Az a problémám lenne a motormmal hogy nem akar begyúlni nemrég vettem bele egy új gyertyát de sajnos az sem használt régebben 95 benzint tankoltam de most beletankoltam a jobb minőségű benzint.Talán az lenne a gond hogy teljesen kiürítettem a tankot de szerintem nem ott van a gond. 3-4hónapja vettem a motort igaz hogy kicsit nehézkesen de begyúlt és 1hónapja kb egy új akut is kapott ha fullra fel is töltöm az akut akkor se akar begyúlni kinlodik egy kicsi, már nem kellene neki sok hogy begyuljon de mégse gyúl amikor kivettem a gyertyát akkor egy kicsit kormos volt megtisztítottam de semmit sem ért valami tippetek lenne hogy mi lehet vele a gond?
Sziaasztok,olyan kérdésem lenne hogy eddig 50-estként használt 125-ös lelehet-e papírozni? Adásvételjie van csak meg,de még az akitől vette az előző tulaj annak a vételnek is megvan,motorszám alvázszám is megvan,sehogy se lehet ? :(
Egy jobb 50-es Simson is megy 70-et, ha meg van fúrva akkor többet is. Nevetséges, mert a pedálos mopedeken kívül mindegyik tudja az ötvenet minimum(!) és egy élni vágyó segédmotoros, akármennyire is törvénytisztelő állampolgár, nem fog negyvennel tötymörögni főúton végképp és lakotton kívül sem. A rendőr meg nem állapítja neked (főleg ha idomos) hogy hány köbös a géped. Árulkodó jel (-nek vélem) Simsonnál a karbit, amit az utolsó mezőőr is ismer mert az összesnek volt Simsonja vagy látott már ilyet. Még ők is felismerik ha pl. direktszűrő van a karbin, nem a gyári típusok valamelyike, hanem egy 17-es Dellorto, egyéb gyökértuning stb. De japán kismotort jószerivel még nem is láttak, és gőzük sincs hogy milyennek kéne lennie.
A bevizsgálásról annyit, hogy nem tudom mennyire aktívak nálatok a rend őrei, de valószínűsíthetőleg nem állítanak meg minden kismotorost.
Hallomásból csak arra kíváncsiak, hogy van-e jogsid és kötelező a motorra.
Látom halott a fórum, de gondoltam írok. Olvastam sok véleményt a 125/50 ről. Nekem 80 as DT- van, énis kicsit parázok az tény, de városba pl nem akarom használni. Most akkor arra lennék kíváncsi, ha az lenne amit egyesek írnak, hogy ha gyanus elküldik bevizsgálni, ez elvileg 9-10 lóeró. De mi van, ha egy ténylegesen 50 es endurot gyanusnak találnak, mivel méretre olyasmi mint a dt 80, de az ujabb 50 esek is elvileg 8-9 lóerősek is lehetnek, ami viszont már nagyon nem 4 kw hiába 50 ccm, és azt is olvastam valakinek az 50 es megy százat. Nekem a dt 80 at megy ha nincs szembeszél, szóval ez az egész segédmotor kategória nevetséges.........
Pont ezért számítottam 10 pénzt az okmány iroda részéről
A papír 40 forint a rendszámot számoljuk 2ezerbe a 43 gomb nyomás a dagadt kisholgynek meg 120 forint
A többiről meg stadiont minden magyar lakta településre
Nade az a "progi" mint tudjuk nálunk összáz-tízsszáz-nyósszáz millió-csillió euró. Mert mindenki akar egy kis karácsonyi mellékest belőle. Meg azztán nálunk van ájfa, béjfa, ipszilonyfa is. Szóval valamire hivatkozva úgyis meg kell szopatni a népet. Kell orrrbánynak a péz, me a jánya egyetemre jár. Meg kell még 5 stadiony, mert csak. Kell drótkerítés is hogy a tikok ne tudjanak szétszéledni (csak a `vadakat` engedi be a drót, de az má megint más kérdés).
ami ésszerű az vagy késik vagy olyan bénán kivitelezik hogy szar lesz
pl robogó műszaki szemle: fék rendben, nem megy 2 nyomon, nem ordít kb gyárias állapot, vázszám rendben ez 15 perc legyen 5 ezer hogy jól járjon mindenki
utána okmányiroda: ha nem kőrözik, jöhet egy egyszerűsített regisztráció valami papír alapú okmánnyal és egy akármilyen rendszámmal legyen 10 pénz hogy ismét jól járjon mindenki
mivel már simán össze van kötve mindenki egy szép nagy rendszerbe már csak egy progi kell hozzá és mehetne a folyamat
utána mondjuk 5 évente egy egyszerűsített műszaki
a biztosító leszarja hány ccm-es a motor
neki csak az számít hogy fizess
de majd ha nekiszállsz egy sl mercinek és csinálsz 5-600ezres kárt akkor majd kideríti hogy érvénytelen a biztosítás és nem fizet
aztán beszopod a merci javítást is meg pluszba a yard is megbüntet
szóval ha meg akarod szopatni magad akkor csináld, de ha van egy kis értelem akkor inkább eladod a picsába és veszel egy 50es berregőt helyette(vagy egy rendszámos 125öst)
Hali!
Adott egy Aprilia Leonardo 150cc, és 50esként használnám találtam hozzá 50es matrica szettet. Az lenne a kérdésem ha kötök rá egy kötelező biztosítást mint leonardo 50 azt az adott biztosító cég elfogadja vagy azt fogja mondani, hogy nem létezik ilyen motor, mert ugye nincs ilyen csak 125 a legkissebb? Meg melyik a legolcsóbb biztosító ahova megéri menni?
Köszi
Az a problémám lenne a motormmal hogy nem akar begyúlni nemrég vettem bele egy új gyertyát de sajnos az sem használt régebben 95 benzint tankoltam de most beletankoltam a jobb minőségű benzint.Talán az lenne a gond hogy teljesen kiürítettem a tankot de szerintem nem ott van a gond. 3-4hónapja vettem a motort igaz hogy kicsit nehézkesen de begyúlt és 1hónapja kb egy új akut is kapott ha fullra fel is töltöm az akut akkor se akar begyúlni kinlodik egy kicsi, már nem kellene neki sok hogy begyuljon de mégse gyúl amikor kivettem a gyertyát akkor egy kicsit kormos volt megtisztítottam de semmit sem ért valami tippetek lenne hogy mi lehet vele a gond?
Peugeot elystar 50cm TSDI(AC)
Előre is köszönöm a választ