A minimum hogy seggbekúrnak.
Viccet félretéve,egy darabig nem is kell jogsit szerezned,plusz nem kis bírság amire számíthatsz.
Esetleg kérdés hogyan kap el?Üldözés után,vagy csak megállsz neki mert kiint,balesetet okozol stb.
Ezekben az esetekben letöltendő is benne van a dologban.
Nem biztos, hogy megnézik a fojtást, az enyémen a műszakin nem nézték meg, de ez nem jelenti azt hogy sehol nem nézik! Biztos függ attól is, hogy hova viszed. Meg azért nem árt, ha megvan hozzá a fojtás, mert ha a rendőr meg akar szívatni és elküld mérésre, akkor be lehessen tenni.
"Csutka
[2815] tegnap 12:00
Peti, nem lehet átíratni 25 kW-ra! Ha a külföldi forgalmiban 25 kW van, csak akkor lesz itthon is annyi (de akkor a műszakin megnézhetik a fojtást)."
Még 1 kérdés, ígérem utána megszűnök. Ha veszek egy külföldi papíros motort, aminek a teljesítményhez 25 kw van beírva, az első magyarországi műszakinál meg fogják nézni hogy valóban 25 kw-os e, vagy nem nagyon izgatja őket?
Peti, nem lehet átíratni 25 kW-ra! Ha a külföldi forgalmiban 25 kW van, csak akkor lesz itthon is annyi (de akkor a műszakin megnézhetik a fojtást).
Akkor lehet csak 25 kW-ossá tenni egy motort, amikor még új, vagyis először van forgalomba helyezve. Használt gépnél nincs rá lehetőség.
Hát csak az a gáz hogy a kérdésemre pontos választ nem kapok ha visszaolvasgatom, mert rengeteg olyan van hogy olyan motort akarnak 25kw-osra íratni ami már volt magyar forgalomba. Olyat sajnos nem találtam hogy külföldit hogyan lehetne átíratni 25kw-oasra. De lehet hogy én vagyok a vak, szóval ha igen akkor sry.
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy ha vennék egy külföldről behozott motort, aminek ugye külföldi okmányai vannak, akkor azt meg lehet-e oldani valahogy hogy 25kw-os teljesítmény kerüljön bele a forgalmiba.Csak mert gondolom valahogy megoldották azok az emberek is akik nagy ritkán árulgatnak 600-as gépeket 25kw-os papírokkal.
most költöttem rá 170ezret, ezért jelen pillanatban 850, 50km-es Wiseco dugóval. Kompletten szét lett húzva a blokk, és ami kopott volt, az cserélve lett. Még a gyújtótekerccsel kell basztatnom valamit, mert azt is most húzattam újra, és elrontották, mert gyengébb lett. Ha más nem megveszem a gyárit 40-ért, de akkor már nem adom el, mert nagyon sokat buknék rajta most se feltétlenül eladó, azért írtam, hogy van az a pénz
egyébként ami költve lett rá: új dugó, szelephézagolás, új lánckerék elöl hátul, gyújtótekercs újrahúzva( ennek még utánajárok), karbi elemeire szétszedve és kitisztítva, új Dunlop Quali gumi hátul (300km), elől 60-70%-os Dunlop Quali, Agip Racing 10W60-as olaj, olajszűrő. hirtelen ennyi jutott eszembe.
Pont akkora bűn, mint B-vel Buszt vezetni a Rendőr nem hülye (jobb esetben) és egy ilyen "fogást" nem hagyna szó, illetve intézkedés nélkül! Forgalmijában úgy is ott virít a ccm és kw érték.
A1 - 125ccm-ig és 11KW-ig! Mindkettő kitétel !
Akorl. - 25kw-ig, ccm lényegtelen
A - korlátlan
Egy olyan kérdésem lennem, hogy A1-es jogsival 250-es Mz-t vezetni nagy bűn? Rendőr mennyire tudja ezeket ? (A motor full papírokkal lesz egy szóval a motor teljesen oké)
Viccet félretéve,egy darabig nem is kell jogsit szerezned,plusz nem kis bírság amire számíthatsz.
Esetleg kérdés hogyan kap el?Üldözés után,vagy csak megállsz neki mert kiint,balesetet okozol stb.
Ezekben az esetekben letöltendő is benne van a dologban.