attól, hogy futura, még ugyanúgy kétütemű benzinmotor. Nem sok eltérés van kompresszióviszonyban a benzinesek között...ha RS, ha AF1, ha Suzuki, ha NSR...stb. Egy a lényeg, minél közelebb legyen a 10hez, ha felette van, akkor az kurvanagy szerencse.
hali a bezzin csőn van szűrő és ma délután kivettem megtisztitani a karbit és a membránt és a blokkban volt elég sok benzin de azt kitoltam belőle betettem sebességbe és elkeztem zolni mint az atom ja és amikor raktam visza a hengerfejet raktam a gumigyűrűkün kivül rá még motorotömitöpasztát lehet hogy ez is probléma lenne hogy ha esetleg kentem alá vagy az ha egy kicsit sokat
Eladnám motorikusan teljesen felújított ( hengerfej, dugatyú, csapágyak, hajtókar, főtengely..)azóta 350km-ert futott. Kategória váltás miatt eladó, a motor jelenleg váltó oldali szimeringes, más gondja nincs minden tökéletesen működik, pöccre indul,de nem akarok már vele foglalkozni(kb 5-6E lenne a szimering csere csak utánfutózni kellene a szerelőhöz). Jár mellé egy bontásból visszamaradt hengerfej nélküli blokk.
95E -ért odaadom aki holnapig elviszi, ennyi kellene most a másik mocihoz amit tartanak holnapig.
szia akkor lehet hogy a szimmering ment benne szét---de én asz ilyen beöntést azt nem javaslom..ezt a gépet nem erre tervezték ráadásul ha eccer kigyullad a motorod akkor nemhiszem hogy eloltod a nagy riadalom közepette.......lehet még azis hogy nemjól érintkezik a hengerfej tömíttés és ereszt valahol...amugy én a karburátort is kitakaríttanám és egy benzinszűrőt is ráraknék ha nincsen és a tankot is megnézném h nem rozsdás e...
légszűrőtisztíttás-olajcsere és karburálás..ha ezek megvannak akkor nem üzemagyag ellátás lesz a baj hanem mechanikus--új aksit neki ...
Sziasztok srácok olyan gondom van hogy nem régiben vettem egy aprilia af1 a125 futurát és mikor megvettem nem volt rajta belsőhengerfej de atták hozzá külön öszeraktam a mocit elkeztem betolni és 3at pöffent és utánna csak akkor pöfögött ha attam neki beöntést hogy ez mitöl nem indul be kérlek segitsetek mert az ideg ösze roppanás határán vagyok segitségeteket nagyon megköszönném ja és mielőtt megvettem a moci 1 évet ált
A blokkrol hiányzik: henger, dugó, gyújtás és a kuplungja sérült.
Minden más kifogástalan benne.
Igy 15E-ért odaadom.(csak a hajtókar főtengely többet ér:))
Hali mindenkinek! Két kuplungbovdenre lenne szükségem Sport Pro-hoz, egy rövidre és egy hosszúra.
Ha valakinek van az értesítsen (válasz itt vagy email adatlapomon)
köszi!
Eladó!
1.kép: Aprilia AF1 Sintesi(kék) 45ezer ft(blokk nélkül)
2.kép: Aprilia AF1 Futura(piros) 45ezer ft(blokk nélkül)
3.kép: Aprilia AF1 Futura(bordó) 70ezer ft(blokk nélkül)
igény esetén van blokkom is Rotax 123 15-25ezer ft
illetve ezen motorok bontott alkatrészei
-főváz(alu) 2ezer ft
-segédvázak 2-3ezer ft
-oldalidomok 2ezer ft
-farokidomok 2-3ezer ft
-ülések 1-2ezer ft
-lengővilla 500ft
-tank 2-3ezer ft
-kerekek 2-3ezer ft
-kerék jó gumival 7ezer ft/db
stb..........
Mondjuk én már mentem 4,5-es kompressziós AF1-el is.
gabor8181@freemail.hu
30 605 6883
Ha le jössz érte akkor 90-ért odaadom ez az utolsó ajánlatom ami holnapig él.
Engem érdekel 95 ezerért, de csak úgy ha letudod hozni Pásztóra..
95E -ért odaadom aki holnapig elviszi, ennyi kellene most a másik mocihoz amit tartanak holnapig.
légszűrőtisztíttás-olajcsere és karburálás..ha ezek megvannak akkor nem üzemagyag ellátás lesz a baj hanem mechanikus--új aksit neki ...
Minden más kifogástalan benne.
Igy 15E-ért odaadom.(csak a hajtókar főtengely többet ér:))
Ha valakinek van az értesítsen (válasz itt vagy email adatlapomon)
köszi!
1.kép: Aprilia AF1 Sintesi(kék) 45ezer ft(blokk nélkül)
2.kép: Aprilia AF1 Futura(piros) 45ezer ft(blokk nélkül)
3.kép: Aprilia AF1 Futura(bordó) 70ezer ft(blokk nélkül)
igény esetén van blokkom is Rotax 123 15-25ezer ft
illetve ezen motorok bontott alkatrészei
-főváz(alu) 2ezer ft
-segédvázak 2-3ezer ft
-oldalidomok 2ezer ft
-farokidomok 2-3ezer ft
-ülések 1-2ezer ft
-lengővilla 500ft
-tank 2-3ezer ft
-kerekek 2-3ezer ft
-kerék jó gumival 7ezer ft/db
stb..........
kuplung agy 4K
alaplap alu 500
tárcsa 3K