Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez 50es
Ezt mondja meg valaki, hogy ez így ránézésre 50/80/125 ?
Semmit nem tudok róla, csak hogy 100-ra tartaja az ilető!
Jó ez valamire? Macsát dobálni ha mást nem :)
ha majdnem 17 vagy akkor a1 már nyáron meglenne, és egy évvel elöbb lehetne nagymotor jogsid...
meg azért is nem megyek a1-re mert már majdnem 17vagyok és ha most elkezdeném mire befejezem már majdnem mehetek korlátozottra
szeretném is az a1-et de sajna anyagilag nem úgy állok és szerintem még nagyon soká nem állnék úgy azért akarom 50-es ként mert van egy ismerőa aki külföldről hoz be motorokat és ő 150-ért már olyat hoz mint ami itt MO-n 300-felett van , azt pedig azért nem akarom vizsgáztatni mert akkor kell még jogsi regadó stb. ja ha már itt járunk tudja valaki mennyi lenne a regadó?
Azzal én is egyetértek,hogy első motornak messze túl gyorsak a 125/50-esek...Sztem inkább gyüjts még (menj nyári munkára) Tedd le a1-re jogsit (50-65e ft)és vegyél egy rendszámos 125-öst.Annyira nem drága a fenntartása...És szerintem a1-es jogsival,meg rendszámmal pl.barátnőt is szívesebben szállítanál...
Egyébként meg pl.18 évesen meg lehet szerezni A-ra jogsítványt(korlátlan),ha 16 évesen lerakod a1-re. Egyébként tudom,ritka,és drága a 125/125-ös,de hidd el,megéri.Még úgy is,hogy rendkívül barátiak felétek a rendőrök...Aztán 18 évesn vehetsz akár 1 gsx-r 1000-est is.Azon könnyebb meghalni .
ja és még annyi hogy mifelénk nem szivatnak a rendőrök pl: egyik havernak egy honda cbr125-van 50-es papírral az alapból 4t agyből lejön hogy nem 50-es és a rendőrök rengetegszer állították meg de nem is érdekelte őket hogy hány ccm. továbbengedték pedig a hátsó idomon ott virít hogy 125 és még nem is kérdezgették hogy nem nagyobb-e mint 50-es
én is most akarok 125/50-en és már majdnem 2-éve motorozok volt egy simsonom aztán egy aprilia af1-50 és most érzem azt hogy kell egy nagyobb úgyhogy nekem szerintem tapasztalatban nincs hiány
Pl. nekem :) Csak előbb megcsináltam rá a jogsit, és utána meg "bejáratósan" kezeltem, hogy megszokjam... Ezt sajna sokan kifelejtik a dologból, és jól meghalnak/tolószékbe kerülnek, stb... Más kategóriákon is, de a 125/50 a többnyire fiatal kor miatt szerintem fokozottan veszélyes üzem...
Hát elsőre tényleg sok, de nem mindenkinek az első motorja 125/50es...
30 Le is bőven sok, ha rossz kézbe kerül... Nekem 23 ló volt a kezem alatt, és így is izzadtam néhányszor, amikor meg kellett állni, mert elnéztem a dolgot, és jobban gyorsult, mint azt én elgondoltam...
Egyáltalán nem biztos hogy gyakorlatlanul akar 125ös gépet venni ami inkább 30 Le max, ami több az már szét van faragva...
Ez csak az én véleményem volt. Nem kötelező egyetérteni velem. Csak akkor senkinek ne sírjon itt a szája, hogy így járt meg úgy járt. Utólag már nehéz kimászni a trutyiból. Lejárt lemez....
nincs kedvem most sokat írni fáradt vagyok, a lényeg hogy nem féltetlen van igazad , de most nem vitatkozok
A gáz az egészben, hogy gyakorlatlanul kap az ember egy akár 30-40 Le-s sport 125-öst 50-esként, ami kb olyan, mintha megvenne az ember egy koporsót, és magára csukná a fedelét... És mindezt úgy mondom, hogy 350-esen kezdtem, de megvolt vele szemben a tisztelet, ami 14-15-16 évesen még nincs. Ne mondja senki, hogy neki van, mert akkor nem írkálnátok, hogy 80-nal, 90-nel, 100 fölött intett ki a zsaru városban... Majd ha lesz kölköm, és ilyet csinál, akkora taslit kap, hogy egyből meglesz a pilótavizsgája is, ha nem repül neki az Empire State Buildingnek röptiben... Mondjuk eleve nem lesz 125/50-es motorja, mert engem nem fog átverni az 50-es matricával...

Meg aztán először ebben a topicban kommenteltek, aztán átmentek a Nagymocit Akorl-tal topicba, ahol 1100-as gépre akartok felülni... Lehet, persze - utasként!

Nőjetek föl, és ha már nem a Pokémon, hanem a lányok érdekelnek majd, akkor kezdjetek el jogsit csinálni.
Komolyan mondom hihetelen ami itt megy. Vazz, nőjetek már fel végre és hagyjátok ezeket a 125/50-es motorokat. Jó érzés egyfolytában attól tartani, hogy mikor igazoltatnak, mikor rendelnek be a KPM-hez, mikor jön a határozat? Szerintetek megéri? Gyűjtögessetek kicsit tovább, vagy vegyetek egy tényleg 50 ccm-es vasat.
Písz!
Szia!
Velem ez ugy történ hogy Karcagon lakok Szolnok megyében.
VEttem egy motort és motorozgattam.Egy "szép nap"(most csütörtökön) megállítottak a rendőrök Szolnokiak voltak és megnézték az alvázszámom, elkezdtek nézegetni egy papírt.Utána mondtánekem h:
-Suzuki, RG125...........
Mondom fasza.És elmondtá hogy ezt a papírt egy motoros boltból szedték el, mert ugye szerintem itt mindenki tudja hogy elég csak a vázszámodat bemondani és abban az elő 4 karakter tipus kód.
Hát ennyi történt velem.......várom a kaptányságtól a papírt.....
Szia!
Megtörtént velem, hogy mikor megvettem 125/50s motoromat az első napon az első kilóméteren elkaptak. Nemvolt semmilyen jogsim. Hiába volt minden, veszett fejsze nyele volt, mert a 2 rendőr épp rossz kedvében volt, és be is akarták tartatni a törvényt. Nah mit ad Isten miután feljelentenek, hogy nincs jogsim meg kérdik, hogy az milyen motor. Mondom 50es. Amúgy egy tzr 125 volt brutális idomzattal hátul 205 ös gumival Sebring kipufogóval.... . Kérdik, hogy hogy 180km/h-ig van skálázva. Mondom az nem az eredeti, hanem egy nagyobból tetem át. Eléggé hitetlenkedve de elhitték. Nézegették a mocit kb 5 percig keresték, hogy hova van írva, hogy 125ccm, de végül hagyták, mert már 1 dologért lekaptak, minek szivassank. Legalábbis én ezt hittem. Majd miután eltelt egy hónap és semmi nemtörtént. Felhívott egy magas rangú rendőr. Ő elmodnta, hogy 2 év forgalmi priuszt kapok és 4 hónap eltiltást az M kategóriától. Majd megkérdezte, hogy milyen átalakítás van a motoron mert benne van a feljelenésben, hogy valami nemokés a motorral. Mondtam neki kicsit elakadt hangal, hogy hát szép nagy idomokat tettem rá meg nagy kereket, hogy jól nézzen ki. Ő erre azt mondta, rendben csak küldjem el neki a rendőrfőkapitányságra az adásvételi másolatát. Ezt megtetem, majd papíron is kiértesítettek az ítéletről. Amúgy az eset után 2 héttel lett meg a jogsim. A motor azóta is megvan, de csak ritkán használom. De azt hallotam, ha KPMre berendelik és kiderül hogy nem 50es, márpedig ott méricskélnek és kiderül, akkor nyugott szívvel elveszik és vissza szerezni, sok pénz és idő. De csak azt tudom mondani, hogy alapjába véve ha minden redben van nem fognak megállítani vagy beléd kötni. Nem érdekük a szivatás, csak ha már van egy kis vaj a füled mögött.
Én is csak akkor ajánlom az 125/50et ha elég tapasztalt vagy és van ruhád. De ami még kell az 125/50hez az az, hogy tudd válalni a felelősséget. Ha véletlen balesetezel 125/50el és kijön a yard akkor para van. Mert ha lebux a motorral, hogy nem 50es akkor hiába volt rá smkp biztosításod, a biztosító nemfog fizetni az tuti. Az okozott kárt meg zseből fizeted és ha az egy 30 000 000 HUF-os BMW M5 volt akkor az igencsak nagy baj, mert manapság egy új kocsira egy fényezés százezer forint. Aztán utána lehet pereskedni, hogy te 50esnek hitted, meg annak vetted meg mindenféle dolgot kilehet találni sok herce hurca egy ilyen eset.
Igen?!
Akkor elmesélhetnéd a tapasztalatodat! Mi történt pontosan?

Bp-en 80-nal közlekedve követett egy rendőrautó és 4 rendőr mutogatott, mikor elmentek mellettem. De mentek a dolgukra.

Ha nem vagy még 20 és nincs rendes ruhád, nem ajánlom senkinek a 125/50-est!
Sziasztok!Annyit szeretnék mondani h mindennek vége...a rendőrük megszerezték azt a papírt ami a boltokban van hogy csak az alvázszám kell nekik és kikeresik a papírok közül a moccod.....(tapsztalat )
Doubles959!

Köt bizt.: 3-6000-ezer/év, adó: 300Ft/kW/év, ha őregebb, akkor kevesebb. Más nincs.
Szerintetek egy Aprilia SR 125 mennyire necces a zsaruk elott? Ugyanakkora mint az 50es csak a muszerfal meg esetleg a kipufogo árulkodik.
Hello

Az lenne a kérdésem, ha van egy Yamaha tzr 125 (1996) os motorom. 125/50 nek vettem, de már van jogsim úgyhogy lepapíroznám. Ami van hozzá az egy olaszországi adásvételi amiben az van, hogy alkatrésznek lett megvéve a motor. Rengeteget költöttem a mocira, elég keményen egyben van, szóval szinte bármilyen mód érdekelene a lepapírozására. Sajnos totálkáros papírosat nemlehet ilyenből találni :(.

Amúgy az 125/50 mostanság egyre veszélyesebb Budapesten. Nem is használom már ezt a mocimat utcán. A rendőröknek egyre levágósabb a különbség 50 és 125 között. Bár ha nem csinálsz semmi feltünő dolgot pl.: 1 kerék 120al a sineken vagy stoppy a sor elejéig vagy 190el a vársoban vagy utassal hegynekfölfele 120al akkor nagyvalószínűséggel nem állítanak meg, mert nem kell nekik a felesleges papír munka, utána járás, meg ők is meberek és tudják, hogy ha normálissan közlekedsz 125/50el nem ártasz vele senkinek ... Viszont olyat hallotam, hogy ha lebuksz az 125/50el és nemtudod magadat politikusokhoz méltóan rendkívűl jól kimagyarázni, elbúcsúzhatsz a járművedtől. Legalábbis egy időre, aztán egy magas összeg ellenében kaphatod csak vissza a kétkerekű csodát.
helló.pont motor vásárlása előtt állok de nem tom melyik márkából válasszak gépet.van pár ami bejön,de nem igazán tudok róluk semmi konkrét dolgot.ha van vkinek tesztje vagy egyéb infója,tapasztalata a yamaha tzr 125 és a gilera sp02-ről azt megköszönném