Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4-5 litert evett mindig. Nekem soha nem volt ilyen 8-10 meg ilyenek..ahhoz már nagyon húzni kellene neki. Pedig Mátráztam vele szinte mindig és úgy se evett 5nél többet.
Na igen de ha 7-es van benne akkor megkérdezem azért a srácot hogy kicserélte magát a gyertya?

Am látom adatlapodon neked volt sintesid menyi az átlag fogyasztása?

Am holnap megnézem a gyertyát , olajpumpát viszább állitom, ne kapjon anyi olajat, azt meglátjuk.
ez magyarázza azt hogy megakad 8 körül. Nekem is volt ilyen...mikor vettem a motort...kicseréltem és láss csodát 11et kiforgott
inkább a gyertyát nézd meg milyen van benne, ne a dobozt...ha a gyertyán van 7es szám akkor gyorsan dobd ki belőle
B10EG van benne, itt van a doboza:)
valszeg elnéztem csak vmit de ha kiveszem és tényleg 7-es van akkor viszamegyek a sráchoz:)
Valami 7-est látni rajat azért irtam azt, de sajna pont ugy áll hogy tank felöl nem nagyon látni de doboza megvan
az olajat meg megoldjuk valahogy...inkább innen szereljük a motort mint akármelyik szerelőhöz elvigyük. Basszus nem mondom a gyertyát akkor lehet keressük a hibát ami nincs is... A 7es hőérték kis teljesítményű robogókba meg ladába való...nem 30Le-s kétüteműbe, jó szűk préssávval...

Pontos gyertyatípus: NGK B10EG / BR10EG
Ja de megvan a gyertya doboza NGK Racing Competition B10EG.
Igaz ebböl nem látni hogy sok vagy kevés az anyag rajata:)
Huhh egyszerre léptünk ide fel...

Ha 7es hőértékű a gyertya akkor szerelőd jöhet és kinyalhatja a seggemet a speciális gyertyájával együtt...vigyázz mert a dugót is kilyukaszthatja, meg elolvadhat bele úgyhogy minél előbb cseréld le, adddig be se indítsd. A belevaló gyertya a B10EG, vagy BR10EG

TÍZES HŐÉRTÉK KELL NEKEIK. Ezért nem pörög 8-8500-nál tovább.

Minden hiba megoldva, nyomatékosabb, erősebb lesz, lehet nem fog visszatorpanni 5ben és 6ban sem annyira.

Motorszerelők...
PHBH28 a karbi száma. A gyertyát majd csak holnap tom kivenni mert tesom elvite az okos fejével a szerszámos ládám:)
Igy csak anyit látok belöle hogy valamijen 7-es értékü:)

De azon is gondolkoztam h lehet csak a sok olaj miatt, mert ha abbol sokat kap akkor elméletileg az is okozhatja a dadogsát,mert nagyobb fordulatnál már nem elég ha kifüstöli az olajat oda benzin is kell:)
mindenképp nézd meg a gyertyát. Utána tudunk tovább menni
kuplungkar itt 1100 előreutalva postával együtt
azt én is leadtam, meg a hátsó lengőkart is úgy ahogy van, meg a bölcsőt, meg a segédvázat is. Meg egy pár darab alualkatrészt...összesen 8 kiló alumínium meg huszonpárkiló vas. Összesen 3300 Ft-ot adtak érte:)
szia, a kuplung kar és a váltó kar mennyi lenne?
én a vázamat adtam le a méhbe az alut kemény 7 kiló volt és 1200 ft:)
HIHETETLEN AKCIÓ UTOLJÁRA!

Eladó:
1db Rezó dob nélkül
1db Kuplung Kar
1P pár lábtartó

5000Ft.
Ha nem veszi meg senki 1 héten belül megy a MÉH-be.

30-25-62-333
Gyári karbi van rajta nem tom az mekora. a Gyertyát meg a szerelő tete bele, vmi sport motorokhoz gyártot gyertya de este megnézem mijen.

Dugozás elöt szépen vite a 150-160-at is ugyhogy szerintem se olyan fain a beállitás amit szerelő csinált:)
jóóó azért a mindent faszán beállított-mondókákról van tapasztalatom. lehet hogy mindent jól beállított, de mégis ledadog:) akkor mégsincs minden olyan jól beállítva 28as karbid van? Azzal sajnos szokott olyat csinálni, hogy 5-6-ba visszaáll egy adott fordulatra és azzal tud haladni. Gyertyaképet kellene nézned és egyből lehetne látni, hogy sokat vagy keveset kap. De nagyon olyan hangú a dolog mintha sokat kapna...milyen gyertyát használsz?
Elm szerelőtől hoztam a motort nemrég, volt egy dugatyú csere benne, 5-6000 használtam eddig mert bejáratos most 450km után rá akartam kicsit huzni de ledadog, azért anyagra gondoltam mert szerelő azt mondta mindent fasznán beálitot.

És az mitől lehet hogy 5. 6.-ban szépen viszaáll 6000-es fordulatra.Nem rángat, nem dadog szépen simán viszaáll?
Szia!

156km/4,2dl az kúrva sok... 8-900km-en kéne megennie 10dl-t, azaz 1 litert.
Benzinből nem eszik sokat egyébként? Olajod nem szivárog el valahol? Ennyit nem szoktak csak úgy hip-hopp bekajálni.

A ledadogás fönnt meg sokmindentől lehet...lehet sokat kap/keveset kap, gyertya, szikra, hézag, stbstb, főfúvóka méete...stb

Olajpumpán megpróbálhatsz visszavenni egy kicsit..lehet azért nem megy fennt megy annyi sok anyagot kap...

Vagy kikötöd a pumpát a faszba és bekevered az olajat a tankba 1:40-be.
Üdv ujra.

Na sikeresen megmértem pontosan menyit is eszik olajat 156km/4,2dl. Az olajpumpa elm jol van beállitva.Mi lehet a gond vagy ez nem sok?

A másik gondom amiben segithetnétek, hogy kicsit oda akartam huzni neki és szépen megy 7000-nél kapcsol a power de 8-8500 ledadog és nem is megy tovább csak dadog. 5. és 6. meg ha nem powerel váltok fel akkor viszaáll 6000-6500-as fordulatra és onnan nem megy feljebb?Légyszives segitsetek.(én karbira gondolok hogy nem kap rendesen anyagot, igaz 8000 alatt nincs ijen gondja)
egyben , bontva ami csak kell

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rx50-5077971
amúgy nézd meg nem-e kicsúszott az órából hátul, vagy a blokknál...mondjuk ott nem jellemző. De fölöslegesen ne dobj ki pénzt az ablakon
Akkor sajnos valami nem klappol.. Vagy rosszul raktátok össze (nem kell szétszedni a váltót, hogy rosszul rakd össze, lehet nem jól akadt be a léptetővilla, bármi) vagy pechetek van, és pont most ment el :D
Köszi!
Holnap majd kereslek, mert délután romlott el a fordulatszámmérő, remélem csak spirál baja van. De holnap délután megnézem és írok ha kell. :)