Nem teljesen értem miért olyan nagy poén ez a króm-henger. Ha kevés is, de létezik keménykróm bevonattal ellátott henger, ami közel 9x kopásállóbb a hagyományos hengernél. Ezt most legkevésbé neked mondom, inkább azoknak akik úgy értették a hozzászólásod, hogy azt mondod: "ilyen nem létezik".
Kicserélted? És tuti jó? A tömítőfelületek épek (nem csak úgy tűnnek, síkok, karcolás, egyéb mentesek) a tömítés új, nem klingeritből, meg sörösdobozból vágott, hanem belevaló, eredeti, a csavarok nyomatékra húzva, minden stimmel?
Ha igen, akkor mennyi idő után forralja? Ha pár perc elég neki, akkor titi ott a baj, hogy a motor beledolgozik a víztérbe. Ha a tömítés jó, akkor valami repedt.. Hengerfej, henger. De valószínűbb, hogy a tömítés nem jó.
Ha hosszú távon forralja, akkor vagy kevés víz van benn, vagy rossz a vízpumpa, vagy eltömődött a hűtöd, vagy rossz a gyújtásbeállítás, keveset kap a motor...
No? részletek? Nem mindegy, hogy forralja.... Itt kapsz segítséget, de ha nem fogadod meg a tanácsokat (vagy felmerül, hogy nem fogadtad meg, vagy nem úgy) akkor sajnos kegyetlen a banda, és nem segít... MErt nyilván akkor nem is tud :D
nekem is X4 rémlett, de ez annyria régi emlék... Azt tudom, hogy egy Autodax vagy mi katalógusból szedtem, és az enyémbe is oylan volt, amit ott írtak.
Pesten, a műegyetemnél van az országos műszaki könyvtár, ott megtalálod ezeket a katalógusokat.
Csepp és folyásmentes, komoly csillapitással, hibátlan első teleszkóp eladó. Villabefogokkal, csutkákkal, keréktengellyel, és persze a villák. Ára:20000Ft.
125ccm 95-ös aprilia rs-ből származik, Af1-be is tökéletesen passzol.
(Igény esetén tudok hozzá adni féket,kapcsolókat...stb)
érd.:
patvaros87@gmail.com
06303207630
akkor sajnos--nemtudok segítteni de ha megkérdezed a giráffét az tök ügyes csávó--keni vágja a dolgokat---lehet simán megtudja neked mondani h mi a baj---
Hát nem tudom szerintem minden karbi típushoz más jelzésű tű való és azon belül lehet a szám alapján választani (tehát a szám van összefüggésbe az alakjával). Italomndonál is PHBH-hoz csak X-es van VHSB-hez meg csak K.
A kötekedés az kötekdés, én viszont csak rákérdeztem, hogy láttál e már oylat, mert gyanítom nem (ami nem csoda mert elég ritka:)
Nem baj ha nem láttál, nem gond, ha nem tudsz valamit, viszont akkor nem kell hozzászólni a témához.
Jobb mint zöldségeket beszélni, és félrevezetni a még nálad is kevésbé felkészülteket.
Az, hogy ezek után még te sértődsz meg, az meg egyszerűen gyerekes.
Neked is mondom te köcsög hogy olvasd el a választ és gondold végig hogy mit válaszoltam.....nem a perselyt keverem össze a nicasillal .........csak ti olyanok vagytok hogy előbb üttök utána kérdeztek ! olvasd el hogy mire írtam asrácnak és mit írtam.....jóvolna értelmezni az írottakat hogy ne álj bele másba!
tegnap is belémkötött valaki--ma sem lesz kivétel-- szeretnélek megkérni hogy gondold végig az általam megválaszolt fiunak a kérdését-----szerinted ha fórumon megkérdezi egy hengerről hogy hogyan lehet felismerni a nicasilt----ha ennyire nemtudja......akkor szerinted ha elmondod neki akkor megfogja ismerni? csak gondold végig mikor oylan kérdések is elhangzanak néha hogy segítséget kérnek abban hogy ,hogyan lehet kiszedni a hátsó kereket.....vagy azt hogy mi az az állórész---és hogy hol van---stb--
én meg mondok valamit őszintén stb akkor meg engem oltasz---
SZERETNÉLEK MEGKÉRNI RÁ HA A NEVEMET LÁTOD ÉS VÉLETLENÜL IS ELOLVASOPD AZ ALATTA LÉVŐ SZÖVEGET AKKOR NE VÁLASZOLJ RÁ....KÖSZÖNÖM SZÉPEN..NEM VELED BESZÉLGETEK---
tudok neked hakel adni 1 első telot (párt) tökéleteset
az ára 8e befogokal 10 e
Ha igen, akkor mennyi idő után forralja? Ha pár perc elég neki, akkor titi ott a baj, hogy a motor beledolgozik a víztérbe. Ha a tömítés jó, akkor valami repedt.. Hengerfej, henger. De valószínűbb, hogy a tömítés nem jó.
Ha hosszú távon forralja, akkor vagy kevés víz van benn, vagy rossz a vízpumpa, vagy eltömődött a hűtöd, vagy rossz a gyújtásbeállítás, keveset kap a motor...
No? részletek? Nem mindegy, hogy forralja.... Itt kapsz segítséget, de ha nem fogadod meg a tanácsokat (vagy felmerül, hogy nem fogadtad meg, vagy nem úgy) akkor sajnos kegyetlen a banda, és nem segít... MErt nyilván akkor nem is tud :D
Pesten, a műegyetemnél van az országos műszaki könyvtár, ott megtalálod ezeket a katalógusokat.
pl.: dugattyubolt.hu
1DB REZÓ DOB NÉLKÜL : 4000FT
KUPLUNG KAR: 1000FT
LÁBTARTÓK: 2000FT
TEL: 30-25-62-333
125ccm 95-ös aprilia rs-ből származik, Af1-be is tökéletesen passzol.
(Igény esetén tudok hozzá adni féket,kapcsolókat...stb)
érd.:
patvaros87@gmail.com
06303207630
zsír új 0km-es, gumival, tárcsákkal, lánckerékkel, csapágyakkal
csak be kell raknia helyére és gooo!
50ezer ft/pár
orozoli2002@yahoo.com
30/435-1769
termosztát
hf tömítés
orozoli2002@yahoo.com
önindító újszerű 7ezer ft
illetve mindennemű bontott alkatrésze eladó!
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
Nem baj ha nem láttál, nem gond, ha nem tudsz valamit, viszont akkor nem kell hozzászólni a témához.
Jobb mint zöldségeket beszélni, és félrevezetni a még nálad is kevésbé felkészülteket.
Az, hogy ezek után még te sértődsz meg, az meg egyszerűen gyerekes.
én meg mondok valamit őszintén stb akkor meg engem oltasz---
SZERETNÉLEK MEGKÉRNI RÁ HA A NEVEMET LÁTOD ÉS VÉLETLENÜL IS ELOLVASOPD AZ ALATTA LÉVŐ SZÖVEGET AKKOR NE VÁLASZOLJ RÁ....KÖSZÖNÖM SZÉPEN..NEM VELED BESZÉLGETEK---
csak tom,hogy az 50-es af1-em,mennyit megy,és 110 a legvége!:D(rv3-as blokk)