A trafóról(elektronika) 4 vezeték megy, nézd meg először is hogy szin-szin szerint van-e kötve. Ha igen, akkor a narancsot húzd szét, ez megyen a gyujtáskapcsolóra. És nézd meg hogy van-e szikra. Ha nincs akkor lehet alaplap hiba, és/vagy trafó(elektronika) hiba is! Méregetni lehet őket, de a biztos az a csere alkatrész, igy kitudod szűrni mi a hibás. Ha érdekel akkor nekem vannak kitünő alkatrészeim hozzá, ha érdekel hozd el a motort és kitudjuk szürni hogy mi a rossz benne!
Üdv
szia tök normálisan válaszoltam----nenm gúnyolódtam..ne értsd félre csak tudom hogy mennyi nyűg tud lenni velük.........
volt egy tuaregem sajnos gyujtáshibás volt és mikor megcsinálták szervizben 10 évvel ezelőtt elkértek érte 40 000ftot és ugyanaz maradt a baja...mikor visszavitem aztmondták a hivatalos aprilia szervizben hogy nemtudják mi a baja,bontsam el....ezért mondtam hogy inkább vidd olyan helyre ahol értenek hozzá..ez jótanács volt te lüke..nem bántottaklak vele
vidd szervizbe ha ennyire nem tudsz következtetni---amugy lehet hogy fél óra alatt megcsinálják neked és ott helyben raknak rá oylan gyujtáscuccot ami kell............te pedig tapogatózol a sötétben,semmit sem fogsz megcsinálni tudni rajta mert nem értesz hozzá.....hidd el nekem jobban jársz és olcsóbban minthogy te kezded el azt amit nemtudsz....
szerintem atöbbiek is osztják a véleményemet...
szia gabor8181@freemail.hun elérsz...
vagy 30 605 6883
én azt ajánlom hogy ha ennyire nem vagy tisztába adolgokkal akkor inkéb vidd szerelőhöz mert csak úgy röpködneka tizesek....én eccer 400.000ftot költöttema tuaregemre mire készen lett.....durva és akkorra méár oylan 600,000ft omban volt mire készlett megvásárlással együtt.......durva volt
Nemlehet hogy a gyujtótekercs ment tönkre benne ? Véletlenül nemtudod hogy ennek milyen a gyujtása ? A gyujtáselektornika hol található ? és még hogy szabványos vagy elektornikus gyujtása van-e? van esetleg msn cimed ? vagy skype ?
lehet hogy a gyujtáskábeled megszakadt belül..........cseréld le azt..és ha azsem jó akkor gyujtástrafó----végig kell próbálgatni....a gyujtáscuccokat aminek köze lehet hozzá----vagy akár a tekercsből kijövő kábel is törve lehet--ezeket mind rafkósan okosan nézd végig---igazából nem kell sokat bontanod miatta...
sziasztok :) sajnos nem indul az af1-em :S:S:S megszeretnem kerdezni tőletek hogy miert nem ad szikrát ? gyertya nélkul megse ráz. Valaki tudna segiteni ?
Megvan a péznem. szóval kérlek holnap,azaz péntek reggel add fel utánvéttel ! a megbeszélt árral !
Előre is köszönöm !
Üdv
Üdv
volt egy tuaregem sajnos gyujtáshibás volt és mikor megcsinálták szervizben 10 évvel ezelőtt elkértek érte 40 000ftot és ugyanaz maradt a baja...mikor visszavitem aztmondták a hivatalos aprilia szervizben hogy nemtudják mi a baja,bontsam el....ezért mondtam hogy inkább vidd olyan helyre ahol értenek hozzá..ez jótanács volt te lüke..nem bántottaklak vele
mit ajánlanál cserébe?
szerintem atöbbiek is osztják a véleményemet...
Az elektronikát mérőpadon vagy cserével lehet ellenőrizni.
Értelmes ember először azt ellenőrzi, amihez könynen hozzáfér
előre is köszönöm---
vagy 30 605 6883
én azt ajánlom hogy ha ennyire nem vagy tisztába adolgokkal akkor inkéb vidd szerelőhöz mert csak úgy röpködneka tizesek....én eccer 400.000ftot költöttema tuaregemre mire készen lett.....durva és akkorra méár oylan 600,000ft omban volt mire készlett megvásárlással együtt.......durva volt
Komplett kábelköteg: 2000
Műszerfal: 3000
Műszerfal tartókonzolja: 1000
Hűtőrendszer(hűtő+csövek+tartály): 5000
Markolat(jobb) elektronikával, gáz és olajpumpabovdenekkel: 3500
Elsőfékrendszer( kivéve fékkar): 3000
4db gyári af1 index: 4000
Gyújtótrafó: 8000
Önindító: 4000
Karburátor (DellOrto PHBH28RD) jó állapotban: 6500
Benzincsap (vázra szerelhető): 2500
Lendkerék: 4000
Ford. számmérő spirál: 1500
Fesszabályzó: 3500
Gyújtáskapcsoló (kulccsal): 4500
Membrán: 3000
Szívócsonk: 2000
Kipufogórendszer (JOLLY MOTO dobbal): 5500
KM ÓRA MEGHAJTÓ CSIGA: 2500
Komplett blokk(pneu. powerrel, jó állapotban, szép hanggal): 38.000
központi rugó: 3000
első teló(kiflikkel, tengellyel): 8000
légszűrőház(köztes csővel, szivaccsal): 2000
hátsó lengőkar(komplett fékkel): 2000
bölcsőváz: 1500
váz: 2500
segédváz(műanyaggal, zárral): 2500
láncvédő műanyag: 1000
légbevezető(DAB): 500
elsőkerék: 3000
első tárcsa: 2000
hátsó kerék(99%-os gumival, hibátlan): 7000
ülések(első+hátsó, szép állapotban): 3000
oldalsztender: 1500
rendszámtartó: 500
akksitartó: 500
Idomok:
Fejidom lámpával: 3000
Oldalidomok: 1500/db
Faridom: 1500
Hűtőtakaró idom: 1500
Tank: 2500
Két első csücsök idom: 500/db
Egyben az összes idom: 5000