Ez is iagz de még senki nem tudja biztosra hogy lesz-e vagy sem!!!!! Szal még mindig kérdéses és hát minden más EU_U rszágban van rendszám akkor miért ne lenne. De én már halotam oylat is hohy csak az ujakon lesz mert hogy majd egy babetát iért rendszámoznának le de ez hülyeségnek tartom vagy lesz mindegyikre vagy egyikre se. De szerintem egy idő után lesz mindegyik ötvenes gépen.
Ha betertjátok a keverési arányt, és normális oilt használtok akkor nem fog orrán szájján folyni. Régen mikor a kútnál tankoltál akkor nem folyt orrán szájján, tehát valszeg elbakteroltad a keverési arányt. Haverom simó robogója nem taknyol, ő mondjuk teli teank és úgy önti hozzá a lét.
Ami a rendszámozást illeti az tiszta kamu szagu!
Ami meg az 1:40-es keveréket illeti..hát a f,szom ki van vele mert a kipufogom úgy teli van olajjal a simón,hogy azt egyszerűen nem hiszem el,de abból szabályosan folyik az olaj aztán meg fröcsög minden felé.(JAJ AKI MÖGÖTTEM JÖN!!!!) Igaz eddig a "jo" kis molos 2t-t használtam. De már többet nem fogom.Inkább kiadok többet érte.Most vettem Motult!Az szerintem jó lesz.
Hát nem tudom, de én a simoval 1:50-es keverékkel megyek?
Husquarna olajjal!
Szerintetek jobb lenne az 1:40?
Előtte azzal mentem, nem rég tértem át az 1:50-re, mivel így kevesebb olaj kerül a hátam közepére!
Hali én is hallottam meg olvastam h jön a rendszám 50-esre ,de sztem ez is olyan lesz mint a kétütemű Trabant , már rendszerváltáskor be akarták tiltani és még most is futnak meg hát sztem először úgyis majd az újak fognak csak kapni rendszámot de ha mégse akkor elég nagy szarban leszünk !!!
Csumi mindenkinek. Nemrég hallottam valami olyasmit, hogy EU-s szabványként
Mo-n is be akarják vezetni, hogy megemelik 1es jogsikhoz szükséges életkorhatárt.
pl: az A+-hoz 24-ik életévet be kell tölteni. Nektek mi a véleményetek erröl? Jó
elgondolásnak tartjátok?
1106-os hozzászólásomat olvasd el!
Azóta nem tudni újabb infót, de sztem 2007-ben nem lessz semmi, mert a "Tisztelt Országgyűlés" (Nagy "T"-vel, és "O"-val ) az év vége táján inkább az "elkúrtuk 2006" projekten munkálkodott...
(Amúgy csak én veszem észre, hogy oldalanként felteszi vki ezt a kérdést ahelyett, hogy visszaolvasna 1 oldalt?)
Hali mindenki! Hát igen vigyázni kell ,én amikor meglátok a tükörben egy fehér autót egyszerre visszaengedem a gázt(amúgy olyan 110-120 körül megyek) és megvárom hogy had előzzön ki -eddig bevált ugyanis volt már hogy kb. a 1-2 km-re a hátam mögött jövő autó rendőrautó vol.Tehát hogyha az ember betartja városban 40-50 km/h-t akkor nehezebben lehet fennakadni ! mark Mindenkinek kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok bár addig még tuti írok!
Hogy Ladánál miért volt ott azt ne tőlem kérdezd(szerintem csak azért, hogy ne kergessék meg az elején), én csak azt tudom biztosan, hogy volt egy bajáratós légszűrője, ami nem volt valami hatásfokbarát...
2T motornál valóban az az eljárás, hogy ha pl. 1:40essel menne, akkor amíg bejáratós 1:33as keverékkel kergetik finomabban, de azt ne mond, hogy megvesznek a robogót, és elkezdenek bele benzint keverni. Beletankolják azt ami kifolyik a töltőcsőből, és azzal kell valamit csinálni. A keverékaránnyal szerintem ma már csak akkor játszanak(márkaszervízek), ha külön olajszivattyú van, de pl. az én TZRemen semmi olajmennyiség állítási lehetőség nem volt.
ON
Engem kaptak el még a 180-as Frecciával, 50-es adás-vételi, no jogsi, 160km/h!
Nagynehezen sikerült csak elsimítani... A mikéntjét nem írom le ide a fórumba.
150ezer forint pénzbírságot és pár év eltiltás kaptam volna.
Kösz a választ domotorpeti ,az én runner-emől is levan kapva a rendszámtartó,és felvan matricázva mint egy 50-es ,csak a hangja ami gázosabb elég brutális ,aki hallott már egy 50 est és hallja az enyémet az tuti hogy kiszúrja (egyértelműen 125ös vagy nagyobb hangja van).Visszatérve a jogod folytására a hegert az Istenért se farigcsáld ami ott van lyuk az akkora és kész ,ha folytás van akkor az magába a kipuban van(ha van )azt kell kimarni (kb akkorára mint a cső belső átmérője).üdv mark
Szevasz Runner125, annyit tudok,
hogy egyszer egy barátomat megfogták,
ő töredelmesen be is vallotta, hogy 25ös,
ők meg azt mondták, hogy nem baj (!),
csak negyvennél többel ne menjen vele
Szóval szerintem már nem harapnak a robogókra,
de legjobb ha nem látszik rajta!!! (rendszámtáblataró le, stb).
Viszont ha megfog és mondja hogy 25ös, nem kell beadni az 50est neki,
nem hülye.... Viszont megmondod hogy Te már 50esnek vetted, hisz manapság már sok gyár ad ki
125öst 50es papírral (pl:Derbi h csak egyet mondjak) !!!!
Szerintem robogóval nincs nagy gáz!
Köszi a tanácsokat,
a moci szétkapása után
a hengerben tanláltam is valalmi öntvényt, ami
a kipufogó felüli leömlő(remélem így hívják) és a kipufogó találkozását szűkíti,
kb felére,2/3-ára. Ezt akkor most kicsiszoljam?
Igazából az a baj, hogy ez Yamaha Jog,
de 60nál többet nem akaródzik menni (na jó, esetleg szakadékban hátszéllel ,
viszont kb 5 Litert eszik 100on
Szerintem ez nem szép dolog....
OFF Ladáknál minek kellet volna ilyen szűrő vagy mi? 4 ütemű,azért van benne a motor oil hogy kenje. a két ütemet sem a több üzemanyag keni hanem a bele kevert oil. Ezért volt régen szokás hogy a keverékhez több oilt öntöttek. A fojtások pedig azért vannak benne hogy törvényben előírt normákat betudják tartani, sebesség , és környezet kimélés.
A légszűrő, és a karbi közti a bejáratós szűrő, a többit azonnal ki lehet venni.
A légszűrő, és a karbi köztit viszont bejáratásig kell bent tartani, és utána KI IS KELL VENNI. Mert többet fogyaszt a gép, olyan mintha szivatóval menne.
A ladákon volt hasonló, hogy egy bejáratós légszűrővel mentek, ami a karbi elött folytotta őket, és ettek is 12litert...
(Azért is kell több benzint kapjon bejáratásnál, mert keveréknél az keni.)
Az állandó teljesítményfolytásokat általában a karbi, és a blokk közé teszik.(szívócsonk, és karbi közé egy lemez...)
Ami meg az 1:40-es keveréket illeti..hát a f,szom ki van vele mert a kipufogom úgy teli van olajjal a simón,hogy azt egyszerűen nem hiszem el,de abból szabályosan folyik az olaj aztán meg fröcsög minden felé.(JAJ AKI MÖGÖTTEM JÖN!!!!) Igaz eddig a "jo" kis molos 2t-t használtam. De már többet nem fogom.Inkább kiadok többet érte.Most vettem Motult!Az szerintem jó lesz.
Husquarna olajjal!
Szerintetek jobb lenne az 1:40?
Előtte azzal mentem, nem rég tértem át az 1:50-re, mivel így kevesebb olaj kerül a hátam közepére!
Mo-n is be akarják vezetni, hogy megemelik 1es jogsikhoz szükséges életkorhatárt.
pl: az A+-hoz 24-ik életévet be kell tölteni. Nektek mi a véleményetek erröl? Jó
elgondolásnak tartjátok?
Azóta nem tudni újabb infót, de sztem 2007-ben nem lessz semmi, mert a "Tisztelt Országgyűlés" (Nagy "T"-vel, és "O"-val ) az év vége táján inkább az "elkúrtuk 2006" projekten munkálkodott...
(Amúgy csak én veszem észre, hogy oldalanként felteszi vki ezt a kérdést ahelyett, hogy visszaolvasna 1 oldalt?)
2T motornál valóban az az eljárás, hogy ha pl. 1:40essel menne, akkor amíg bejáratós 1:33as keverékkel kergetik finomabban, de azt ne mond, hogy megvesznek a robogót, és elkezdenek bele benzint keverni. Beletankolják azt ami kifolyik a töltőcsőből, és azzal kell valamit csinálni. A keverékaránnyal szerintem ma már csak akkor játszanak(márkaszervízek), ha külön olajszivattyú van, de pl. az én TZRemen semmi olajmennyiség állítási lehetőség nem volt.
ON
Nagynehezen sikerült csak elsimítani... A mikéntjét nem írom le ide a fórumba.
150ezer forint pénzbírságot és pár év eltiltás kaptam volna.
hogy egyszer egy barátomat megfogták,
ő töredelmesen be is vallotta, hogy 25ös,
ők meg azt mondták, hogy nem baj (!),
csak negyvennél többel ne menjen vele
Szóval szerintem már nem harapnak a robogókra,
de legjobb ha nem látszik rajta!!! (rendszámtáblataró le, stb).
Viszont ha megfog és mondja hogy 25ös, nem kell beadni az 50est neki,
nem hülye.... Viszont megmondod hogy Te már 50esnek vetted, hisz manapság már sok gyár ad ki
125öst 50es papírral (pl:Derbi h csak egyet mondjak) !!!!
Szerintem robogóval nincs nagy gáz!
a moci szétkapása után
a hengerben tanláltam is valalmi öntvényt, ami
a kipufogó felüli leömlő(remélem így hívják) és a kipufogó találkozását szűkíti,
kb felére,2/3-ára. Ezt akkor most kicsiszoljam?
Igazából az a baj, hogy ez Yamaha Jog,
de 60nál többet nem akaródzik menni (na jó, esetleg szakadékban hátszéllel ,
viszont kb 5 Litert eszik 100on
Szerintem ez nem szép dolog....
ON
A légszűrő, és a karbi köztit viszont bejáratásig kell bent tartani, és utána KI IS KELL VENNI. Mert többet fogyaszt a gép, olyan mintha szivatóval menne.
A ladákon volt hasonló, hogy egy bejáratós légszűrővel mentek, ami a karbi elött folytotta őket, és ettek is 12litert...
(Azért is kell több benzint kapjon bejáratásnál, mert keveréknél az keni.)
Az állandó teljesítményfolytásokat általában a karbi, és a blokk közé teszik.(szívócsonk, és karbi közé egy lemez...)