Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Matska megvan az biciklim majd nézd meg!Most 9.-én lesz a rutin vizsgám és lassan mehetek motorozgatni Köszi mégegyszer a jótanácsot!
Üdv Magyarországon/Abszurdisztánban!

Van az úgy, hogy ott állsz egy teljesen jó motor/autó mellett, amit még ráadásul olcsóért is vettél, de nem használhatod a bürokratikus faszkodás miatt. Ez van...
Pont most van műszakin, de amint lehet, csinálok képeket! Mondjuk az az igazság, az épp ízléses mennyiségű krómot tartalmazó Jawám jobban tetszett...
Hát ez igaz, ha csak végiggurulsz, és nem a forgalmat figyeled, akkor baxhatod a dolgot... De aki nem akar tanulni szépen, az fog csúnyán - de ezt sokan elég későn fogják fel...
jah bocs rosszul olvastam azt sehogy...
írsz valakivel egy adásvételit mint segédmotor, kötsz rá egy biztosítást és kész ennyi...
de ez okirathamisítás és a törvény bünteti nem gyengén... de minden 125/50 így van
ha nem csinálsz balesetet és nem amperkodsz akkor nem fog soha kiderülni..
Á !Nem hiszem el, hogy van egy műküdőképes motorés nem lehet vele mit kezdeni!
Sehogy, de ha lehetne sem érné meg.
sziasztok!
Hogy tudnék egy yamaha dt 125-ös motort ami 50-es ként használt rendszámoztatni?
A papírjai nincsennek meg!
Olvass vissza és döntsd el a hozzászolásokbol szerinted rizikos/megéri-e (részemröl épelmével nem veszel/használod ugy....)
Helo mindenki.
Szerintetek ezek a G. Runner-ek 180/50 ként használtak mennyire gázosak? Egyből szemet szúr mindenkinek. Nem érdemes megvenni őket vagy csak rendszámosat? Előre is köszi a hozzászólásokat.
csak a félreértések elkerülése miatt mondom,h én még nem csináltam ilyet,és nem is szándékozom.becsületes,lelkiismeretes ember vok (na jó,mindent nem kell elhinni ).csak azért mondtam,mert sok ilyenről tudok.múltkor épp menekült a cross-os(átlósszomszéd) és most a kórházba van könyebb sérülésekkel.
nekem volt egy pár ilyen alkalmam de mostmár rájöttem pár dologra és így azzal a műszakkal soha nem találkozok,meg visszább fogtam magam és így úgynéz ki minden ok lesz
Csak a lokál sheriff meg lehet,hogy vágja egyből, hogy: á, ez a Józsi fia a hangos piros motorral... pl.
Menekülés közben meg bármi történhet... Én nem kockáztatnék az biztos. Nincs buszra jogsim úgyhogy nem furikázok Ikarus-szal a városban. Ennyi.
Enyémbe 42 ezer km van , és apriliába gyárilag 15 ezrenként kell cserélni, ez a gyári előírás de az is elmegy simán többet, ha be volt rendesen járatva és soha nem hajtottad hidegen, max gyengébb kicsit, de ha megakad az a te hibádból történt..., nsr be meg elég 25 ezrenként cserélni
Ez a menekülős szerintem a legnagyobb hülyeség amit valaha valaki tehet. Egyből elárulod, hogy sáros vagy valamiért. Meg aztán megjegyzik a motorodat vagy bármidet és legközelebb azonnal utánad fordul a yard mindig nem tudsz lelépni és előbb utóbb elkapnak, aztán aztán lehet magyarázkodni. Ilyet csak gyerek csinál gyerek ésszel.
falun könnyebben lehet olyan helyre menni,ahova a körzeti megbízott a frissen polírozott astra-jával nem akar
"falun mindent lehet" - ha apu-anyu szorgalmasan adagolja a füstölt sonkát meg a házipálinkát a körzeti meghízottnak akkor esetleg
Mondjuk szerintem se lepődjön semmin akinek 125/50 van. Autóra is akinek nincs jogsija általában nem ül bele. Senki nem mondta, hogy a motorozás olcsó dolog. Persze mindig lesznek olyanok aki bevállalja ezt a dolgot. Mindenkinek szíve joga. Csak azután ne csodálkozzon semmin. Ez azért sok mindentől függ kinél lehet bevállalni. Falun pl mindent lehet. De lehet, hogy ez nem igaz pestre...
140-el városban? Akkor ne csodálkozzon...
jah az nsr esetleg elmegy 10e de ne hasonlítsd egy rs-hez vagy egy mito-hoz. teljesítmény se egyforma így szervíz sem most nem fikázás képp mondom de egy nsr az igénytelen jószág meg fillérekből megvan bele minden de a teljesítmény is elmarad a többihez képest... itt megpróbálhatod hajtani ameddig megy de 5-6ezer (jah hogyha hajtva van,de sztem senki se azért veszi hogy 5-6 ezerig pörgesse akkor eljárhata egy simsonnal is) után már nem ajánlott én is eljátszottam egyszer de ezt megbánta a hengerem a hajtókar csapágyak stb.. gondolj bele 11-12ezres fordulatnál hirtelen megakad.
180-as Runneres barátom nem volt ilyen szerencsés. 140-nél érte be a kukkolós autó a városban... A hülye meg azt hitte, hogy valami pudingfejű ifjú titán aki meg akarja mutatni neki, hogy négy kerék jobb,mint kettő. Aztán felvillant a mágnestalpas kék. Motor berendelve KF-felülvizsgálatra, két évre eltiltva a közúti járművezetésről és eddig több,mint 100eFt de még nincs vége.
Hellotok!
Csak egy történetet mesélek el,
Volt egy 125/50-es robogom, kínai semmilyen márkája sem volt, kb. 4000km után igazoltattak 1x és akkor a rendörök nem hitték el h 50-es, én vállig állítottam h ez pedig 50-es.
Rendörök ellenörizték az alvázszámot mivel az volt meg a számla. Semmilyen sikkerrel nem jártak és nem tudták leelenörizni (vagy lehet h csak nem akartak jobban ráállni) de egy 20perc után elengettek és jó utat kivántak. Szoval lehet hogy csak szerencsém volt. De más is járhat igy.
Bár már elattam a motort, és egy Yamaha Tzr-em van ami 50-es, de a TZR veri a 125 volt robogomat.
De idővel ettöl is meg kell válnom, egy nagyobb motor miatt, de sajnos a kölcségektöl már most parázok.
Vigyázzatok az utok.
Ppeterka!
Tudnál felrakni az adatlapodra egy képet a mocidrol?
Mert én is ilyesmiben gondolkodom, szeretném megnézni a tied
Szép hangja van?
vagy ha elküdöd email-ben nekem az is megfelel ( képet)
froland0711@citromail.hu
előre is köszi
üdv