javító szettet előre? Italmondot néztem nem találtam csak fékbetétet.
köszi
akkor jó, nem akarom nagyon szétbombázni a mocit!
http://www.hasznaltauto.hu/ker... GYere, nézd meg! De hidd el, kevés ilyen állapotú apriliat találsz magyarországon! És én úgy gondolom, az ár korrekt.
Ugyanis pénteken hozom haza az új motort :) Ennek mennie kell!
Ha a hengerfejtömítést akarod cserélni akkor elég "csak" a hengerfejet leszedni.