Sziasztok! Nem rég vettem egy ilyen gyönyörűséget, de a gyertyákat 2-3 naponta cserélnem kell. Szeretnék egy kis segítséget kérni, h a gyertyákkal van a gond (NGK BRIOEG) vagy esetleg mással? Segítségeteket előre is köszönöm!
Én is azt mondom, hogy jobban jársz olyan dugattyúval, ami minőségibb. Asso Werke, Prox, Wössner, Vertex.
Lehet, hogy ez a meteor is szuper lesz, de ha nem, akkor pár hét múlva lesz a nagy sírás, hogy most dugattyú+henger kell.
HJa, és a hajtókart ne feledd. Egy tisztességes üzemben elkoptaott dugattyú elfut 20 e km-t az Apriliaban (legalábbis az Asso Werke tudott ennyit, mindkettő, a Vertexről ennyire nincs jó véleményem) akkorra meg már a hajtókar se fog sokat élni az új dugattyúval...
Vannak itt jó cuccok. prox, Wőssner dugattyú, Prox hajtókar.
A prox csapágy meg egy vicc, a képen Koyo felirattal :D De lagalább jó, csak vagy 3* os áron. (illetve ha műanyagkosaras, akkor annyira nem vad) Cipőt a cipőboltból, csapágyat a csapágyboltból...
1500 ft per db áron az af1 125 idomok eladók----fejidom íplexivel vagy nélküle lámpával vag ynélküle is eladó igény szerint---
oldalidomok 1500 faridom lámpával 3000 lámpanélkül 1500
tank sapi kulccsal 1500 -csap 1500-üres tank 1500--vagy egyben 3500-
első sárvédő 1500
30 605 6883
Pontosan, amit te is irsz abszolut igy van. Sokan belerakják, karbit beállitják hogy alapjárata legyen, utána meg cső gáz. Utána meg csodálkoznak hogy tönkre megy. Ez nem dugó hiba.... Ez a barom user-é. Msn-nen is néha fárasztanak olyanokkal hogy hogy kéne beállitani a motort, de nincs a karbiban levegő csavar(gondolom tekergette összevissza majd kirázódott belőle), az ilyenektől tudok a falra mászni... meg nem régiben olvastam rs fórumon régebbi kommenteket, ott is 25 századra akarták illetszteni a dugattyút a hengerhez . Gondolom utána nem értette hogy miért "fura" a motor. Szóval röviden ennyi, hogy a legtöbb a "user"-en múlik, és nem a motoron...
Üdv
Láttom a meteor a téma , nekem csak jó tapasztalatom van vele, szerintem abszolut nem rossz dugó. Sok motorba épitettem már be, és pontos beállításokkal nagyon-nagyon sokat elmennek, és teljesitménybe is azt tudják mint a "nagyok". Azt vegyük figyelembe hogy közel a felébe kerül mint pl. asso w. . Valószinű hogy verseny körülményekhez jobb az utóbbi de normál utcai használatra tökéletes a meteor!
Ez az én véleményem erről a témáról.
Üdv
ahogy mondja! És hiába illeszted a dugót gyári értékre, ha valami kanálból meg kilincsből olvasztott dugót raksz bele felejtős a gyári illesztés! meg NGK B6-os gyertya az a Ladába kell! Karbi beállítás....alapjárat van meg megy is kicsit komplikáltabb ennél XD
Neked volt olyan hogy nem karcolta volna össze a hengered? Tudtommal az összes dugód összetört(megsérült) eddig, gondolom a "preciz" beállításoknak köszönhetően
Am dobj fel róla pár képet, hogy milyen is a "gyönyörűséged" :P
Lehet, hogy ez a meteor is szuper lesz, de ha nem, akkor pár hét múlva lesz a nagy sírás, hogy most dugattyú+henger kell.
HJa, és a hajtókart ne feledd. Egy tisztességes üzemben elkoptaott dugattyú elfut 20 e km-t az Apriliaban (legalábbis az Asso Werke tudott ennyit, mindkettő, a Vertexről ennyire nincs jó véleményem) akkorra meg már a hajtókar se fog sokat élni az új dugattyúval...
A prox csapágy meg egy vicc, a képen Koyo felirattal :D De lagalább jó, csak vagy 3* os áron. (illetve ha műanyagkosaras, akkor annyira nem vad) Cipőt a cipőboltból, csapágyat a csapágyboltból...
Érdekelne Lánckerék rögzítő+hátsó lánckerék SSSSSSOOOOOOOSSSSS Pest vonzáskörzetébeeeeeeeeeee
Sűrgőőős még a hétvégén!
öntvényt gumiágyat és fogaskereket?
azok vannak és mindegyik tökéletes!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
patvaros87@gmail.com
Üdv
nekem teljesen elkopott a gumi benne stb..
oldalidomok 1500 faridom lámpával 3000 lámpanélkül 1500
tank sapi kulccsal 1500 -csap 1500-üres tank 1500--vagy egyben 3500-
első sárvédő 1500
30 605 6883
Üdv
Ez az én véleményem erről a témáról.
Üdv
-henger+dugó+tűgörgő 15ezer ft
-termosztát 2ezer ft
-hengerfej+tömítések 5ezer ft
-főtengely 15ezer ft
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
meg tegyél a hegerbe benzint és ugy probáld beinditani!
figyelj ugyan aval az ilesztésel csinálztam meg minden 0 km-es fugó volt! szoval szar volt az egész