Azért ne keverjük össze a javítást, korrekciót egy rendszerben, és az adatok meghamisítását. Egy ilyen rendszer logol mindent. Pár tízezerért értelmes ember nem kockáztatja a munkahely elvesztését, és a büntetést. Felejtős az átírás kamu adatra szerintem.
Nekem anno igéretet tettek rá egy nagy motorkereskedésnél, hogy elintézik, mert van rá emberük. Két hónap várakozás/hitegetés után meguntam, és foglaló(50e)+25kw-ositás dija(50e forint) vissza.
Mindenki hallottt már róla, de gyakorlatilag még nem tudok olyan esetről aki a saját tapasztalatait irta volna, nem pedig a szomszéd postásának nagyanyja unoköccséét.
Ez számomra olyan dolog hogy hiszem ha látom, persze előfordulhatnak attól függetlenül ilyen jellegű hibák
nem mindig.....Anita gépének is elírták a súlyát 342kg-ra és felelősség nincs....ugyanezt pénzért is megteheti amelyik hajlamos rá.....azért mert valamilyen jelenséggel még nem találkoztunk nem biztos, hogy nem létezik....hasonló a 125ccm-es motorvezetés B-s jogsival.....előbb-utóbb nálunk is meg kell engedniük mivel az EU-ban ezt szabad, ha lassan is, de átjönnek ezek a szabályok...
Rokontól hallottam hogy az egyik okmányirodában dolgozó ismerősénél előfordul -némi pénzért- hogy átíródnak véletlenül a dolgok a forgalmiban. Pl motorszám...
Helló!
Menj be az okmányirodába és ott kérdezd meg hogy az ő gyári listájukon mi szerepel. Ha ott 48 LE van akkor elírás történt, ha nem akkor bukta. Akkor csak ügyeskedéssel lehet megoldani.
Helló!
Kiskapuk vannak de csak mértékkel. Van lehetőség rá nem is annyira pénzes megoldás. Budapesten érdeklődj a Lurdi ház mögött. Ott foglalkoznak teljesítményméréssel.
Ha nem újonnan veszed, akkor ne is nagyon próbákozz vele.
Már kifejtettük párszor a témát, olvass kicsit vissza pár oldalt, mert már nemnagyon fogja senki leirni sokadszorra a miértjét.
Sziasztok,lenne egy nagy kérdésem.Van egy 400as gpz,a forgalmiban 48KW szerepel nem pedig 48LE.Mindenhol megnéztem ezer féle helyen és mindenhol 48LE-nek írják és nem KW!.Ezt milyen úton módon lehetne kideríteni és elrendezni,ha lehet egyeltalán.(88as zx400as blokk)
A következő lenne a kérdésem : Bármekkorra köbcentis gépet vissza tudnak fojtani és le lehet papírozni 25kw-ra ? illetve ha lehet akkor körülbelül mennyibe kerül ennek a végrehajtása ?
Ebben viszont messzemenőkig igazad van :)
Nem hogy ki szokták venni...általában bele sem rakják.
És ezt már akárhogyan is de megtudja mondani ha nagyon darabokra szedi.
De én még soha nem hallottam ilyenről, persze ez nem azt jelenti hogy nem történt csak azt hogy én vagyok tudatlan.
A lényeg hogy ezzel nagyon csekély az esélye a lebukásnak.
Az 50-es papírral használt nagyobb motoroknál viszont sokkal nagyobb /tapasztalat/
Nemigen.Utánfutó.Forgalmiban 400 helyett 4000 volt a max terhelés.Mebaxtak vele mint a sicc.Pedig nem vot hamis.Csak balfsz volt ki írta.Mehettem vizsgázni ujra.
A hivatalos okmányt sohasem szokták firtatni. Csak akkor, ha hamis. Ki mondja meg, hogy melyik gyár melyik motort milyen fojtó kittel adták ki? Nincs arra aparátus, hogy hivatalos okmányban lévő adatokat újra mérjenek. Minek is? Ami a forgalmiban van szentírás.
Én is conairel értek egyet. Semmilyen hivatalos szakértő nem tudja megmondani hogy hány lóerős a motor teljesítménymérés nélkül.
Mert ugye le is lehet fojtani motort és így teljesen hivatalosan írják át a forgalmit.
Úgyhogy hiába x lóerős a gyári adatok szerint ha "lefojtották". És véleményem szerint ezt soha senki nem fogja megmondani. De ha valaki már bukott le így az jelezze, mert érdekelne hogy hogyan is megy ez. A lényeg az hogy ilyesfajta hatáskörük és mérőeszközük még nincs a rendőröknek és remélem hogy nem is lesz.
Nem tudja megmondani Neked hogy hány lóerős.
Ha a forgalmiban annyi van a tetű se fogja vitatni soha, hogy hogy annyi. Szerintem. Én nem agyalnék hanem motoroznék. Balesetnél sincs semmi bukta szerintem. Szerintem tiszta ügy.
Mindenki hallottt már róla, de gyakorlatilag még nem tudok olyan esetről aki a saját tapasztalatait irta volna, nem pedig a szomszéd postásának nagyanyja unoköccséét.
Ez számomra olyan dolog hogy hiszem ha látom, persze előfordulhatnak attól függetlenül ilyen jellegű hibák
Menj be az okmányirodába és ott kérdezd meg hogy az ő gyári listájukon mi szerepel. Ha ott 48 LE van akkor elírás történt, ha nem akkor bukta. Akkor csak ügyeskedéssel lehet megoldani.
Kiskapuk vannak de csak mértékkel. Van lehetőség rá nem is annyira pénzes megoldás. Budapesten érdeklődj a Lurdi ház mögött. Ott foglalkoznak teljesítményméréssel.
Már kifejtettük párszor a témát, olvass kicsit vissza pár oldalt, mert már nemnagyon fogja senki leirni sokadszorra a miértjét.
A következő lenne a kérdésem : Bármekkorra köbcentis gépet vissza tudnak fojtani és le lehet papírozni 25kw-ra ? illetve ha lehet akkor körülbelül mennyibe kerül ennek a végrehajtása ?
Na Szóval most aki tud endurót "a" korlátozott jogsival vezethetőt az ne tartsa magában elsősorban 4t érdekel. lacmaj99@gmail.com
Csocsi
Ne törődj apróságokkal, túrjad neki hadd szóljon!
Széles utat, benzinkutat!
SZÉLES UTAT !
Nem hogy ki szokták venni...általában bele sem rakják.
És ezt már akárhogyan is de megtudja mondani ha nagyon darabokra szedi.
De én még soha nem hallottam ilyenről, persze ez nem azt jelenti hogy nem történt csak azt hogy én vagyok tudatlan.
A lényeg hogy ezzel nagyon csekély az esélye a lebukásnak.
Az 50-es papírral használt nagyobb motoroknál viszont sokkal nagyobb /tapasztalat/
Mert ugye le is lehet fojtani motort és így teljesen hivatalosan írják át a forgalmit.
Úgyhogy hiába x lóerős a gyári adatok szerint ha "lefojtották". És véleményem szerint ezt soha senki nem fogja megmondani. De ha valaki már bukott le így az jelezze, mert érdekelne hogy hogyan is megy ez. A lényeg az hogy ilyesfajta hatáskörük és mérőeszközük még nincs a rendőröknek és remélem hogy nem is lesz.
Nem tudja megmondani Neked hogy hány lóerős.