Halika ,hát vmilyen szinten érthető amit írsz de nem épp azért nem vizsgáztatják le az emberek a nagyobb 125-180as gépeiket mert huuu de izgi ,hanem azért mert nincs rá keret h vegyenek egy rendszámos gépet,abba igazad van h Leo val elég necces megjátszani a 125/50 dolgot mert ugye 1. h 4T 2. hátul dupla rugóstag(egyik 50esen sincs hátul 2 teló ) ,3 sokkal egyenletesebb hang ,mély duruzsoló.Én tuti nem merném azzal beválalni ,de egy 2T robogóval simán pl Runner,ésszel kell közlekedni és nincs semmi baj akkor És még az ilyen 125ös 40 lovas géppel eljátszani h 50 es -hát ahhoz kell bátorságpl Crono,Mito
stb nekem az a véleményem
üdv.:mark
Ez szívás. http://totalbike.hu/magazin/kozelet/06papirozas/ itt a link le van írva. Azért szerintem így nem lehet jót motorozni, hogy nézed a tükröt, hogy mikor fordul utánad a yard és ha megállít csak abban bízhatsz, hogy nem érdekli, nem ért hozzá, de ha nem így van..... nem beszélve arról ha balesetet csinálsz és ne higgyük azt, hogy nem esik meg bármelyikünkkel. Én biztos nem vállalom ezt a felelősséget. Bár mindenki tudja mit vállal be....
Jöhet itt bármilyen magyarázat a rendőrt sem lehet hülyének nézni mégha sok a rendőr vicc is. Ennek ellenére jónéhány leonardot látok rendszám nélkül mikor ebből a típusból nem is adtak ki 50-eset. Na ezt nehéz bemagyarázni, hogy neked még is van 1 ami 50-es....
Nem beszélve a 180-200-ig órázott km/h-óráról véletlen ugye? nagyon megy ez az 50-es...
A "kikapcsolják" nem akkora baromság. Ráteszed a gyúltást, csinál egy powertesztet a gép, és nyitott állapotban áll meg( pl. yamahánál az YPVS ) Akkor lehúzod a powerszervó csatiját, és örökre nyitva marad a power. Ha a teszt során akkor veszed le a gyúlytást amikor épp zárva van, és utáne lehúzod a csatlakozót, akkor örökre(amíg vissza nem kötik) zárva marad. Az elektronikus érintkezés megszüntetését, és helyreállítását bátran merném kapcsolásnak nevezni.
De amikor üzemszerűen megy a power, arra én is inkább azt mondanám, hogy fokozatosan kinyit egy fordulatszámtartományon.
A gyúlytásnál eltűnik, és előjön a km óra állása az azért bukta, mert megkérhet rá a rendőr, hogy indítsd be a gépet a hangja miatt. De viccnek nem rossz, ha jól néz ki.
A power szelep kinyitása miért olyan furi ha 6 és 7 ezer közé írtam? Amugy senki se mondta , hogy 50 es motornak van powere. A téma még mindig a 125-ös vas 50 -esnek való bizonyítása.
Mondtak olyat hogy tőlünk pár faluval arrébb van egy Mito aminek a km órája úgy van megcsinálva hogy gyújtás nélkül 120ig van órázva(vagyis annyit látsz belőle),de ha a gyújtást ráadod akkor látszik 200ig.Szerintem ez nemrossz ötlet ezen gondolkozok én is.
Császtok!
Hát ilyen biztos hogy nincs,mondom hogy listáról azonosította a vázszám alaplyán a mocit!!!!!
És vmi új szabályozásról is beszélt amivel mégjobban kiszűrik az ilyet(De mais a DT-el mentem dolgozni )
Bimbike, baszki ne légy már ennyire pesszimista, csak hozzáállás kérdése. Sokan vannak, akiknek nem ez a legelső azon a bizonyos listán, de az egyik legfontosabb és akarta.
nem baj én meg kivárom a március 15 öt mert akkor minden rendör pesten lezs orbán bácsi nyáját terelni. Na akkor majd .................................
Hát különben én is betyárkodom mert nekem is van 2 vasam de nincs rá se papirom se jogsim. Honda mb80 , és ns 125 r. De én is ugy vagyok ezzel a kérdéssal , hogy jó lenne nagyobb távokat megtenni , túrázni. Ezért elakarom adni mindketőt és egy cbr - 125 hitelre megvenni. Nem a legjobb választás , de amire kell és az ár megfelelő.
stb nekem az a véleményem
üdv.:mark
Jöhet itt bármilyen magyarázat a rendőrt sem lehet hülyének nézni mégha sok a rendőr vicc is. Ennek ellenére jónéhány leonardot látok rendszám nélkül mikor ebből a típusból nem is adtak ki 50-eset. Na ezt nehéz bemagyarázni, hogy neked még is van 1 ami 50-es....
Nem beszélve a 180-200-ig órázott km/h-óráról véletlen ugye? nagyon megy ez az 50-es...
De amikor üzemszerűen megy a power, arra én is inkább azt mondanám, hogy fokozatosan kinyit egy fordulatszámtartományon.
A gyúlytásnál eltűnik, és előjön a km óra állása az azért bukta, mert megkérhet rá a rendőr, hogy indítsd be a gépet a hangja miatt. De viccnek nem rossz, ha jól néz ki.
Hát ilyen biztos hogy nincs,mondom hogy listáról azonosította a vázszám alaplyán a mocit!!!!!
És vmi új szabályozásról is beszélt amivel mégjobban kiszűrik az ilyet(De mais a DT-el mentem dolgozni )
Ez nagyon tetszett! Meg az is amikor mondják, hogy pl "7000-nél KAPCSOL a power"
Nagyon ász!
Nincs többi, egy van csak!