Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még egy apróság ha nem robogóról beszélünk már a lánc nagyságáról is ordít ha nem ötvenes.
Hallottam olyan esetet is,h egy 50es Runnerbe kötött bele, amiatt h 90 es óra volt rajta,megh miért van rajta utas lábtartó....de nagy nehezen tovább engedte...
Igen, lehet a Majesty az már más kategória, ezt nem is tagadom. Ezzel max annyival jártam rosszabbul, hogy az első igazoltatáson megdöltem. De sztem a kisebb testű 125-ösöknél is benne van a pakliban. A kérdés, hogy mikor fog elkapni egy olyan rendőr, aki viszont feljelent, és akkor életbe lép az előző beírásom. Vagy ne is legyen igazoltatás, csak egy olyan baleset, ahol rendörségi helyszínelés van. Ott tuti bukta van megint csak. Persze, el lehet ezzel játszadozni, de mindannyian tudjuk, hogy nem tart a végtelenségig. Én is így álltam hozzá, de tanultam belőle. Olcsóbb egy jogsi, mint a büntetések, vagy nem ér meg annyit, hogy azon izguljak, hogy minden sarkon a rendőrt nézzem... Tényleg mindenkinek a saját döntése, én csak a tapasztalatomat meséltem el...

Goliat
Ötvenes motorral nem fog megbüntetni,ha csak nem száguldozol az orra elött 70-80-al,mertugye tudjuk segédmotorkerékpárnak az minősül ami önerőből nem tudja meghaladni a 40 km/órás sebességet.
Hy,hááát nem tom ,van egy jard barátom ő azt mondta h ők inkább az ilyen 35-40 lovas 125 ös sportmoccokat próbálják kiszűrni,főleg amiatt mert sok 14-15 éves srác rutin nélkül ül rá egy olyan bika motorra..."mert "Józsi" azt mondta h az egy qrva jó gép"-hát igen az valójában az de nem egy 14 év körüli "versenyző" számára..Ezzel én úgy vok olyat kell venni amiből létezik 50es is,2T,és nem látszik a henger-ha jól tom ez a te esetedbe igaz is,de azért az egy sportgép ami kb 30 lovat min teljesít,és ha azzal lefotoznak 170-180al,hááát magyarázd be h 50es...de annak esélyét h észrevegyék talán úgy tudod csökkenteni h telepakolod 50es matricákkal,esetleg a km óra számozását átjavítod/kicseréled...Végszó:én nem merném azzal beválalni..
és akkor mi van ha a motor tényleg 50-es és a rendőr nem hiszi el és megbüntet lehet hogy ez most hülyeség de lehetséges ilyen?
A lényeg az az,hogy sajnos a közeg tényleg nem hülye az is lehet ho épp itt van a neten és jót röhög rajtunk.Szóval van füle meg szeme úgy ahogy te meg én meglátjuk a különbséget 50-es és 125-ös közt úgy ő is!Az egy másik dolog ha végighalgatja a kamudumát és elenged mert nincs kedve vacakolni veled,de ő is tudja ha 125-ös gépen ülsz.
az már azért húzósabb
és egy 125-ös af1 el? szerinted?
Hali,má bocs de azt tényleg elhiszem h egy Majesty vel kiszúrtak... Egy az h 4T!,aminek kicsit se 50es hangja van,sokkal egyenletesebb,mélyebb járású,2 abból a tipusból 50est nem gyártanak/tottak,meg nem beszélve a dupla hátsó rugóstagról...melyik 50es robin van így megoldva....?Egyiken se..egy 125-180as 2T Runnerrel lazán ellehet játszani...
Sziasztok!

Nekem sajnos van tapasztalatom az ügyben, úgyhogy megosztanám veletek. B-s jogsival vezettem egy 125-ös Yamaha Majesty-t és még a vétel napján megállítottak a rendőrök, akik rögtön feljelentést tettek. A szerződésben nem volt feltüntetve hogy hány ccm, de én bizonygattam hogy 50-esként adták nekem. Valahogy nem érdekelte a dolog, úgyhogy alvázszámot leírta, és kiküldték a feljelentést. (rendőre válogatja, de erre én nem alapoznék) Első körben 40.000.- Ft bírság és B-s jogsi bevonása (nem engedélyezett kategória vezetése miatt). Aztán válaszélevélben ennek enyhítését kértem, mire a b-s jogsi maradt és 20.000.- Ft a bírság. Véleményem szerint nem szabad venni 125/50-es-nek hirdetett motort, mert ilyen nincs. egy motort vagy 125-ös vagy 50-es. Ezzel csak az jár jól, aki eldja, ugyanis pontosan tudja ő is hogy eladhatatlan. Nem éri meg az idegeskedést, és max 1x lehet eljátszani a rendőrséggel az ügyet (ha feljelentésig megy a dolog), utána már nem mondhatod, hogy nem tudtad. Úgyhogy mindenkinek szíve joga ha ilyent vesz, de ha ráadásul papírok (vámpapír+külföldi forgalmi) sincsenek, akkor 1 eset után a hajára kenheti a motort. Én tudom, mert megjártam már :( Szerencsére nekem megvoltak a külföldi iratok, de nálam volt 2 évig a motor, és buktam rajta több mint 250.000.- Ft-ot mire forgalomba helyeztem, és el tudtam adni, és nem kevés időm rá is ment

Azóta nagymotorom van jogsival, de ha most kezdeném, kihagynám ezeket a "próbálkozásokat", mert elég ráfizetéses volt.

Goliat
hmm... ezzel nem értek 1et .a hétvégén mikor igazoltatott kérte a simsonhoz a forgalmit
és miről vette észre a rendőr hogy nem 50-es ?
aha és ha elkapnak akkor mennyire büntethetnek ?
először
Amikor engem elkaptak alőször azt montdák az af-1-emre h 250-es. Én mondtam nekik h 50-es az adásvételimben is az van, de közben 125-ös . De sajnos nem hitték el aztán kaptam egy figyelmeztetést levélben. Nem olyan nagy dolog
miért szerintetek a rendőr nem hinné el és ha az adásvételiben is 50ccm van írva?
azért ezt így nem jelenteném ki
azt, hogy a rendőr sem hülye.
Én az af-1-et javaslom van hozzá alkatrész minden bokorban.
Mert kelleni fog!
sziasztok most akarok venni egy 125/50-es motort vagy egy cagiva freccia-t vagy egy aprilia af1-et ti meiket tartjátok jobbnak, és szerintetek mi lenne akkor ha a rendőr megfogna és rájönne hogy 125-ös és én azt mondanám hogy 50-es ként vettem és nem tudtam hogy 125-ös
Az tolattyú, így helyes!
Ne vigyük félre az éneket.!
Motorbontót keresek ahol robogó alkatrészek is vannak ha tudtok segítsetek légyszi.
Nem azért írtam, hogy Bp.-en elnézzöbbek.
Csak azt hogy van aki szerencsés!
Én megcsinálom a A.korl jogsit. Nem akarok gyomorfekélyt az idegességtől.