Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá rikk!

Ugye, hogy ugye?
Szeva Gino!

Vazz, benned egy Van Gogh is elveszett
...a búra meg nem fehér hanem színtelen!
Az csak a temperában vagy íavízfestékben van úgy!
Itt nem keveredik a piros fény a fehér fénnyel (mivel nincs is fehér fény ) !
Vagyis nem lehet színkeveredés.
Tehát egyszerűen átvilágít a fehéren a piros fény!
Simsonra árulnak fehér hátsólámpabúrát. Van ilyen valakinek? Kíváncsi lennék a színére h milyet világít :) mert ha az izzó pirosra van festve, a fény meg ugye fehér az nem rózsaszín?
nem kémény hanem KEMÉNY!
Bármelyik sarki autósboltban van kb 120 kémény forint!
Sárga izzót bele és kész!
Na ez az! Sárgán villogjon! De ha fehér a búra? Nem mintha le akarnám szedni, csak tudjam, hogy mire számítsak!
Sőt! Nem is kötelező, hogy legyen rajt index! De ha már van, akkor annyi a kikötés, hogy sárgán villogjon, percenkét 60-120-at.
Egyátalán nem szabálytalan a fehér búra
Van valakinek 125-ös DT-vel igazoltatási tapasztalata? (1401-es hozzászólás)
A fehér index és hátsó lámpa búrához mit szólnak a rendőrők? Nem kötözködnek? Amúgy nekem is az van rajt, de íg vettem, és nem tudom mire számítsak, mert elvileg úgy tudom hogy szabálytalan!
A fehér lámpabúrs és az oldalsztender nincs már rajta de helyette kapott egy új 51-es elsőlámpát meg pár apróságot ha érdekel írj ! Tom ferstés kelél de nekem jó volt így is
Majd el felejtettem! Jogsi azért nem árt hozzá, jövőre már mehetsz A-ra, ha meg elkapnak nélküle és eltiltanak akkor évekig nem lehet még jogsid.
Jó az! Mondjuk városi szaladgálónak nagy, motornak meg gyenge de van egy nagyonnagy előnye:
A leghidegebb télben is mehetsz vele, csak mosolyogsz az esőn mert rád csak akkor esik ha megállsz szóval jók a nagyrobik. 40 fokban mondjuk könyörögni fogsz a menetszélért...
Az összes Aletta gyárilag állítható első villával és brembó fékekkel szerelték? az igaz h ugyanaz a blokkja mint az elefntnak?
Sziasztok! egy olyan kérdést hogy 20-éves vagyok nincs meg még A-ra a jogsim de egy gilera nexus 500-ast szeretnék hajtani mi a véleményetek tapasztalat bármi jöhet tudom nem 125/50-es téma!
Ilyen a varacskos
Csak iwiw-em van sajna...
Hogy merre mia szokás azt redőre válogatja. Mindenki maga dönti el hogy beválalja hogy nagyobb gépet hajt vagy megelékszik az 50-es adotságaival. Én azt javaslom , ha elszánt vagy és tökös akkor vegyél nagyobbat, ha kicsit is bizonytalan és állandóan azon jár az eszed hogy vajon elkapnak-e vele, akkor marad az 50-es. Szerintem mindenki fel tudja mérni a saját környezetét nagyjából, ugye legtöbször ott használod. Genyóznak a yardok veletek ? igen , akkor nem veszek mert tuti bukta.

Ez meg eladó 150-es de 50-es ként használom.
hali all!
eddig volt egy simsonon most eladtam.nagyon ácsingózok egy Aprilia Pegasus 125ccm kismotor papírokkal tegnap este szinte végigolvastam a topicot,B kategóriás jogsim van csak.Tanakodom hogy meg verjem-e venni a mocit vagy vegyek inkább 50-et.
Tanácsokat kérnék tőletek !
Amúgy egy ilyen 50-es endurónak mennyi a végsebessége,és az utazó ?
Előre is thx a válaszokat.
Esetleg képet a Simóról?
Köszi, nemrég vettünk egy 50-es Apriliát 65ért! Azért mégse Sámson... és ezzel nem akarom leszólni mert imádtam a mi kis piros DDR csodánkat, de nem vágyom rá, hogy az 5000Ft-os főáttétel kéthetente ledarálódjon.
Sziasztok!
Most vettem egy Yamaha DT 125 R-t. Van valakinek ilyennel igazoltatási tapasztalata?Mennyire hihető?
A hengerbe be lesz ütve a 49 ccm felirat. Az adattáblával nem tudom mit csináljak, kicsit takarja egy nagy kábelköteg.