125-s futurába a kilüméteróra 200-ig van skálázva,ezt szeretném kicserélni egy 120-asra,csak simán a kis számlapot is kitudom venni,és kicserélni,vagy bontott műszerfalat kel vennem?:S:S:S
akkor azt ajánlom h hívj fel egy aprilia szervizt és kérdezd meg és lehet h kapásból megmondják mi baja mert már volt vele gondjuk...és megspórolsz magadnak egy csomó nyüglőddést
Bizony lehet! De könnyű ellenőrizni, ha kiszereled, fény felé fordítod, látod, hogy nem zár rendesen, nem fekszenek rá a lapkák a házra. Ha rossz, én újat vennék. A bontott vagy ilyen, vagy rosszabb, vagy hamarosan legalább ilyen rossz lesz.
Főtengelyszimmeringtől szintén lehet.
Azt produkálja, hogy egy bizonyos fordulaton mintha elkezdene kihagyni, egyszerűen nem képes továbbforogni. Üresben talán, de terhelés alatt tuti nem.
A nem teljesen záró mebrán lehet az oka?, de akkor szerintem nem lenne neki nyugodt alapjárata sem, és ha sok üzemanyagot kap attól szerintem ki kéne dolgoznia de ez ennél a mocinál nem legetséges, a durrogást ne úgy értsétek mint mikor gyertyás a moci csak mint mikor eldurog a gyujtás elhadar és nem pörög ki csal darál
ha esteleg ezek után még kellene neked oylan hogy alaplap akkor van nekem 5000 ftért...meg olcsó műanyagfogaskerekek a blokkba 122 rotaxhoz--
amugy pover elektronikát néztétek már?
30 605 6883
Én arra tippelnék, hogy nem szerette az állást. Főtengely szimmeringek kemények, vagy szakadtak, membrán nem zár rendesen. Kipuffszeleptől pörög, csak nem olyan vidáman.
szia.szerintem a pover miatt nmehiszem hogy durrogna.....nézz még kicsit körüla mocin hátha van valami amit megnézhetnél...gyári gyertyát szerezz bele..
Sziasztok, 3 napja vásároltam egy aprilia af1 replicat, és próbálom üzembe helyezni. A motor nem volt beindítva 1,5éve. Tegnap este egy karbi takarítás levegőszűrő dobozt levettem ideiglenesen, különolajzást lehúztam és ezek után indítottam. aksi hiány miatt betolás következett, sikeres volt!:D viszont nem teljs az öröm. A motor szépen jár viszont miután meggyőződtem h nem eszi a vizet és megvártam h bemelegedjen. A motor 7500as fordulat után eldurogg és nem pörög tovább. Teljes gyujtást cseréltem gyertyát is cseréltem és nem szűnt meg a hiba! :( Arra lennék kíváncsi h a powerszelep ha nem nyit ki az lehet az oka vagy nem? A motor eleve gyujtáshibás volt ezért trafó alaplap és lendkerék csere is lett. Véleményetek és válaszotok előre is köszi nagyon fontos lenne,
lendkerék plusz alaplap komplettan 8000 ft
km meghajtó 2000ft
ha érdekel irj
zombori.motor@citromail.hu