Alapjáratnál a főfúvókának semmi szerepe nincs. Ott az alapjárati fúvóka és a levegő/keverékcsavar az érdekes...köztes gázálláson a súbertű és a főfuvi, csutkán csak a főfuvi mérete.
Arra valaki tudna válaszolni, hogy Af1 Futurában milyen blokk van? Lenne egy ilyen motor, olcsón, csak nincs benne blokk, és elég sokat tudnék nyerni rajta, ha raknék bele egyet. Csak előtte pár infót szeretnék kérni róla. Nagyon megköszönném!
Dellorto Sha 1412h karbi van most rajta a futurámon,de se 70 es se 72 es el nincs alapjárat,75 ös meg nagy neki,lehet karbit kell vennem másikat nagyobbat vagy nemtudom.
BYZFR te amjd jöz velünk motorozni :PP:DDDD a turákra am ami kéne hogyha nekedvan
ezek kellenének a motoromra:
váltókar
jobb lábtartó konzol
2 db első index
RS 125 Szivlámpás
Karbi téren egy 50-eshez max 19-21mm-es torokátmérőjűt érdemes, de a gyári méretűvel (talán 14) is lehet felfúvókázással játszani. Egy kipufogórendszer is dukál már a nagy karbihoz
Én elhiszem hogy értessz az Apriliákhoz "ByFzr"éppen ezért föleg téged szeretnélek kérdezni egy pár dologról a futurámmal kapcsolatban,persze ha adsz egy két ötletet,ha nem azt is megértem.
Két fajta henger van: perselyes és NiCaSil bevonatú.
A perselyest szokták "fúrni" és honolni, hogyha sérül, egyel nagyobb méretre.
A nicasil-os hengert, csak honolni lehet, ezzel kiszedni a régi dugó okozta kopásokat és új dugót beletenni. Ez nagyon kemény réteg, így nagyon ellenálló, de ha egyszer megsérül úgy, hogy nem lehet kihonolni a sérülést, akkor újra nicasilozzák, vagy megperselyezik és onnantól perselyessé válik, amit lehet fúrni.
Egyébként 5 éve a fórumon keringek, akinek baja volt segítettem, foglakoztam vele, utána lehet olvasni. Régen BengyFutura125 néven voltam...szóval itt most valaki elolvas egy oldalt és levonja a következtetést, hogy ki milyen valójában, akkor az eléggé jó emberismerő.
Ez a fórum egy kirakodóvásár, nincsen af1 baráti kör, pedig kezdeményeztük. Nagy rész csak kérdez, aztán eltűnik.
Mind1 nem számít különösebben. Igazán azok ismerik az embert akik a környezetében vannak...
RV4, vagy AM blokk, de ha négy sebis akkor lehet, hogy RV, alkatrészek vannak, ahogy az előttem szóló is írta, vannak komplettek olcsón...új alkatrészek is a 25-ösök fele.
Alkatrész temérdek van hozzá!tuningolni nagyon jol lehet öket,pláne egy 70 es hengerszettel egy nagyobb karbival,amugy meg egy komplett blokkot tudsz venni am6 ost 30 ért,és akkor van minden alkatrészed hozzá.
Sziasztok.
Remélem segít valaki. Aprilia af1 futuráról mi a vélemény? 50 es, elméletileg 4 sebességes. Milyen blokkal van az szerelve? illetve alkatrész ellátás milyen hozzá?
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy aprilia af1 futura vázba bele tudok-e rakni am6 blokkot? Vagy esetleg ha valaki tud eladó ebbe való 50-es blokkot, azt felvásárolnám.
Nagyon fontos lenne!
Köszönöm!
ha már nekem irtál ugy illik hogy válaszoljak te sem tetszel nekem te vagy a bunyos ugye olvastam a hozzászoiásodat.... .... csak it más van ti it egy páran játszátok a janit ugy látom nagyon éretlenek vagytok ti ehhez szőveg az van segitség az nincs csak valaki betévad az oldalra azt ki kezditek őrülj neki hogy jo a moci.ja és nem egy nőt verúnk meg hová tartanál még edzéseket ne irjatok nekem tőbet jo köszi ....
Üdv! Nem kell kilépni,alapvetően itt békés mindenki...bizonyíték erre az én esetem..Bence felajánlotta hogy megcsinálja a motorom és láss csodát meg is csinálta... itt arról van szó,hogy az illető megkereste e-mailbe a Bencét hogy kell alkatrész...Bence elküldte és mondta hogy még utána néz pár dolognak..erre a következő levél már ide érkezett....minden topikba van ilyen...az,hogy egyesek ahelyett hogy megfognák a telefont és felhívnák az illetőt akitől szerezték az alkatrészt és megbeszélnék vele hogy mi a helyzet,beírnak ide,lejárató levelet,szerintem neked is kiverné a biztosítékot....
ezek kellenének a motoromra:
váltókar
jobb lábtartó konzol
2 db első index
RS 125 Szivlámpás
Két fajta henger van: perselyes és NiCaSil bevonatú.
A perselyest szokták "fúrni" és honolni, hogyha sérül, egyel nagyobb méretre.
A nicasil-os hengert, csak honolni lehet, ezzel kiszedni a régi dugó okozta kopásokat és új dugót beletenni. Ez nagyon kemény réteg, így nagyon ellenálló, de ha egyszer megsérül úgy, hogy nem lehet kihonolni a sérülést, akkor újra nicasilozzák, vagy megperselyezik és onnantól perselyessé válik, amit lehet fúrni.
Kb ennyi
Ez a fórum egy kirakodóvásár, nincsen af1 baráti kör, pedig kezdeményeztük. Nagy rész csak kérdez, aztán eltűnik.
Mind1 nem számít különösebben. Igazán azok ismerik az embert akik a környezetében vannak...
Remélem segít valaki. Aprilia af1 futuráról mi a vélemény? 50 es, elméletileg 4 sebességes. Milyen blokkal van az szerelve? illetve alkatrész ellátás milyen hozzá?
Lenne egy olyan kérdésem hogy aprilia af1 futura vázba bele tudok-e rakni am6 blokkot? Vagy esetleg ha valaki tud eladó ebbe való 50-es blokkot, azt felvásárolnám.
Nagyon fontos lenne!
Köszönöm!