Hol, és miért ereszti a vizet? A kipufogó menetek nem menthetetlenek :D M8? Vagy M10 nem emlékszem... Azokat én meg tudom neked szuperül javítani, ha meg akarod menteni a hengert. Kérdés, hol, és miért folyatja a vizet.
Jellemzően minden 2t motor(ami nem tizenezret forog) előgyújtása 20 fok környékén van.
(azé ami fix)
Ami változó, ottan meg uygi gürbét kell felvenni, de ezt si meg lehet tenni egy srobival.
A motorspecifikus tényleges rtéket meg nem tudom DDD:)
ha autó szerelő vagy akkor tudnod kell hogy van egy álló és egy forgó jel azoknak kell egybe esni.
1.ha nem ezekhez nézted, akkor nem értem mit csináltál a strobival
2.a gyári beállítástól csak tuning esetén érdemes eltérni
Van stroboszkópom, egyébként autószerelő vagyok, körül belülre be tudom állítani, de érdekelt volna ha valaki esetleg tud gyári adatot. hány mm- a felső holtpontól, vagy esetleg hogy gyárilag hogy adták meg.
Üdv.
Szia!
Meglehetne tudni hogy ki az a "megbizható" fórumos tag? Csak hogy más ne essen még egy ilyen hibába hogy tőle vásárol alkatrészt.
Tippem az van, hogy kilehet az....
Üdv
Sziasztok a képen látható, típusú blokk gyújtás beállításának a menetében tudnátok segíteni? 80-as hengerrel és 19-es karbival rendelkezik, mekkora előgyújtást kell neki adni, esetleg hogy szoktátok mérni, végezni a gyújtás beállítását?
Előre is köszi a választ!
Mily meglepő,12.000ft-ért küldött nekem egy fórumos illető egy gyári hengert,amely olyan állapotban van,hogy a kipufogó rögzítő menetek szét vannak baszva,ereszti a vízet mintha vödörből öntenék,stb .. szóval azzal a kéréssel fordulok hozzátok,hogy ha valaki tudna gyári hengert ami jó állapotú,és még párezerig elhasználható,korrekt áron, kéreme jelezze. nagyon fontos lenne,mert cserélnék a motort két darab autóra ! köszönöm. (rotax 123 )
:D Á Hévizen volt egy, az 140-et ment! Persze mikor ajánlottam, hogy ok, akkor mutasd, megyek utána a 125-össel, akkor most épp nem az igazi, majd legközelebb... A gyerek egyébként amatőr szerelő volt saját bevallása szerint, mindent elvállalt, de a sajátjához már nem mert nyúlni, mert úgy feszített láncot, hogy kivett egy szemet. Ennek következménye az lett, hogy berugózáskor a lánc kitépte a váltótengelyt a blokkból :D
Megjegyzem tudok olyan RS-t, ami 170-180-at ment, igaz, nem működött a km óra, és a kipufogószelep :D DE ennek ellenére lehetett tudni, hogy így megy!
sziasztok árúba bocsájtom szeretett motorom több leírást tóla itt találtok az ár alkuképes csere supermoto-ra http://www.kepesmotor.hu/april...
vagy msn en is kereshettek : Siscom01@hotmail.hu
Ha csak a műanyag fedelet veszed le, semmit nem kell leereszteni. Az csupán egy fedél az olajpumpa felett, kb csak porvédő. Ellenben ha ott lukas az olajcső, vagy elfosta magát a pumpa, lehet tele van olajjal! Csak gyárilag az tömített, lehet nem folyik ki. Meg nézd meg a váltóolajat, hátha elment a pumpa szimmeringje, és minden befolyt a váltóba! HA ott van +1 l olaj, az fel fog tűnni :D
Af1-hez keresek első fékkart.