Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ugyanaz, se méretben, se hosszban..
Üdv
No problem
Bocsi, h nem írtam, nem rég estem haza, természetesen nem felejtettem el, hogy mondtam, csak itt belementünk egy telós beszélgetésbe.
Szia!
Köszi,csak ránéztem az e-mailekre és mondom nem írtál holott mondtad ha feladod írsz,mondom nem-e valami miatt cs
szik a program,de akkor nem.
Köszi előre is várom a csomagot.
Ha nem Pesten keresztül jön akkor holnap itt lesz.
Szia!

Igen feladtam ma 2 óra felé :) úgyhogy szerintem holnapra ottvan! Még a betétek is jók benne basszus
Szia!
Mi újság ?
Sikerült feladni a csomagot?
huhu amit írtam, az a 38-as belső átmérőjűre érvényes! Ezt hozzá kell tenni! Sport pron 40-es volt, az RS teló, az kicsit más. DE olyat én nem szedtem még szét.
sport pro elsőtelo it!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
persze írok Neked most!
e-mailben megbeszelhetnenk?
a villaszárak biztos ugyanazok szerintem! A hidakban lehet különbség, de attól a szárakat kicserélheted
azt hiszem hogy nem ugyan az...
sintesi-ből van! nem ugyanaz? AF1 125
pont futura? vagy sport pro kellene...
mennyit kernel erte?
nekem is van egy telóm mindennel együtt kompletten, nem folyik az sem... ÉÉÉS CSAK 5 EZER FORINT!
Zolko87

Megjöt tegnap a posta nagyon kszönöm korekt üzlet volt.
Már csak a motornak kelene elkészülnie:)
ez hülyeség. PHBH 28 karbikba X szériás tű jár, ezen belül van kb 70 fajta tű, a számok a különböző méreteket jelölik. X 25 egyébként a gyári. D szériás a PHBL karbikba van. VHSB karbikba pedig K-s. Itt egy oldal ahol minden típus és méret meg van adva.
dellorto needles
Ha esetleg nem akarsz vele kinlódni akkor, nekem van hibátlan állapotú első teleszkópom.
Üdv
Elég macerás, mert fordított...
NAgyon beteeg? Csíkos, folyik?

Amúgy szétszedni nem nagy ügy, kiveszed a telót, lecsavarod a tetején a kupakot (ezt kiszerelés előtt illik meglazítani) kiveszed a két biztosító félgyűrűt, alóla az alátétet, lehúzod alul a porvédőt, kiszeded a szimmering biztosítót, majd szépen lendületes mozdulattal széthúzod a két csövet. Koppanni fog, és előbb-utóbb szétjön. nem könnyen, mert a csúszópersely szorosan ül a házban.
Vissza kb ugyan így, csak a baj a csuszópersely... Mert ezt vissza kell tolni. ehhez kéne egy spéci szerszám, két félgyűrű, amit ráteszel a telóra, súlya van, és beütöd vele a csúszóperselyt a nélkül, hogy megsértenéd a szárat. A krómszár megsértése sajnos itt nagy baj.

Ha meg egy sima szimmering nem elég, akkor jön az én megoldásom, ami kicsit buherálás, de egyébként csak a csere, vagy a gépműhelyben vaó (drága, és a siker nem garantált) felújítás marad.
Szóval ha kihagyod a szimmering biztosítót, akkor szárankét befér 2 db 7 mm vastag szimmering oda, ha ezt sűrű olajjal (de tényleg, nagyon sűrűvel) párosítod, elmarad a szivárgás...


Hja,a bontott telók is kopottak, szinte tuti...
Kösz... Van egy motorom, amit már nem használok, és van plussz egy telópárom is hozzá :D
Asszem nem kell több :D
trakee tud ebben segíteni...nagyon jó módszere van rá;)
125-os futura teleszkopban cserelt mar valaki kozuletek szimeringet?
nagyon maceras dolog?
esetleg valaki meg tudna irni milyen szerszam kell?
nem nagy poén, sőt.
Azért ritka, mert nem jó.
Legtöbbször a felfényeedett nicasilt szokták krómnak gondolni
neki nem kell teló...