olyanról viszont nem sokszor hallottam,h 2ütemű enduro 11kw legyen... tehát mindenképp nagyobb ugrás lesz,mint amennyinek tűnik.azért 10( ) lóerőről 30+ lóerő...egyébként tényleg csak építő jelleggel probálok hozzászólni,de abból sokan nem értenek
Legközelebb akkor ügyesebben töltsd ki az adatlapot, és nem von le senki téves következtetést :) Szerintem egy jó karban lévő, nem versenyre tervezett 125-ös enduróval átlagos használat esetén (nem üveghangon végigkrosszozva az életét) elég jól el lehet boldogulni, nem hiszem, hogy a nem szénnéhegyezett mociknak is annyi törődésigénye lenne, mint mondjuk egy rendesen meghajtott, hajszolt verseny KTM-nek... Szóval szerintem csak nyugisan, és inkább maradj életben. Nagyot tud ugrani egy ilyen moci is egy robogó után... A sebessége se ugyanaz... Szóval csak óvatosan...
Először is köszönöm a reagálasokat(legyenek akár elég durvák is)!
Reagálnék rájuk úgy egészében:
-17 éves vagyok(tényleg 185cm), és azért gyináltam A1-et mert így B-vel együtt elég olcsón meg tudtam csinálni.
-2004 óta motorozok,igaz csak robogóval,de azért nem vagyok annyira tapasztalatlan,és nem is motorozok eszetlenül,és nem a sebesség feltétlen megszállotja vagyok,csak az élvezeté.
-A cbr-rel és az ybr-rel sincs semmi bajon,csak én mint azt írtam az endurókat,supermotókat részesítem előnyben,és amelyek tetszenek mind 2 üteműek,emiatt nagy a szervízigényük-tulajdonképpen ezért volt a kérdés.
az én válaszom a tietekhez képest elég finom volt.de remélem ennyiből már tanult!érthetetlen h miért nem birnak a törvény keretein belül maradni.ilyen h fokozatosság ismeretlen.remélem ennyi szent-beszéd hatásos lesz.életek is múlhatnak rajta!az 1ik dolog amit utálok a kezdőjogsival 50lovas gépet akar 11 kw-ra a másik h:"igaz h a 2008as rs 220nál és 19ezres fordulatnál tilt,jah és h 2,2 liter elég neki százon?" nem beszélve arról h:"én 180cm vok ugyh kezdőként sem veszek 125öst mer égő".remélem legalább 1-2 emberre tudnak hatni az ilyen hozzászólások(pozitívan)
Sokan tök jól elvannak az YBR125-tel meg CBR125-tel, és tök jók! Meg lehet velük tanulni lendületből,dinakmikzsan menni, lapon kanyarodni, mindent! Miért akar mindenki egyből 200lóerős motor! Én is furikáztam 15 lóerőssel sokat és rohadt jókat mentünk vele! Csak ezek után lehet életben maradni egy nagyon. Nyugodtan köpködjön meg aki nem ért velem egyet.
Mi a fészkes fenéért nem Akorlt csináltál? Az adatlapod szerint 18 vagy, lehetett volna... Ne mondd, hogy pénz miatt, mert ha telik motorra, akkor telt volna jogsira is, nem? Viszont mivel valószínűleg kevés motoros tapasztalatod van, hiszen max robogózhattál eddig, lehet, hogy nem kéne magad nagyon törni, hogy erősebb motort tudj a segged alatt... Egy 125-össel is simán ki tudod magad nyírni, nem kell hozzá különösebben erőlködni...
Az okirathamisítás minden formája büntethető, priuszod lesz, és senki se akar büntetett előéletűt foglalkoztatni - ki tudja, nem lop-e, csal-e, hazudik-e, hiszen már megtette egyszer. És eléggé ránk repültek a yardok, jó eséllyel buksz le. Az meg a másik dolog, hogy a mostani vizsgarendszerrel még Deák Ferenc segítsége sem elég ahhoz, hogy át lehessen írni a dolgokat, egyszerűen nem úgy megy... Házibarkács megoldás meg szerintem nem jó, abból még sokkal nagyobb bajod lesz.
Te döntesz, hogy kell-e mindez neked, vagy kibírod hogy nem csavarodsz fel az első villanyoszlopra.
Ember! ez nem úgy megy hogy csak úgy átíratod. Pláne nem egy ccm tulajdonságot. Ne viccelj. Gondolkozz már mielőtt írsz. Hogy lehetne egy 250-es motort aminek a forgalmijában 250ccm szerepel 125-re átírni? VAgy te írod át? Photoshoppal?
hát a 125 és a 11 kW az együtt érvényes.
az hogy ha elkapnak és lebuksz, akkor:
- elveszik a motorod
-a jogsidat bevonják pár évre
-eltiltás a jogositványtol kb. 5 évre
- ha büntethető vagy (18+) akkor ha börtön nem is de pénzbirság
de ez olyan minthogy 125 ccm-es mocit 50-ként hasznlász
"Vagy ha egy nagyobb ccm-es motort veszek és 11kW-ra íratom az szabályos?"szerinted?én ezt komolyan nem értem már.na mind1.tehát ezredszer:ha csak abból indulok ki h ha jogsid van akkor tudnod kellett kreszvizsgára h a1 az nem vagy 125 ccm vagy 11kw hanem 125 ccm ÉS 11 kw max!
"akkor mire számíthatok?" hát sok jóra semmiképp sem!pénzbírság,eltiltás...nem éri meg rizikózni...már nem az az idő van.JOBB ha vigyoroghatsz igazoltatásnál!
Az lenne a kérdésem,hogy most csináltam meg az A1-es jogsit.És motor vásárlása előtt állok.125-ös enduró/supermoto-ból melyiket ajánljátok?
Vagy ha egy nagyobb ccm-es motort veszek és 11kW-ra íratom az szabályos?
Vagy ha egy 250-est íratok 125-ösre,és elkapnak,akkor mire számíthatok?
Szerintem pont kijössz Akorl jogsival, de ha még nincs, akkor inkább tényleg a nagy A-t javaslom, fajlagosan olcsóbb úgy a dolog, aztán válthatsz nagyobb mocira, jól.
ha 33 lovas az osztva 1,36tal(ha jól tudom) = 24,...kw ami a megengedett (25 alatt van) a másik kikötés a 0,16kw/kg-t ne haladja meg,ezt te ki tudod számolni(én nem súlyadat nélkül).A nagy A kicsit olcsóbb a B-s jogsinál,direkt így irtam és nem konkrétan,mert változó.Itt Győrbe 110 alatt nem nagyon jön ki B nah ennél talán 20szal kevesebb.Az Akorl.-t meg nemrég írtam le
hát én az enyémet tudom megmondani h kb 65 (A1) elsősegéllyel szerintem az Akorl 70-80 körül mozoghat .ami biztos az a vizsgadíj(10500)a jogsi kiállítása(4000)Itt Győrben úgy tudom 75ér van összesen,Pesten gondolom valamivel olcsóbb.általában a kresz+rutin+forgalmi órák 50egynéhány ezerbe kerülnek
elmélet kell akkor is:22 óra nekem 1,5 hét volt (intenzív)
rutin:6 óra (nekem 2 alkalom=2 nap volt)
ha van B-d akkor elsősegély ugye nem kell
forgalom:12 óra nekem 4 nap volt ez is
összesítve az enyém viszonylag intenzívnek mondhato és a papír megérkezése nélkül nem vt másfél hónap ugy h elsősegélyt is csináltam.az órákat Akorl.-ra irtam ugy tudom ennyi a hivatalos
okok
sac/kb mennyi idő azt lerakni, meg ha már megvan a b-s jogsim akkor ujbol kell tenni az elméletet?
és a forgalmi meg a rutin oráknál mennyi orát kell venni?
Rakd le, nem olyan nagy ügy, és akkor tudsz később nagyobbra váltani. Korlátozottal már egész jó gépeket is lehet vezetni, pláne utána egyszerűbbb és olcsóbb nagy A-ra menni... És nincs para, nincs rendőr-iszony, ha valami van, megmutatod a papírt, és belül vigyorogsz...
Először is köszönöm a reagálasokat(legyenek akár elég durvák is)!
Reagálnék rájuk úgy egészében:
-17 éves vagyok(tényleg 185cm), és azért gyináltam A1-et mert így B-vel együtt elég olcsón meg tudtam csinálni.
-2004 óta motorozok,igaz csak robogóval,de azért nem vagyok annyira tapasztalatlan,és nem is motorozok eszetlenül,és nem a sebesség feltétlen megszállotja vagyok,csak az élvezeté.
-A cbr-rel és az ybr-rel sincs semmi bajon,csak én mint azt írtam az endurókat,supermotókat részesítem előnyben,és amelyek tetszenek mind 2 üteműek,emiatt nagy a szervízigényük-tulajdonképpen ezért volt a kérdés.
Azért mint írtam köszi mindenkinek
plussz egy "t" (motorT)
...oszt még én fikáztam valakit a múltkor mert nem írt helyesen...
Az okirathamisítás minden formája büntethető, priuszod lesz, és senki se akar büntetett előéletűt foglalkoztatni - ki tudja, nem lop-e, csal-e, hazudik-e, hiszen már megtette egyszer. És eléggé ránk repültek a yardok, jó eséllyel buksz le. Az meg a másik dolog, hogy a mostani vizsgarendszerrel még Deák Ferenc segítsége sem elég ahhoz, hogy át lehessen írni a dolgokat, egyszerűen nem úgy megy... Házibarkács megoldás meg szerintem nem jó, abból még sokkal nagyobb bajod lesz.
Te döntesz, hogy kell-e mindez neked, vagy kibírod hogy nem csavarodsz fel az első villanyoszlopra.
az hogy ha elkapnak és lebuksz, akkor:
- elveszik a motorod
-a jogsidat bevonják pár évre
-eltiltás a jogositványtol kb. 5 évre
- ha büntethető vagy (18+) akkor ha börtön nem is de pénzbirság
de ez olyan minthogy 125 ccm-es mocit 50-ként hasznlász
"akkor mire számíthatok?" hát sok jóra semmiképp sem!pénzbírság,eltiltás...nem éri meg rizikózni...már nem az az idő van.JOBB ha vigyoroghatsz igazoltatásnál!
Az lenne a kérdésem,hogy most csináltam meg az A1-es jogsit.És motor vásárlása előtt állok.125-ös enduró/supermoto-ból melyiket ajánljátok?
Vagy ha egy nagyobb ccm-es motort veszek és 11kW-ra íratom az szabályos?
Vagy ha egy 250-est íratok 125-ösre,és elkapnak,akkor mire számíthatok?
Előre is köszönöm
Nem tudja valaki hogy milyen jogsi kell egy 350es 33lovas enduróhoz? Mennyibe fáj kb egy korlátlan jogsi? Előre is köszi!
köszi szépen :)
rutin:6 óra (nekem 2 alkalom=2 nap volt)
ha van B-d akkor elsősegély ugye nem kell
forgalom:12 óra nekem 4 nap volt ez is
összesítve az enyém viszonylag intenzívnek mondhato és a papír megérkezése nélkül nem vt másfél hónap ugy h elsősegélyt is csináltam.az órákat Akorl.-ra irtam ugy tudom ennyi a hivatalos
sac/kb mennyi idő azt lerakni, meg ha már megvan a b-s jogsim akkor ujbol kell tenni az elméletet?
és a forgalmi meg a rutin oráknál mennyi orát kell venni?