szia trakeee az az igazság hogy havernak keresem mert ő nem fórumozik és neki nem tetszik a simsonos megoldás---nekem bejön mert télleg csak el kell vele pötyögni és meg is van de ő nem akar----én meg nemtudom megcsinálni neki mert a bal kezem odavan---
SZIASZTOK nekem rs é kellene nem pedig sport pro é--ez sport pro ugye?
3 -5köllős nem egylengőkaros villásról kéne az a fém cucc ami átadja az erőt a gumiágynak.. meg gumiágy amibe belemegy-----meg hátsó tárcsa---de csak is kduplalengőkarosé és nem szimpláéhoz való...
Az AM és a RV közöti látható külömbség az hogy az RV -n a hengerbe szív itt a hengeren van a karburátor.Az AM a blokkba szív itt le a blokkba csatlakozik a karburátor a szín nem mindig mérv adó mert az AM3 blokk is fekete a váltón meg egy sima váltó kar van és nem a pálcás plusz karos változat így esik fordítva a sebesség fel egy a többi le.Az a futura ami 5sebeséges abban gyári AM blokk van a legutolsó futura ennél fiatalabbat nem találsz futurából ez után már az RS van
Kösz a választ. Kiderült 91-es. Itt volt olyan rendes a tulaj, hogy megnézte. Ö 96-ként vette., azért árulta annak. A váltót meg lehet akkor csinálni könnyen, vagy szét kel szednem az egész blokkot? A blokk típusát honnan tudom, hogy am vagy rv? mit kel megnézmem hozzá?
És teljesen jó is!
A gumikat úgy kell megvágni, hogy picit szoruljanak a helyükre. Ugyan így meg kell picit szenvedni, hogy benyomd a lánckereket, de utána tökéletes. Csillapítása lesz, kotyogása nem!
Persze az évjárat itt se stimmel. A váltűséma meg nem fordított. Ha mégis, akkor vagy leszedték a váltókar rudazatát, és simán van fenn a tengelyen a kar, vagy megfordították a tengelyen azt a kis héblit, amire a rudazat kapcsolódik, és ezért megy fordítva.
Nekem az a tippem, az RS-é nem olyan, mint az Af1-é, mármint a csillapítógumi. Egyébként Italmondonál asszem 4500 Ft volt az új...
A megforgatás meg nem jön be, mert nem csak tolnak azok a peckek, hanem motorféknél húznak, és mivel zárt térben vannak, amíg tömör, addig ezek a húzások nyomások nem szétválaszthatóak... Ha megindul, nagyon hamar szétmegy, hiába forgatod.
Ellenben tudok jó hírt is!
Ha veszel simsonhoz ilyet, az egy nagy karika gumi, vasfűrésszel ilye trapézra vágod, benyomod a helyére, tökéletesen jó lesz. Én is így csináltam, akkor még nem is tudtam, hogy lehet kapni újat. A simsoné 5-600 Ft... Kicsit melósabb, de tökéletes lesz.
Akkor ez nem am blokkos? Annyit tudok, hogy önindítós. Egy illető írta nekem hogy am blokkos motor jó, mert állítólag nincs rezonancia kiegyenlítő tengely a másik fajtában. Na most mivel derbim van ezért foggalmam sincs az aprilia blokkokról. Kérlek benneteket világosítsatok fel ebben a témában. Nem akarok hoppon maradni.
néztem a cuccokat, most nem nagyon kell semmi. Esetleg váltókar, fékkar, kuplungkar, fékpedál érdekelne, 122-be, de ha a 123 nem nagyon eltérő, az is jöhet. Vagy a 3000is megfelelő.
hogy mennyit érne meg? hogy őszinte leygek postával együt nemnagyon szeretnék érte adni többet mint 3000 ft mert egy jó haveromnak kutakodok és direkt azért bízta ráma cuccot mert tudta hogy itt ismert vagyok aztán hátha tudok olcsóbban mint ő mert neki erős árakat mondtak a fórumon....vagy adok érte alkatrészt cserébe amire szükséged van----blokkfelet vagy valamit...deknit...stb stb----amire szükséged van....találj ki valamit mid hiányzik...
köszi szépen---amugy az rs nek meg az af1 nek ugyanaz a gumiágya formára?
ha akarod adok érte valami alkatrészt vagy kp-t---?amit akarsz...ha esetleg rossz álapotban is van de azért lefotóznád? mert meglehet rafkózni az elszakadt rossz gumiágyat is---mert ha megfordíttod egyenkánt és átrakod atúloldalra akkor pont az a fele lesz jó amelyinek nekimegy először a lánckerékneka fémanyaga..
3 -5köllős nem egylengőkaros villásról kéne az a fém cucc ami átadja az erőt a gumiágynak.. meg gumiágy amibe belemegy-----meg hátsó tárcsa---de csak is kduplalengőkarosé és nem szimpláéhoz való...
Tud valaki segíteni RV6-os váltóba hol tudok fogaskereket venni?
Dellorto 34-es karburátor kompletten, hibátlan+hozzá tartozó szivócsonk: 15000Ft
Membrán+karbi+szivocsonk eggyüt:20000Ft
Érdeklődni lehet:
patvaros87@gmail.com
06303207630
Nem az a gond,hogy nem fordul el a kulcs.
Nem megy be teljesen ,a felénél megakad!
A gumikat úgy kell megvágni, hogy picit szoruljanak a helyükre. Ugyan így meg kell picit szenvedni, hogy benyomd a lánckereket, de utána tökéletes. Csillapítása lesz, kotyogása nem!
A megforgatás meg nem jön be, mert nem csak tolnak azok a peckek, hanem motorféknél húznak, és mivel zárt térben vannak, amíg tömör, addig ezek a húzások nyomások nem szétválaszthatóak... Ha megindul, nagyon hamar szétmegy, hiába forgatod.
Ellenben tudok jó hírt is!
Ha veszel simsonhoz ilyet, az egy nagy karika gumi, vasfűrésszel ilye trapézra vágod, benyomod a helyére, tökéletesen jó lesz. Én is így csináltam, akkor még nem is tudtam, hogy lehet kapni újat. A simsoné 5-600 Ft... Kicsit melósabb, de tökéletes lesz.
5 sebességes. Állítólag fent az egyes lent a többi. Ez így van? Nem ismerem a márkát. Mijen blokk lehet benne ha 5 sebességes?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_af1_fu
tura-5030994
Ha valaki felhomájosítana köszönöm.
ha akarod adok érte valami alkatrészt vagy kp-t---?amit akarsz...ha esetleg rossz álapotban is van de azért lefotóznád? mert meglehet rafkózni az elszakadt rossz gumiágyat is---mert ha megfordíttod egyenkánt és átrakod atúloldalra akkor pont az a fele lesz jó amelyinek nekimegy először a lánckerékneka fémanyaga..