üdv!
hengerfejes lett az af-1-m, füstöl mint az álltat meg, olajozza a vizet is...
tömítéscserénél elég csak a hengerfejet lekapni, vagy az egész hengert szedjem le?
elmész a bicikli boltba veszem 2mmes bowdent kiveszed az elözöt belerakod a gumi védőcsőbe és végét megforrasztod ahogy az elözönél volt.
én legalább is igy csináltam és semmi baja nagyon jó lett...
Heló csak sikerült csináltunk cél szerszámot és 5 perc alatt bent volt Még anyit kérdeznék tőlled hogy hol töltsem fel olajjal a telót azt tudom hogy 2,5dl kell száranként de gondolom nem csak simán bele öntöm fentrrő......
Köszi a választ.
Tényelg sokkal de sokkal nehezebb mint egy olajcsere a váltóban. De egy délután alatt megcsinálod a szimering cserét elpucolva mindnnel, én nem régen csináltam a pegasomba és nem egy olyan hűde nagy dolog mint ahogy beállítod.
Nagyon szépen kérem, aki legözelebb elmegy egy körre a motorjával, vigyen magával egy vonalzót és mérje le nekem a nagy aprilia felirat vastagságát és magasságát! Két perc az egész! Nagyon szépen kérem, valaki segéljen meg engem két számmal!
Hát igen nem egyszerre megy de kibaszok vele holnap,ja meg a szimering fölé a gyűrüt azt is élvezet volt berakni
Na majd holnap irok hogy mire jutottam
Az első csere nekem is két napig tartott.
Első nap végén úgy álltam mint te most,de másnap a munkahelyemen mindenki fogott egy fémpálcát és mikor én ütöttem ők nem engedték ,hogy a másik oldalon kiugorjon a szimmering.
Így pillanatok alatt sikerült.
Gondolom neked is ezzel van a baj.
hengerfejes lett az af-1-m, füstöl mint az álltat meg, olajozza a vizet is...
tömítéscserénél elég csak a hengerfejet lekapni, vagy az egész hengert szedjem le?