Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annakelenére nagy robogós vagy balko nem kell téged félte tipikus robogós felfogásal nekem csak még 14 éves ötlet volt de hát már sajna ha szimom lett volna akkor fixre nem vezsek robit
Jah robogó szar kezdésnek tapasztaltam
Télleg szimót kéne venned!!!! Jó gépek azok tanulni tökéletesek és télleg olcsó hozzá minden. Sajna nekem kimaradt ez a része az életemnek
Vegyél Simsont. Olcsó hozzá az alkatrész és ha eldőlsz vele nem kell újrafesteni az egész motort.
boccs ez egy kicsit értelmetlen lett szal 100000ért akarok 50ccm-set venni
hellosztok.lenne egy két kérdésem .1ti hány éves korotok óta motoroztok?2.én most 12 éves vok és motort szeretnék (fogok)venni.a szüleimet nagy nehezen meggyőztem a dologról a faterom nyert a lottón 100.000ft részesedésem volt belőle szentetek hülyeség lenne (természetesen 50ccm-ről lenne szó vagyis erről:
Akik előzöleg hozzászóltak a Babetta gyújtáshoz teljesen igazuk van.Nekem a nagy tekercs / ami adta az áramot a tirisztorhoz/szarakodott.2.-ban 8-9 ezer között elkezdett dadogni/ennyit simán forgott/Csere azt kész utánna sokáig megint jó volt!De ezért nagy árat kellett fizetni.Mindent lerázott magáról:a csavarokat,
"szétrepült" a kuplung.Japán főtengely csapágy kellett bele,Sachs tügörgő,jó olaj.Egyébként még a Sthil gyújtás nagyon jó,de ott nincs világitás/Mókus Simsonjaiban ilyen van/.Ma már nem lenne idegrendszerem
ennyit reszelni,mert 75 km/h felett minden km-ért nagyon meg kell küzdeni.Ezért jók a mai robogók :veszel egy kittet és kész nem kell annyit "fúrni-faragni"bár a sikerélmény is lényegesen kisebb!Az erő legyen veletek!
Nem lejtőn gondoltam
Dehogynem!
Kell egy kis lejtő hozzá, amikor 40-45 körül megáll, tartani kell és elkezd az pörögni!
("90-es 51 Elektronic, 1 éves korában)
Gyárilag biztos h nem megy 2-esbe 70et.
Igen a babetta gyújtás sokkal megbizhatobb mint a megszakítós (nekem mindig szarakodott) meg a babetta lendkerék sokkal könnyebb mint a simsoné és hát igy eléggé iszonyatosan pörög
kösz most már nagyjábol értem.jah és bocs h ebbe a topicba irtam
Hát végülis az is igaz,hogy nem oly könnyen nem romlanak de haveromnak már kétszer volt csere.többről nem hallottam.
Amugy a simsont pörgetem,de nem széjjel forgatom 2esbe 70?áááá azt nem érdemli,ez a roppant hálás kis moci!Ha pörgetni van kedvem ott a ts-r em!annak nem árt.
Nem jellemző annyira a tirisztor elromlása. Nekem anno volt kapcsolási rajzom és csináltam magamnak.
Próbálj meg 2-ikban 70-et menni egy gyári 50 simsonnal, ami megszakítós. Akkor pörög igazán! (megszakítóval no esély)
Jajám lehet,hogy jó a tirisztor de viszont ha elaléál elég drága kicserélni.3-4 ezer.A megszakító meg csak450.És nekem nincs gond a megszakítóval a kis simón már 3éve pedig van pörgetve rendesen.
Csak a megszakítós gyújtás helyett "olyan jó" a babetta gyújtás. Abban nincs megszakító!
A megszakítós gyújtásnál magas fordulatszámon "belebeg" a megszakító, ami gyújtás kimaradást idézhet elő. És vannak fizikai korlátai, nagyon az elállítósádi esélyek, kopás....stb.
A trisztoros gyújtású simson magába új jó, ahogy van.
Helo!Vki elmondaná nekem h miért olyan jo a simsonba a babettagyujtás
Nekem volt egy 4 felömlös/Tábori tuning/ Simsonom Babetta gyújtás, jó hosszú negyedik,rövid távon gyorsulásban nem de hosszabb uton alázta az egyszerübb 70-es robogókat.Amig Arolt meg hasonló szarokat használtam állandó gondjaim voltak.Mikor áttértem a félszintetikus később a teljesen szintetikus olcsó olajokra/Louisban kb.7euro/liter/ 40-es keverékre nem füstölt,nem köpte be a gyertyát nem csöpögött az olaj a kipufogóból.Az 50-es rendszámról annyit /ne legyen igazam/de úgy érzem 2-3 év múlva bevezetik az azonositó táblát.No nem azért,hogy átláthatóbb legyen hanem,hogy anyagilag csavarjanak egyet a tökünkön.Köztudott mennyire "motorosbarátok" törvényhozoink.Szerintem addig ne foglalkozzunk vele ráérünk akkor technikázni.Lehet,hogy addigra Böröczki Pepi lessz az ipari miniszter és még pénzt is
kapünk,hogy motorozhassunk.Az erő legyen veletek!
nekem is kipostázták már akkor 2007-megoldva de 2008 és arrol valaki tud valamit hogy a nagy A jövőre 21-ről 24-re emelkedik csak azért kérdezem mert akkor A-korl. elmegyek!
én is erröl beszéltem h nem olyan lesz mint a nagymotoroknál h műszaki meg anyám tyukja hanem csak egy ien azonosítószám nekem is kijöttek már a csekkek
HEllo szayer

Hát ez elégé hihetően hangzik a dolog. De amit leirtál és így is lesz akkor télleg no para vagy lehet jobban átnézik....hogy menlyiknek mi az első 3 karaktere. De attól még a 70-es tuning robogókat még unyanugy nem fogják tudni kiszürni mert annak alvázszámán 50 van de a blokk az 70-es. De legalább nem tudják majd oylan egyszerüen elopni!!!!! VAgy nem merik. De még adig van egy év.
boccsi
csá
hellosztok!!!!!!!!!bódog volt karácsonyt mindenkinek.tervezgetek épp egy yamaha rd50-eset venni.aki tud róla valamit vagy esetleg olyanja van irjon már róla egy keveset köszi!
Na akkor mondok biztosat!(Amiért megint csak elég lett volna ovlasni... )
Ha lessz itt akármikor is valamilyen rendszámozás az a többi uniós országhoz hasonlóan nálunk is úgy fog bekövetkezni, hogy év elején a kötelező biztosítás mellé a BIZTOSÍTÓTÓL kapsz egy rendszámot. A biztosítótól kapott rendszám minden évben más színű, így rögtön levágják, hogy van-e érvényes biztosításod. A rendszámok egy közös adatbázisban vannak. Lopás esetén, ha valaki(új "tulaj") biztosítást akar kötni a motorra, azt a régi rendszámhoz bejegyzett vázszám alapján megtalálják. (Ha nem köt biztosítást, akkor nincs rendszáma, és elég könnyen elkapható.)
Jelenleg külföldön ahol van, kb ennyi a rendszámozás...és nálunk se lessz sokkal több egy újabb lehúzóreformnál(Állítólag 13rongy lessz egy évre a biztosítás és a rendszám, de ezt nem megbízható forrásból tudom, csak mondta valaki, de reális.)

2007től nem fog változni SEMMI, ugyanis már minden 50esnek kipostázta a biztosítója a jövőévi csekket.

A következő időpont 2008, ami már elég valószínű.

125/50esek elvileg ott bukhatnak mejd le, hogy a biztosítónál a rendszámtáblához alvázszámot rendelnek, és mint tudjuk az avlázszám(első 3 karaktere általában) azonosítja a típust(azt is, hogy hány ccm) is. De a vázszámot eddig is leadtuk a biztosítónak, és nem volt lebukás. Szerintem no para.