Hali mindenkinek!
A holnapi nap folyamán esetleg valakit nem érdekel egy motoros gurulás Egerbe és környékén? A verseny miatt akartunk menni, csak ugyebár lemondták, ha meg már tervbe volt mégiscsak menni kéne motorozni egy jót a szezon vége előtt :D
Aki szeretne jönni vagy válaszoljon, vagy a legjobb ha felvesz msn-re:
vadmagyar1115@citromail.hu
szia elküldtem a levélben az olajkijelzőt---beleraktam a csomagba a kézpénzátutalási számlát--csak fel kell adnod így teis olcsóbban jösz ki pár százassal..üdv...
télleg bocs ...csak 3 csomagot adtam fel a postán akkor és csak arra emlékeztem, hogy feladtam őket és azért a csomagért nem jött a pénz, a többiért meg igen:) valaki utal, valakinek utánvét kell és így összezavarodtam ...hát ez van. van ilyen
Köszönöm szépen megkaptam a pénzt! A cuccot pedig holnap megpróbálom feladni, de ha nem jutnék el a postára akkor csütörtökön mindenképp postára kerül! Sajnos zűrös ez a pár nap Nekem, így elnézésedet kérem! Amint tudom küldöm, természetesen szólok mikor feladtam!
nekem még nem jött meg a pénz a cuccért:) azóta se. Az a nagy helyzet, hogy nincs meg a papír róla. Megtennéd nekem, hogy utánakérdezel? Persze csak ha van rá mód! Köszönöm
a hatodik sebesség az nem érdekes, nagyobb karbival jobb lenne.
Ha 8nál dadog még mindig ezek ellenére is, akkor power körül kellene nézelődni. Ha ezzel a karbival jó volt amielőtt szétszedtétek, ment 150 körül, akkor annak most is jónak kell lennie.
Meg kellene nézni, hogy a power dolgozik-e rendesen, kitisztítani, mert az is lehet, hogy úgy betapadt a kurva sok olajtól, hogy csak na.
A karbihoz szerintem, ha jó volt nem kell hozzányúlni. Egyébként néhány gyári beállítás a karbihoz:
-súbertű rovátkáin a zégergyűrű alulról a 2. rovátkában van
-levegőcsavar a teljes betekeréstől számítva 2 egész fordulatra kifelé tekerve(karbin jobb oldalt a légszűrő felé)
-főfúvóka 28as karbinál 110-120 méretű kb.
Ha elektromos powered van nézd meg mozgatja-e a motor a bowdent.(tankot felhajtod a vázonvan a henger mellett jobbra a powermotor)
Pow.motor működése:
- 0-2500 fordulatig nyitva( tehát a motor húzza a bowdent) miután beindítod, annak már ugrania kell
- 2500-8000ig zárva
-8000-től megint nyitva
Ha pneumatikus power, akkor majd trakee megmondja a frankót
Na gyertya megvolt kivetem letakaritotam,hézag beállitva.
Gyertya kábel jo pipa is uj.
A legyen jol bekarburálva azt kicsit kifejthetnéd:) légszüröt is ma takaritotam:)
Az a gond nem tom kifujni az orrát mert 8000-nél csak rángat és nem megy olyan mintha nem kapna anyagot vagy mintha sokat kapna akadozik csak, 6. sebességbe meg fel se megy addig mert 6000-6500-ra beáll és annál feljebb nem megy.
Olajpumpa is levéve, karbi bedugozva a helye, benzin bekeverve.
A karbi beállitás érdekelne viszont, mert tisztának tiszta de nem tom mit menyire kell állitani benne?
ezt látni kellene...hallani kellene. Gyertyát kellene kitisztítani mert szerintem agyon van köpve az olajtól. Gyertyakábel legyen jó (ne repedezett) állapotú, pipa is, legyen jól bekarburálva stb. légszűrő legyen tiszta, stb
"ledadog" ...ezt sok féleképpen csinálhatja.
Segítenék én csak messze vagy.
Próbálkozni kell. Gyertya tisztít, normális hézaggal, karbibeállítás.
Én a helyedben először kitisztítanám a gyertyát, ütnék neki kicsivel kisebb hézagot, aztán visszatenném, olajpumpa le, bekeverve 1:40-be, kimennék valami hosszú egyenes útra és "kifújnám az orrát".
Azért még egy kis gondom van. 8000-nél ledadog és nem is megy tovább, és 6.sebeségben meg viszaáll 6500-ra az mitől lehet?
vagyis hogyan tudnám orvosolni?
szia...lendkerekem 50 eshez nincsen csak 25 höz de a blokkja új főtengellyel van úgyhogy nem bontom meg egyben fogom hirdetni üzemképesen kipróbálhatóan kb 70 000 ért--- de hétfőn küldök képet majd de csak hétfőn mert még nincs nálam a motor hétfőn megyek érte de megkapod....üdv
Van eladó Amal sem trafóm és hozzá két tekercs, ha valakinek szüksége van rá szóljon!
A holnapi nap folyamán esetleg valakit nem érdekel egy motoros gurulás Egerbe és környékén? A verseny miatt akartunk menni, csak ugyebár lemondták, ha meg már tervbe volt mégiscsak menni kéne motorozni egy jót a szezon vége előtt :D
Aki szeretne jönni vagy válaszoljon, vagy a legjobb ha felvesz msn-re:
vadmagyar1115@citromail.hu
Akkor is ki kéne takarítani a pow.nyelvet...az kapott olajat...nem keveset
Te utaltál...jólvan..csak annyi ilyen baszkódás van, hogy abban a tudatban voltam, hogy jön az utánvét
Még 1x bocs XD
irjatok emilre ha kell cucc majd gabor8181@freemail.hu
Bakos Bence írta:
Szia Tamás!
Köszönöm szépen megkaptam a pénzt! A cuccot pedig holnap megpróbálom feladni, de ha nem jutnék el a postára akkor csütörtökön mindenképp postára kerül! Sajnos zűrös ez a pár nap Nekem, így elnézésedet kérem! Amint tudom küldöm, természetesen szólok mikor feladtam!
Üdv
Bence
A power egy egyszerű gumi amit ahogy látam a vákum nyit zár.
Thx azért a karbi adatokat azt is átnézem fene tudja jo kis szerelöm mit nem csinált:)
Ha 8nál dadog még mindig ezek ellenére is, akkor power körül kellene nézelődni. Ha ezzel a karbival jó volt amielőtt szétszedtétek, ment 150 körül, akkor annak most is jónak kell lennie.
Meg kellene nézni, hogy a power dolgozik-e rendesen, kitisztítani, mert az is lehet, hogy úgy betapadt a kurva sok olajtól, hogy csak na.
A karbihoz szerintem, ha jó volt nem kell hozzányúlni. Egyébként néhány gyári beállítás a karbihoz:
-súbertű rovátkáin a zégergyűrű alulról a 2. rovátkában van
-levegőcsavar a teljes betekeréstől számítva 2 egész fordulatra kifelé tekerve(karbin jobb oldalt a légszűrő felé)
-főfúvóka 28as karbinál 110-120 méretű kb.
Ha elektromos powered van nézd meg mozgatja-e a motor a bowdent.(tankot felhajtod a vázonvan a henger mellett jobbra a powermotor)
Pow.motor működése:
- 0-2500 fordulatig nyitva( tehát a motor húzza a bowdent) miután beindítod, annak már ugrania kell
- 2500-8000ig zárva
-8000-től megint nyitva
Ha pneumatikus power, akkor majd trakee megmondja a frankót
Gyertya kábel jo pipa is uj.
A legyen jol bekarburálva azt kicsit kifejthetnéd:) légszüröt is ma takaritotam:)
Az a gond nem tom kifujni az orrát mert 8000-nél csak rángat és nem megy olyan mintha nem kapna anyagot vagy mintha sokat kapna akadozik csak, 6. sebességbe meg fel se megy addig mert 6000-6500-ra beáll és annál feljebb nem megy.
Olajpumpa is levéve, karbi bedugozva a helye, benzin bekeverve.
A karbi beállitás érdekelne viszont, mert tisztának tiszta de nem tom mit menyire kell állitani benne?
"ledadog" ...ezt sok féleképpen csinálhatja.
Segítenék én csak messze vagy.
Próbálkozni kell. Gyertya tisztít, normális hézaggal, karbibeállítás.
Én a helyedben először kitisztítanám a gyertyát, ütnék neki kicsivel kisebb hézagot, aztán visszatenném, olajpumpa le, bekeverve 1:40-be, kimennék valami hosszú egyenes útra és "kifújnám az orrát".
Azért még egy kis gondom van. 8000-nél ledadog és nem is megy tovább, és 6.sebeségben meg viszaáll 6500-ra az mitől lehet?
vagyis hogyan tudnám orvosolni?