4-5 dl/100 km az baromira sok is! Ott valami akkor nem stimmel!
De ugye úgy mérted, hogy teletöltötted a tartályt, mentél vele 100 km-t, és rátöltöttél ennyit.. Nem csak tippre, meg öntöttem bele 1 l-t, és mos úgy tűnik, hogy ennyivel kevesebb van benn!
A bejáratásnál meg a legfontosabb, hogy ne erőltesd a motort! Az 500 km-ig 5-6 e fölé nem rossz kezdet, de ne erőlködjön, aztán én 1000-ig fokozatosan szoktatnám a magasabb fordulathoz! Sose tartósan, mindig csak picit, csak hogy könnyen menjen, de szépen emelném a fordulatot!
jelenleg dynamic van benne.azért kérdeztem az menyire jo?
A gyári az érdekelne, mert most ugy van állitva hogy alapjárat elsö két jel között, ha huzom akkor megy a 3 jel felé.(igaz ezt szerelő állitota be igy)
Repsol a jó szerintem meg Motul..
Igen míg bejáratos több olaj kell neki...
Utána meg gyárira vissza..
Remélem tudtam segíteni bár részletesebben is leírom ha kell..
OK köszi a tanácsot:)
A kuplungon állitotam, érzésre most jo:)
amig bejáratos enyi olajat fog enni?150km-ert mentem eddig és kb 0,7-1l ment el, olajpumpa jol van beálllitva azt néztem.
Ja és mi a véleményetek a Dynamic 2T olajról?
Hát a járatásról mindenkinek más a véleménye de szerintem is min 500 600km de én 1000 km is járatom őket...
A kuplungon meg állíts és ha úgy se jó nem emel ki rendesen szerintem bár ezt így látatlanba nem tudom megmondani..
Csak sokkaltam a 100km/4-5dl olajat, bár csak kb enyi mert nem tom menyi van a tartályban igaz 1,5 liter rámt.
Amugy egy másik kérdés:) menyi km-ig bejáratos? szerelö 500km-et mondott hogy addig max 5-6 ezres fordulaton menjek vele.
A másik kuplunkgbovdenre van vmi gyári beállitás vagy érzésel?(mert kicsit csuszik , meg üresből egyesbe rakásnál kicsit ugrik)
Bejáratós? Hád csak had füstöljön! Hétütemű, nem baj, ha kicsit füstöl!
Egyébként amit említettek, vannak jelek a pumpán... Bár az enyémen spec 3 volt. Alapjáraton az első kettő között illett lennie a karnak, teligázon a 3.-nál...Ha jól emlékszem, így volt gyárilag, és én nem piszkáltam. A helyedben nem is tenném... Sőt, bejáratósan még +1% olajat illik keverni a benzinbe, ha jól rémlik a tankon lévő matrica... http://bikepics.com/pictures/2...
Az olajzásodnál a szivattyún és a karon is lennie kell egy jelzésnek, annyi az egész hogy addig csavargatod a bovdent amíg visszaengedett gáznál egymáson van a jelzés. Ha bejáratós a motor akkor érdemes kicsit több olajat adni neki, vagy pedig a benzin mellé egy kisebb mennyiségű, csakis teljes szintetikus olajat
Köszönöm, sikerült, van szikrám, még odébb lesz a beindítás, mert csavartól csavarig újjáépítés van folyamatban, újrakábelezéstől kezdve motor generálig festés minden, nagyon köszönöm a segítségeteket!
Ha füstől a bejáratos , gyári oéajpumpás sintesim,és sok olajat eszik a pumpán lehet állitani? van rajta egy bovden amin van feszítő gondolom azon lehet?van vmi gyári beállitás vagy csak érzéssel?
Az alaplapon látszik a 3 csavar helye hová volt felfogatva gyárilag.oda kell felfogatni és müködnie kell ha jó az alaplap és a jeladó és az elektronika
De ugye úgy mérted, hogy teletöltötted a tartályt, mentél vele 100 km-t, és rátöltöttél ennyit.. Nem csak tippre, meg öntöttem bele 1 l-t, és mos úgy tűnik, hogy ennyivel kevesebb van benn!
A bejáratásnál meg a legfontosabb, hogy ne erőltesd a motort! Az 500 km-ig 5-6 e fölé nem rossz kezdet, de ne erőlködjön, aztán én 1000-ig fokozatosan szoktatnám a magasabb fordulathoz! Sose tartósan, mindig csak picit, csak hogy könnyen menjen, de szépen emelném a fordulatot!