Ne csodálkozz azon, hogy nehezen megy a teloszerelés.
A télen az én telomat egy profi szervizelte(krómszár csere+ új krómszárgyűrű) de még ő is azt monta ,hogy ilyet nem látott.
Ő elvileg csak japán motorteleszkópokkal foglalkozik , de ezt is beválalta.(Bánatára)
Az alkatrész ellátás siralmas,még az RS-hez kapsz is valamit de ezekhez a régebbi tipusokhoz már csak rendelget mindenki olaszból.
A lényeg: Ne add fel!
Kész vagyok idegileg!Ilyen hülye megoldást a telónál eszméletlen:((((Jött a haver segiteni de én már ojan pipa voltam hogy majdnem ő is kapott egy maflást,pihentetem a dolgot mert ez most kihozta az agressziót belőlem:)
Köszönöm a segitséget meg, a jó tanácsokat ha végre sikerül holnap akkor tuti elmegyek templomba vasárnap Ha meg nem akkor lelövöm magam!
Tudod, ez egyáltalán nem nyugtat meg Én örülök, ha mások motorozhatnak... Láttam amúgy, hogy alkudsz Gerivel a felnire...
Egyébként az előbb hívott a motorosboltos, még jó, hogy nem maradtam otthon várva, hogy ma elhozom, mert kellett neki még az adószámom, és a személyi számom, szóval ma sem intézte el, majd holnap, de azt ígérte, péntekten hozhatom!
Na megnyugtatlak(már amennyire ez megnyugtat téged),hogy még én sem tudok mocizni .
Hiába raktam össze a gépet,szép lett de az első probakörnél kiderült ,hogy nem lehet vele menni, mert eszméletlenül ráz az eleje.
Az első felnim üt fel-le és oldalra is.
A télen mikor szétszedtem még nem volt semmi baja. Valószínű , hogy amikor égették rá a festéket volt benne feszület és a meleg elvitte a felnit.
k.b.20 km-t mentem vele de nem biztonságos. Még a fék is üt, mozgatja a kart.
Szerencsémre mitogerinek van ilyen felnije és postázza. Egy gyors festés és végre én is mehetek!
Sok sikert!
Ne tudd meg mennyire Úgy volt, hogy ha elintézik az okmányirodát, hétfő délután hazahozhatom.. No dél elött kitakarítottam a pincét, elpakoltam, helyetcsináltam, megjavítottam az ajtó reteszelőjét, kipucoltam a csizmám, lemostam a sisakom, teljsen fel voltam készülve, hogy minden meglegyen, ha hozhatom... De sajnos az okmányiroda elfoglalt volt, elvileg ma elintézték, de ma nem tudok otthon lenni, majd csütörtök este megpróbálok hazamenni, és akkor pénteken elhozni :) Vagy péntek hajnalba haza, és úgy elhozni :) remélem apa ráér :)
Szia!
A sajátomat én is csak úgy cseréltem ,hogy szétrántottam a kétcsövet majd szenvedtem a csavarhúzóval a krómszárgyűrű , majd a szimmering visszapüfölésével!
Ha a teleszkóp alsó része le van szedve akkor húzz rá a krómszárra egy csővet(puha,műagyag) és azzal próbáld meg egy kis szilikon segítségével!
Sok sikert!
Ejj pedig a szimmeringet berakni nem is nagy cucc :) Alatta a perselyt, na az valami :D De egy lapos csavrahúzóval óvatosan ezt is megoldottam nem egyszer a krómszár megsértése nélkül..
Egyébként haver RS-ébe vasárnap cserélt szimmeringet, láttam hogy jön szét, az a marcconi mennyivel egyszerűbben szerelhető!
Sziasztok!
A teloszimmeringet egyedül kicsit nehéz berakni még célszerszámmal is .
Csináltass egy esztergályossal műanyagból szimmmering beütűt.
Ez két félkör ívből áló valami ami rámegy a krómszárra és e tetejét pedig tudod ütni, ezért valahogy a két felét össze kell fogatnod.
Egyedül és se tudtam beütni ,de egy haver segítségével már boldogultam.
Ne karcold meg a krómszárat mert akkor többe lesz az egész mint ha elvitted volna egy szakihoz!
Hali.Valaki mondja már el nekem hogy a rákba kell vissza rakni a teleszkópba a szimeringet mert 3 órája szo....ok vel de elegem van belőle gondolom a rugés része a szimeringnek az van felfelé mert ugye onnan jön az olaj.De én nem tudom berakni az uj szimeringet mert nem megy bele csak ha szétt verem a mérete jó meg minden csak nem tom belerakni.Szóval ha valaki tud valami megoldást az elöre is meg köszönöm.
Kicsit felhúztam magam ezen a szar...on.
fogasd csak ki 11ig, arra van kitalálva. én tökre örülnék ha 10500nál meg 11ezernél még megindulna a gép. őszintén szólva sebességben az enyém nem forog 11et se. a butítások meg az emissziós normák miatt 10fölé nem nagyon forgatom.
...annak örülök, csak az a baj, hogy ott ugrik meg igazán, és úgy 11-ig ugrik is rögtön, onnan már kókadtabban megy tovább 11.5-ig. (jó olyan 8 felett húz már, de drámai ugrást tízésfélen csinál)
...de jobban örülnék ha mondjuk 9-től ugrana meg, akkor nem kéne mindig pirosba hajtanom. Féltem a kicsikét, nem akarom szétpörgetni, nem járhatok mindig 11.000-el.
....tényleg van valakinek 5lete, hogy házilag egyszerűen mit tudnék tenni a kipuffal, hogy kicsit leljebb hozzam a max erejét a mocinak? Ugyanis most 10.500-nál ugrik egy hatalmasat még hatodikban is, ami tök jó, de utána már piros van, szóval jobb lenne, ha mondjuk 9000-nél adná elő. Lehet valamit a kipuffommal kezdeni, vagy kéne egy gyári?
A télen az én telomat egy profi szervizelte(krómszár csere+ új krómszárgyűrű) de még ő is azt monta ,hogy ilyet nem látott.
Ő elvileg csak japán motorteleszkópokkal foglalkozik , de ezt is beválalta.(Bánatára)
Az alkatrész ellátás siralmas,még az RS-hez kapsz is valamit de ezekhez a régebbi tipusokhoz már csak rendelget mindenki olaszból.
A lényeg: Ne add fel!