Okok, de akkor honnan tudjam hogy mikor kell tankolnom, elég gas így. :S Az előző mocim egy Honda NS50F volt, azon 3 állású volt a "benzincsapkapcsoló", ON-OFF- és Tartalék. Ott legalább tudtam, ha az ON állásból már nem ment, akkor átcsavartam tartalékba és még volt 2 liter benyám a következő benzinkútig...
Egyébként Neked is, és mindenkinek köszönöm a segítséget, holnap megvizsgálom a spirált és a fogaskerekeket! ;)
A fordulatszámmérő spirálos. Kicsavarod az óra hátuljából és megnézed h forog-e a bovden. Ahova bemegy ott két műanyag fogaskerék találkozik esetleg érdemes azt is megnézegetni. A tank elég csalóka tud lennibelenézel, "óóó még van egy csomó benne" valójában azonban alig alig.
Sziasztok. 140k-ért sikerült szert tennem erre a 125 (/50) Futurára.
Külsőleg van rajta mit csinálni, meg van rajta pár "hóm méd" megoldás.
Motorikusan jónak tűnik, az eladó szerint nem rég lett felújítva a block, 800 km van azóta benne, tehát még egy kicsit bejáratós a dolog.
Tegnap hoztam haza Szolnokról (laza 170 km-es út volt ), és útközben 2 dologra lettem figyelmes:
1. leállt a fordulatszámmérő: szinte egyik pillanatról a másikra... picit láma vagyok a témához, mi lehet ennek az oka? A fordulatszámmérő spirálos vagy elektronikus módon működik? Adjatok tippeket pls, hogy mit nézzek meg, hogyan lehet rájönni hogy mi adta meg magát pontosan... :S
2. A "Fuel", tehát az üzemanyagszintjelző mintha túl korán kezdene jelezni, elkezdett villogni, le is álltam vele egy kútnál, de mielőtt tankoltam volna, belenéztem a tankba, hát volt benne még bőven benzin... Nem is tankoltam, csak kb. 40 km-rrel utána, akkor telinyomattam a tankot, kb. 8 liter ment bele, tehát 8-nak kellett benne is lennie. (ha jól tudom 16 literes a tank) Lehet ezzel valamit kezdeni?
Igen! Egy haver mitoja is állandóan megragadt!
Kiváncsi lennék egy olyan ember véleményére aki sokat ment gyári hengerrel és utánna felrakott egy polinit!
Érezhető-e az a +7Le!
Mennyivel lesz gyorsabb?
Miben más?
Aha aha ahahahaah!
Látom alakul a molekula!
Ketyeg is már?
A visszapillantó szárának a gumiharanja neked is le van szakadva......Wartburg főfékhenger porvépőjéből lehet rá húzni két darabot egymással szembe fordítva és az tökéletes,és max400ft.
Az én tükrömön is az van....
A macskám csak egy dologhoz ért: az alváshoz!
A nap 24 órájából minimum 20-at döglik!
A motorom üléshuzatát lerendezte amikor felkapaszkodik, mindig néhány tűszúrással több lesz a bőrön.
Egy haverom az sv-ülését 1500 ft-ért átbőröztette ,de még jobb lett mint az eredeti.
Ha a macskám nem szokik le a motorozáról akkor nekem is át kell majd!
Sziasztok!
A szemeddel nem biztos , hogy látszik ha frontálisan ütköztek a gépeddel és a váz csavarodott egy picit.Tetek bele két telót és egy felnit és már te nem is látod csak ha okával megnézed!
Az én előző mocimmal (garelli125) egy beton villanyoszlopot ötüttek ki de 100%-os-an meg lett javítva.
Szerintem is tudsz egy picit( 5-8mm) csalni a hátsó villa tengelyénél habár az természetesen nem arra lett kitalálva.(trakee) akkor ha a hátsó kereked kicsit balrább van az elsőhöz képest!
Hézagolókarikák berakásával a váz bal része és a villa közzé, egy picit jobbra tolható a villa és azzal együtt a kereked is!
Egyébként Neked is, és mindenkinek köszönöm a segítséget, holnap megvizsgálom a spirált és a fogaskerekeket! ;)