Akkor probléma megoldva...egy kicsit több idő a benzinkúton, de biztosan nem fog elromlani az olajpumpád
Mindig előbb töltsd bele az olajat és úgy nyomasd rá a benzint, mert akkor faszául szétkeveri, aztán még a kútról indulás előtt a lábad között jobbra-balra párszor és patent lesz
köszi a gyors választ! az Y konzol nemkéne csak maga a lábtartó. a spirál+ visszapillantó is kéne, de előtte tudnál képet küldeni e-mailben mindről? kösz!
énsem értek a motorokhoz mert szakács vagyok......de inkább tanultam volna motorszerelőnek......a mocidat vidd szerelőhöz és akkor tutira rendberakja.....és biztosan nem csinálsz nagy problémát a motornak...jobb hozzáértőnek adni amugy...hidd el...olcsóbban kijössz hiába kéri el az árát de nem lesznek következményei...
dugd be a helyét is is igen.....meg az olajat is ereszd le teljesen a dobozába atartályból......de figyelj arra hogy frankón keverd be a benzint az olajjal....az arányt nemtudom..talán 1:33 az arány de inkább kérdezd meg valakiitől....aki nagy aprilia fan pl trakee felhasználó elég jól ért hozzá én is őt szoktam megkérdezni.....a kezdeti nehézségek ellenére mára elég értelmesen eltudunk beszélgetni:)
a 6000-es fordulatra áll be 5. és 6. sebeségben az a max amit forog. Ha 4-ben felhuzatom 8000 ot meg csak dadog, ha felváltok akkor meg viszaáll szépen 6000-re.
Amugy az olajnál meg sehol nincs folyásom, tartálynál nem szivárok , olajpumpánál se tocsog az olaj, onnan meg a karbiba megy.Ez a gondom nekem is hogy a gép jol huz de ha ijen sürü keverék menne bele akkor kétlem hogy jol menne.
De valoszinüleg kikötöm az olajpumpát és ugy tuti lesz az olajfogyasztása.:)
csak nem csináltam még ijet elég ha lehuzom az olajpumpát a karbirol, és bedugozom a helyét?
szia.....neked mit jelent a beáll szó? azt hogy megragad a hengerben egy pillanatra? vagy? azt hogy leáll? amugy ha logikusan belegondolunk annak az olajnak valahol lennie kell........hacsak HERRY POTTER erre nem járt és valami KOMIKULUSZT nem hajtott végre....
Trakee ha nem a motorba ment akkor elpárolgot,mert nem találtam sehol folyást szivárgást.Ja és a mérés elég pontos volt mivel méröedényböl töltötem fel tehát enyi elment belöle.
A fokozatosság kedvéért mondom, hogy 8000-ig pörgetem fel egy kis szakaszon és ledadogot , nem hoszu időre, és 5. 6.-ban meg 6000 a max amit még fokozatosan se tudok növelni mert erre beáll.
nemtom h a lábtartók azok egyformák e a 25 össel de azt is olcsón tudok adni---
a kis aludarabot amire a lábadat teszed azt 1500 ért per db az y konzolt üresen pedig 2000 ért ha érdekel...
de csak ha megegyezik...50 essel még nem foglalkoztam..hívj ha érdekel valami kialkudjuk okossan 30 605 6883 gabor8181@freemail.hu
Áruld el,hogy minek koptatom a klaviatúrát, meg minek kérdezel, ha utána teszel az egészre? Ez neked a fokozatosság?
4,2 dl/156 km ha elfogyott, az tuti nem a motorba ment, mert akkor közel 1:1-es keverékkel ment, azzal meg talán se se indul! De hogy a belevaló 10-es gyertya nem megy el 156 km-t beköpés nélkül, az is tuti!
Nyilván nem nézted meg, nem folyik-e a blokkba... Meg hogy szivárog-e valahol... Vagy a "pontos" mérés volt ennyire "precíz"!
Innentől nem tudok mit mondani! Értelme sincs! Úgysem fogadod meg!
Eladó a képen látható kipufogó. Egy új RS-ről való. Az egész rendszer eladó nem csak a dob. Hibátlan állapotban van. Szép mély hangja van.
Ár megegyezés szerint.
Érdeklődni bármikor.
e-mail: nagy122@freemail.hu
Nos nekem is hasonlo a gondom. sok olajat eszik most viszaállitotam az olajpumpát remélhetőleg ez megoldja a gondot.
A másik gondom hogy 8000-nél valamiért csak dadog a motor és nem megy.ez mitől lehet?(gyertyát néztem az rendben van Ngk B10EG) az olajra gondoltam hogy sokat kap de most hogy visza vetem még mindig csinálja igaz nem anyira rángat.lehet még mindig sok neki az oil?
És igen nekem is 6.-ikban viszaáll 6000-re akárhogy huznám neki.28-as gyári karbim van nekem is és uj dugo.dugozás elöt nem csinálta ezt.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem h normális az hogy a motorom (af1 125) 7 ezres fordulatról nem tartja meg a hatodikat? csak esik le és megáll 5 ezres fordulaton. pedig új a dugó és van kompresszió. a karbi 28-as 120 as fúvókával. full gyári!
Mindig előbb töltsd bele az olajat és úgy nyomasd rá a benzint, mert akkor faszául szétkeveri, aztán még a kútról indulás előtt a lábad között jobbra-balra párszor és patent lesz