A Motort rendszám nélkül vettem, nem leadtam meg hasonlók.
Én nem akarok egy életen át 125-öst ezért nem fogom levizsgáztatni mert nagyon nem éri meg, 100e a vizsgáztatás, ha nem több, papírjai nincsenek a motornak, eladásnál ki fizetné ki ezt a különbözetet? A rendszámnélkülieket még lehet h jobban viszik mint a rendszámosat.
"Attól, hogy megvan a jogsid való igaz, hogy húzod a szarvát, ahogy tudod, de tudod, hogy meddig húzhatod, és mikor! Ez pedig nagyon nagy különbség!" -----abból hogy 50el végiggurulsz a városon és kapsz róla egy papírt hogy betartottad a KRESZ szabályait megtanulod hol húzhatod? Egyébként tisztában vagyok a szabályokkal...
Baszki, akkor nem kell motorozni! Ennyi! Ne mondja nekem senki, hogy nem lehet akár tanulás mellett is összeszedni annyi pénzt, hogy kijöjjön belőle egy normális rendszámos motor plusz a vizsga!
És ne mondja nekem senki, hogy az úgy jól van, hogy "nincs rá pénz, nem vizsgáztatom a mocit, leszedem a rendszámot"... Aki így gondolja, azt gázolja halálra az ugyanígy gondolkodó román kamionsofőr!
Nekem 200e volt a 400-as -igaz, elég régi- motor, plusz cirka 50e az átírás, a jogsi megáll bőven 100e-ből, 50e-ből már kapsz jó áron bukót, meg egy-két olcsó protektort is, és Riesen kolléga ennyit írt a 125/50 üzemeltetéshez... És ahhoz képest nagyon más a dolog, abban semmi se volt benne... Sőt, ha még megtoldod egy 20-assal, akkor ki tudsz menni vezetéstechnikai tréningre is...
Attól, hogy megvan a jogsid való igaz, hogy húzod a szarvát, ahogy tudod, de tudod, hogy meddig húzhatod, és mikor! Ez pedig nagyon nagy különbség!
jah és akkor már lenne egy megbízható motorom amire nem kell 5-6ezer km-ként 30ezer ft rákölteni vagy többet és nem 80km/h az utazója. mert ha 125-ös motort veszel készülj 5-6ezer km után dugócsere cakk pakk 30e 10-15e km hajtókar minden cakk pakk 100.000huf és akkor szinte mindig szerelőnél vagy szerelés alatt van a moped.
jah ez így van..
most én is sok mindent megadnék egy jogsiért és rendszámos motorért.. és így sem jöttem ki olcsóbban h 125/50.. én most 19vagyok de saját pénzből megy minden.. hogy megvegyem a motort. 1évig nem vettem magamnak semmit egy nadrágot gatyát semmit, ráment az egész nyaram összes hétvégém bulizásom stb. egész nyáron 1X voltam. meg motor után madarason. szal nem azért írom mert én annyira megtehetem. de vettem a motort 270ért behalt ráköltöttem 100e állt majdenem 2 hónapig mire meglett a pénz rá (lógás iskolából meló miatt, hétvégi meló stb) fizettem 30e büntit. ez eddig 400e most is rossz megint min 50e és nem tudok motorozni.. ez 450 ebből már majdnem lehet kapni egy 400banditot vagy akármit és rendszám nyugi személy stb. és az árát is tartja, de a mitoért most mennyit kapok? ha 250összetehetem a két kezem és csak egy 50-es.
Ha mindened rendben van akkor tényleg csak azon múlik, hogy mennyire húzod! De inkább az 5-10ezres bírságok, mint a hercehurca a motorral meg a 30-150ezerig terjedő büntitétel a jogsi nélküli vezetésért!
Amúgy meg én is csóró gyerek vagyok, 100volt a jogsi anno, meg 250 a GSX de mostmár hozhatnék Németből ugyanilyet és forgalomba helyezve megállna 150-ből! Na annyiért nem kapok egy épkézláb 125/50 Frecciát sem! Akkor most mi a drága?!?
Gondolj bele. Történik valami baj, és te 50-esként mentél a mocival. Lehet hogy még azt is a nyakadba varrják mit meg se tettél. Nem éri meg. Inkább egy olcsóbb motor rendezett papírokkal. Az a tuti, és nem kell fosni ha meglátsz egy rendőrt. És tényleg megéri. Inkább azért fizess mint a bírságért!
Nincs mindenkinek annyi pénze hogy megcsináljon egy tanfolyamot és vegyen egy rendszámosat meg átírassa meg vizsgára hordja. Attól pedig hogy jogsit kapsz még ugyan úgy fogod húzni a szarvát.
Erről van itt szó. Ezért próbálom győzködni a fiatalságot! Mondjuk volt már itt olyan aki miattam kezdte el a tanfolyamot és mostanra már legálisan motorozik.
bakker ebben igazad van.. én is emiatt szopok.. 14évesen megvolt az sm.. utánna úgy voltam vele hogy bőven elég lesz majd egy nsr vagy valami, mondjuk mito lett de már nagyon bánom h nem vizsgáztam most meg várhatok 21éves koromig.. még majdnem 2 év de most kiadni annyit egy akorl ért és úgy se lesz hamarabb meg a korlátlan... a másik meg hogy veszek most egy 400akármit max arra még költeni stb az is csak pénzveszteség... de már unok én is félni meg 80-al darálni jah és a legrosszabb személyt se vihetek..
így egy jótanács inkább még teheted a1 vizsga
tapasztalatból..
Ha most leteszed a jogsit, két év múlva hálás leszel magadnak amikor mehetsz különbözetire korlátlanra!
Hidd el, hogy simább a hivatalos út, és ha csak egy hercehurca beüt a 125/50 miatt akkor már olcsóbb is!
Hát én nem játszadozni szeretnék,és nem vagánykodni!Hanem csak apámmal túrázni!Sajnálom azokat akik azt hiszik hogy motor van alattuk és már tudnak motorozni.De már arra nincs idejük hogy rájöjjönek....mégsem!
Először is nem egész 50 ropi egy A1 tanfolyam, szűk két hónap alatt megvan.
Tehát még ebben a szezonban nyeregbe pattanhatsz. Utána
veszel egy motort amin van rendszám és boldogan szagolod az útszéli lósz@rt
és nem félsz a yardoktól. Tiszta?
mutogatni a papírt, és nem tudni róla. Blesetnél, ha rendőr van baj, ugyanis ekkor nincs érvényes köteleződ, sé jogsid. Bár mint kiderült a kárrendezésnek nem feltétele a jogsi, ha nem te vagy a hibás.....
Rendőri "vadászat" nélkül is, ha igazoltatnak mindig áll a zászló, hogy bukta lesz a vége?
A többiről nem is beszélve, hogy okirathamisítás..... ha valami történik a biztosító nem fizet...stb.
Aztán meg később, alig tudod eladni.... (gondolom majd váltanál nagyobbra)
Sziasztok.Venni szeretnék egy Aprilia classic 125ccmes motort 50es papírokkal:Ezt kiszúrják yardok?Vagy csak a sport mocikra vadásznak?AKI TUD LÉGYSZ VÁLASZOLJON!kösz!
Láttam az adatlapodon, nem mai csirke vagy, de ez a topik nem a vénülő és pocakosodó rockereket (nem rád értem :) ), hanem sokkal inkább a fiatal és tapasztlatlan, nem utolsó sorban felelőtlen kezdők jó részét érdekli... Nekik pedig kell az okítás, szerintem ebben egyetértünk...
Nem kell az okítás, köszi.....
Sehol nem említettem, hogy azzal takaróznék, hogy
Egészen másról beszélünk már, mint amire az elején írtam valamit.
Most végre mondtál okosakat is.
Sehol nem említettem, hogy ""meg kellett volna adnia az elsőbbséget akkor is ha gyorsabban mentem" !
Ehhez hasonlót arra írtam, hogy mi motorosok mindig gyorsabban megyünk....
Attól még jár(na) az elsőbbség!
Csak hát tudjuk... Ha megadják!
Oké, de gyorsabban jössz, akkor nem tudsz lassítani sem úgy. Ha gyorsan mész, a kocsi - vagy motor - meg nem adja meg az elsőbbséget, eleve lassabban mész tehát:
- több időd van felmérni, merre is menj
- ha buksz, lassabban buksz
- ha csatt van, és még fékezni is van időd, lehet, hogy megúszod karcolásokkal.
Nem az autóst védem! Egy a fontos, hogy ne fogyjunk mi motorosok úgy, mint a legyek. És ehhez az kell, hogy ne menjünk gyorsan. Most nem feltétlen arról beszélek, hogy 50 helyett 65-tel, hanem amikor 90 heylett 150-180-290-nel megy a kolléga. Egyszerűen az van, hogy egy motoros sebességét képtelenség felmérni - de ezt az autósok többsége nem tudja. Mi motorosok viszont tudjuk, hogy nem tudják, és így kell vezetni. Aki meg ezt figyelmen kívül hagyja, az bukik.
És az, hogy "meg kellett volna adnia az elsőbbséget akkor is ha gyorsabban mentem" még senkit sem mentett meg a tolókocsitól. Elsőbbsége annak van, akinek megadják, bármit ír is elő a KRESZ. Vezess úgy, ahogy akarsz, de tudd, hogy ha a pert meg is nyered egy ilyen bukás után ezzel a szöveggel - ami a seb. túllépés miatt egyáltalán nem is biztos - az autós röhögni fog, és kiköhögi a zsét, te meg még nagyon sokáig nyomod az ágyat. Talpig gipszben.
Én nem akarok egy életen át 125-öst ezért nem fogom levizsgáztatni mert nagyon nem éri meg, 100e a vizsgáztatás, ha nem több, papírjai nincsenek a motornak, eladásnál ki fizetné ki ezt a különbözetet? A rendszámnélkülieket még lehet h jobban viszik mint a rendszámosat.
"Attól, hogy megvan a jogsid való igaz, hogy húzod a szarvát, ahogy tudod, de tudod, hogy meddig húzhatod, és mikor! Ez pedig nagyon nagy különbség!" -----abból hogy 50el végiggurulsz a városon és kapsz róla egy papírt hogy betartottad a KRESZ szabályait megtanulod hol húzhatod? Egyébként tisztában vagyok a szabályokkal...
És ne mondja nekem senki, hogy az úgy jól van, hogy "nincs rá pénz, nem vizsgáztatom a mocit, leszedem a rendszámot"... Aki így gondolja, azt gázolja halálra az ugyanígy gondolkodó román kamionsofőr!
Nekem 200e volt a 400-as -igaz, elég régi- motor, plusz cirka 50e az átírás, a jogsi megáll bőven 100e-ből, 50e-ből már kapsz jó áron bukót, meg egy-két olcsó protektort is, és Riesen kolléga ennyit írt a 125/50 üzemeltetéshez... És ahhoz képest nagyon más a dolog, abban semmi se volt benne... Sőt, ha még megtoldod egy 20-assal, akkor ki tudsz menni vezetéstechnikai tréningre is...
Attól, hogy megvan a jogsid való igaz, hogy húzod a szarvát, ahogy tudod, de tudod, hogy meddig húzhatod, és mikor! Ez pedig nagyon nagy különbség!
most én is sok mindent megadnék egy jogsiért és rendszámos motorért.. és így sem jöttem ki olcsóbban h 125/50.. én most 19vagyok de saját pénzből megy minden.. hogy megvegyem a motort. 1évig nem vettem magamnak semmit egy nadrágot gatyát semmit, ráment az egész nyaram összes hétvégém bulizásom stb. egész nyáron 1X voltam. meg motor után madarason. szal nem azért írom mert én annyira megtehetem. de vettem a motort 270ért behalt ráköltöttem 100e állt majdenem 2 hónapig mire meglett a pénz rá (lógás iskolából meló miatt, hétvégi meló stb) fizettem 30e büntit. ez eddig 400e most is rossz megint min 50e és nem tudok motorozni.. ez 450 ebből már majdnem lehet kapni egy 400banditot vagy akármit és rendszám nyugi személy stb. és az árát is tartja, de a mitoért most mennyit kapok? ha 250összetehetem a két kezem és csak egy 50-es.
Amúgy meg én is csóró gyerek vagyok, 100volt a jogsi anno, meg 250 a GSX de mostmár hozhatnék Németből ugyanilyet és forgalomba helyezve megállna 150-ből! Na annyiért nem kapok egy épkézláb 125/50 Frecciát sem! Akkor most mi a drága?!?
így egy jótanács inkább még teheted a1 vizsga
tapasztalatból..
Hidd el, hogy simább a hivatalos út, és ha csak egy hercehurca beüt a 125/50 miatt akkor már olcsóbb is!
Nos... Egyikük még kórházban van a másik meghalt.
Tehát még ebben a szezonban nyeregbe pattanhatsz. Utána
veszel egy motort amin van rendszám és boldogan szagolod az útszéli lósz@rt
és nem félsz a yardoktól. Tiszta?
Én nem vennék 125/50-est!
Rendőri "vadászat" nélkül is, ha igazoltatnak mindig áll a zászló, hogy bukta lesz a vége?
A többiről nem is beszélve, hogy okirathamisítás..... ha valami történik a biztosító nem fizet...stb.
Aztán meg később, alig tudod eladni.... (gondolom majd váltanál nagyobbra)
Gondold végig még ezt párszor!
Kell ez neked?
Szerintem.....
Sehol nem említettem, hogy azzal takaróznék, hogy
Egészen másról beszélünk már, mint amire az elején írtam valamit.
Most végre mondtál okosakat is.
Sehol nem említettem, hogy ""meg kellett volna adnia az elsőbbséget akkor is ha gyorsabban mentem" !
Ehhez hasonlót arra írtam, hogy mi motorosok mindig gyorsabban megyünk....
Attól még jár(na) az elsőbbség!
Csak hát tudjuk... Ha megadják!
- több időd van felmérni, merre is menj
- ha buksz, lassabban buksz
- ha csatt van, és még fékezni is van időd, lehet, hogy megúszod karcolásokkal.
Nem az autóst védem! Egy a fontos, hogy ne fogyjunk mi motorosok úgy, mint a legyek. És ehhez az kell, hogy ne menjünk gyorsan. Most nem feltétlen arról beszélek, hogy 50 helyett 65-tel, hanem amikor 90 heylett 150-180-290-nel megy a kolléga. Egyszerűen az van, hogy egy motoros sebességét képtelenség felmérni - de ezt az autósok többsége nem tudja. Mi motorosok viszont tudjuk, hogy nem tudják, és így kell vezetni. Aki meg ezt figyelmen kívül hagyja, az bukik.
És az, hogy "meg kellett volna adnia az elsőbbséget akkor is ha gyorsabban mentem" még senkit sem mentett meg a tolókocsitól. Elsőbbsége annak van, akinek megadják, bármit ír is elő a KRESZ. Vezess úgy, ahogy akarsz, de tudd, hogy ha a pert meg is nyered egy ilyen bukás után ezzel a szöveggel - ami a seb. túllépés miatt egyáltalán nem is biztos - az autós röhögni fog, és kiköhögi a zsét, te meg még nagyon sokáig nyomod az ágyat. Talpig gipszben.