4-5 litert evett mindig. Nekem soha nem volt ilyen 8-10 meg ilyenek..ahhoz már nagyon húzni kellene neki. Pedig Mátráztam vele szinte mindig és úgy se evett 5nél többet.
az olajat meg megoldjuk valahogy...inkább innen szereljük a motort mint akármelyik szerelőhöz elvigyük. Basszus nem mondom a gyertyát akkor lehet keressük a hibát ami nincs is... A 7es hőérték kis teljesítményű robogókba meg ladába való...nem 30Le-s kétüteműbe, jó szűk préssávval...
Ha 7es hőértékű a gyertya akkor szerelőd jöhet és kinyalhatja a seggemet a speciális gyertyájával együtt...vigyázz mert a dugót is kilyukaszthatja, meg elolvadhat bele úgyhogy minél előbb cseréld le, adddig be se indítsd. A belevaló gyertya a B10EG, vagy BR10EG
TÍZES HŐÉRTÉK KELL NEKEIK. Ezért nem pörög 8-8500-nál tovább.
Minden hiba megoldva, nyomatékosabb, erősebb lesz, lehet nem fog visszatorpanni 5ben és 6ban sem annyira.
PHBH28 a karbi száma. A gyertyát majd csak holnap tom kivenni mert tesom elvite az okos fejével a szerszámos ládám:)
Igy csak anyit látok belöle hogy valamijen 7-es értékü:)
De azon is gondolkoztam h lehet csak a sok olaj miatt, mert ha abbol sokat kap akkor elméletileg az is okozhatja a dadogsát,mert nagyobb fordulatnál már nem elég ha kifüstöli az olajat oda benzin is kell:)
azt én is leadtam, meg a hátsó lengőkart is úgy ahogy van, meg a bölcsőt, meg a segédvázat is. Meg egy pár darab alualkatrészt...összesen 8 kiló alumínium meg huszonpárkiló vas. Összesen 3300 Ft-ot adtak érte:)
jóóó azért a mindent faszán beállított-mondókákról van tapasztalatom. lehet hogy mindent jól beállított, de mégis ledadog:) akkor mégsincs minden olyan jól beállítva 28as karbid van? Azzal sajnos szokott olyat csinálni, hogy 5-6-ba visszaáll egy adott fordulatra és azzal tud haladni. Gyertyaképet kellene nézned és egyből lehetne látni, hogy sokat vagy keveset kap. De nagyon olyan hangú a dolog mintha sokat kapna...milyen gyertyát használsz?
Elm szerelőtől hoztam a motort nemrég, volt egy dugatyú csere benne, 5-6000 használtam eddig mert bejáratos most 450km után rá akartam kicsit huzni de ledadog, azért anyagra gondoltam mert szerelő azt mondta mindent fasznán beálitot.
És az mitől lehet hogy 5. 6.-ban szépen viszaáll 6000-es fordulatra.Nem rángat, nem dadog szépen simán viszaáll?
156km/4,2dl az kúrva sok... 8-900km-en kéne megennie 10dl-t, azaz 1 litert.
Benzinből nem eszik sokat egyébként? Olajod nem szivárog el valahol? Ennyit nem szoktak csak úgy hip-hopp bekajálni.
A ledadogás fönnt meg sokmindentől lehet...lehet sokat kap/keveset kap, gyertya, szikra, hézag, stbstb, főfúvóka méete...stb
Olajpumpán megpróbálhatsz visszavenni egy kicsit..lehet azért nem megy fennt megy annyi sok anyagot kap...
Vagy kikötöd a pumpát a faszba és bekevered az olajat a tankba 1:40-be.
Na sikeresen megmértem pontosan menyit is eszik olajat 156km/4,2dl. Az olajpumpa elm jol van beállitva.Mi lehet a gond vagy ez nem sok?
A másik gondom amiben segithetnétek, hogy kicsit oda akartam huzni neki és szépen megy 7000-nél kapcsol a power de 8-8500 ledadog és nem is megy tovább csak dadog. 5. és 6. meg ha nem powerel váltok fel akkor viszaáll 6000-6500-as fordulatra és onnan nem megy feljebb?Légyszives segitsetek.(én karbira gondolok hogy nem kap rendesen anyagot, igaz 8000 alatt nincs ijen gondja)
Akkor sajnos valami nem klappol.. Vagy rosszul raktátok össze (nem kell szétszedni a váltót, hogy rosszul rakd össze, lehet nem jól akadt be a léptetővilla, bármi) vagy pechetek van, és pont most ment el :D
Am látom adatlapodon neked volt sintesid menyi az átlag fogyasztása?
Am holnap megnézem a gyertyát , olajpumpát viszább állitom, ne kapjon anyi olajat, azt meglátjuk.
valszeg elnéztem csak vmit de ha kiveszem és tényleg 7-es van akkor viszamegyek a sráchoz:)
Pontos gyertyatípus: NGK B10EG / BR10EG
Igaz ebböl nem látni hogy sok vagy kevés az anyag rajata:)
Ha 7es hőértékű a gyertya akkor szerelőd jöhet és kinyalhatja a seggemet a speciális gyertyájával együtt...vigyázz mert a dugót is kilyukaszthatja, meg elolvadhat bele úgyhogy minél előbb cseréld le, adddig be se indítsd. A belevaló gyertya a B10EG, vagy BR10EG
TÍZES HŐÉRTÉK KELL NEKEIK. Ezért nem pörög 8-8500-nál tovább.
Minden hiba megoldva, nyomatékosabb, erősebb lesz, lehet nem fog visszatorpanni 5ben és 6ban sem annyira.
Motorszerelők...
Igy csak anyit látok belöle hogy valamijen 7-es értékü:)
De azon is gondolkoztam h lehet csak a sok olaj miatt, mert ha abbol sokat kap akkor elméletileg az is okozhatja a dadogsát,mert nagyobb fordulatnál már nem elég ha kifüstöli az olajat oda benzin is kell:)
Eladó:
1db Rezó dob nélkül
1db Kuplung Kar
1P pár lábtartó
5000Ft.
Ha nem veszi meg senki 1 héten belül megy a MÉH-be.
30-25-62-333
Dugozás elöt szépen vite a 150-160-at is ugyhogy szerintem se olyan fain a beállitás amit szerelő csinált:)
És az mitől lehet hogy 5. 6.-ban szépen viszaáll 6000-es fordulatra.Nem rángat, nem dadog szépen simán viszaáll?
156km/4,2dl az kúrva sok... 8-900km-en kéne megennie 10dl-t, azaz 1 litert.
Benzinből nem eszik sokat egyébként? Olajod nem szivárog el valahol? Ennyit nem szoktak csak úgy hip-hopp bekajálni.
A ledadogás fönnt meg sokmindentől lehet...lehet sokat kap/keveset kap, gyertya, szikra, hézag, stbstb, főfúvóka méete...stb
Olajpumpán megpróbálhatsz visszavenni egy kicsit..lehet azért nem megy fennt megy annyi sok anyagot kap...
Vagy kikötöd a pumpát a faszba és bekevered az olajat a tankba 1:40-be.
Na sikeresen megmértem pontosan menyit is eszik olajat 156km/4,2dl. Az olajpumpa elm jol van beállitva.Mi lehet a gond vagy ez nem sok?
A másik gondom amiben segithetnétek, hogy kicsit oda akartam huzni neki és szépen megy 7000-nél kapcsol a power de 8-8500 ledadog és nem is megy tovább csak dadog. 5. és 6. meg ha nem powerel váltok fel akkor viszaáll 6000-6500-as fordulatra és onnan nem megy feljebb?Légyszives segitsetek.(én karbira gondolok hogy nem kap rendesen anyagot, igaz 8000 alatt nincs ijen gondja)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rx50-5077971
Holnap majd kereslek, mert délután romlott el a fordulatszámmérő, remélem csak spirál baja van. De holnap délután megnézem és írok ha kell. :)