És még egy milyen gyertyát ajánlnátok bele mert az idiótáktól akiktől vettük egy opel gyertya volt benne ezért is néha fulladt meg nem pörgött ki ...korábban olvastam ,hogy b10eg vagy br10eg ajánlottak ha pl. ezt akkor hol kapható...mert nem nagyon látom sehol..ha mást akkor várom véleményeteket!
Köszönöm szépen
Viszont lenne egy kérdésem is lehetséges korábban már feltettem!
Aprilia Af1 futura 125 annyi a baja ,hogy nem tölt vissza generátor semmit rátettük az aksihoz amper mérőt és semmit nem mutat gázadásnál se!
Hogy kezdjük bele utána járni ,hogy hol lehet a hiba?
Köszönöm szépen
Csak itt is szeretném megköszönni zolko87-nek az alkatrészeket korrekt nagyon jó árba ad és jó minőségűt! Egyúttal megköszönném ByFzr-nek is az anno vásárolt alkatrészeket korrekt ő is nagyon!lehet a jövőbe találkozunk de remélem nem :)
Gumi Fákat!
Az adatok jók, a többi meg most rajtad múlik. Így ugye nem az igazi, de elmotorozgathatsz még a szezonban, bár arra garancia nincs, hogy nem-e lesz nagyobb baj. A legjobb megoldás, ha megcsinálod most, de ha nem mész sokat és nem hajtod mint a barom, akkor talán ráér a télen is...de ezt neked kell hallanod/érezned/eldöntened...
Sziasztok!
Aki tud segítsen,fontos lenne,mert nem tudok motorozni valamilyen hiba miatt.A mocim AF1 125-ös,91-es évjáratú.Úgy kezdődött a baj,hogy járt a moci és le akartam állítani a start gomb feletti leállító kapcsolóval,akkor megállt,behúzott az önindító,nem indult be,le is szívta az akksit hamar.Szétszedtem,átnéztem,feltöltöttem az akkssit,rájöttem a hibára,hogy az a kis relé vagy kis tekercs amire 4 szál vezeték megy és rámegy az önindító + vezetéke is(ami a blokk bal oldalán helyezkedik el egy kis fekete műanyag házas valami),azzal lehet a baj,lehúztam róla az önindítót és jó is lett.Ment a moci pár napot és egyszer indításkor mikor benyomtam a kapcsolót,megint ez lett,csak pörgette,de újra nem indult be,már majdnem nullán volt az akksi,gyorsan lehúztam megint róla az önindító kábelét és vártam egy kicsit,majd visszadugtam,újra indítottam és egyből beindult.Szerintetek mivel lehet a baj?
Sziasztok.Aprilia af1 50-nek mennyi a kompressziója?RV blokkos.Ma mértem és az enyémen 6,5 volt.De szerintem ez kevés.Ha kevés akkor gyűrűzzem meg vagy mit csináljak vele?
Az miatt hasonlítottam a simsonhoz mert ott is elég nagy tévhit az,hogy a 4 sebességes jobban megy mint a 3 sebességes pedig nem.
Ott is az áttétel ugyan az csak a 3 sebességes 2 és 3. fokozata van szétosztva a 4 sebességesbe,de ez most kicsit off volt
Köszi a segítséget még egyszer is
Ugyanúgy megy mint az 5 vagy 6 sebességes végre csak ebben hosszabbak a fokozatok jobban ki kell húzatni.De egy kissebb elsö lánckerékkel egész dinamikus legfeljebb a végsebessége lesz kevesebb egy kicsivel.A simsont ne hasonlitsd egy Af1 50.-hez
elado AF1 hez tank hátsoidom elsö idom lámpával feketék tankhoz van sapka is kulcsal és egy kipufogorendszer is dobbal és két hátso lábtarto ár megegyezés szerint hejasnorbert@freemail.hu
Szia!
Tudnátok kicsit segíteni nekem?
Van egy Aprilia Af1 50 elvileg Futurám viszont ebben valami oknál fogva nem Rv blokk van hanem Am3 a felfogatási pontok gyáriak bent.
Olvastam olyat,hogy ez lehetséges,hogy nem is futura hanem sport pro és az am3-as blokkba gyárilag 5 sebességes váltó van.
Milyen valóság alapja lehet ennek?
Köszönöm szépen