Hali domotorpeti,újabb robogókba elég sok folytásfélét találnak ki pl.:a kipufogónál(ahol rámegy a hengerre)tesznek bele egy ún. szűkítő gyűrűt amit egyszerűen kikell csak marni,vagy a kipufogóra tesznek egy "vakcsövet" amit le kell vágni és bedolgozni a helyét(saját anyagával).Szoktak még a variátorba is tenni a két tárcsa közé egy gyűrűt(csak le kell húzni) ami megakadályozza,hogy a két tárcsa összeérjen és ez által az égszíj a tárcsa legmagasabb pontján "forogjon".Másik folytási módszer az hogy a levegőszűrő és a karburátor közé betesznek egy lemezt (kis lyukakkal )amit elkell távolítani hogy több levegőt kapjon a robi-de mindezeket érdemes kb. 1000 km-es bejáratás után végrehajtani.Remélem tudtam segíteni! Márk
Általában több fojtás van egy új robogóban(például a kipufogó átmérőjét kicsinyítik a könyöknél ha jól tudom...). Ha új a robogód akkor nem éri meg "kivetetni" a fojtást mert az arra is van hogy amíg bejáratod ne hajtsd szét a blokkot. Ha viszed a kötelező szervizekre akkor ott a szervizben kiszedik neked...
Hali!
Látom, hogy fojtásokról is szó esett
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha nekem van egy
50 es gyárilag 4kW ra fojtizott robeszem, akkor hogyan tudom
én ezt "kifojtani"?
Igazából hallottam olyat hogy légszűrőben van a fojtás, meg hogy karbiban,
meg olyat is hogy kipufogóban van elhelyezve.
Szóval kérném segítségetek
és a segédmotornál hogyan van. az max 50cm3 és 40km/óránál nem képes gyorsabban menni. Na most mutassatok olyan robeszt ami nem tudna 40-él gyorsabban menni. A1-nél ugyenez van. Elavultak a jogszabályok, mi is tudjuk, a zsaruk is tudják, és saját tapasztalatból tudom, hogy nem érdekli őket a teljesítmény, a zsaruk mindig a cm3-at nézik. Ak-nál még a 400,500-at is elnézik ha normális vagy velük. A baleset az már baj, mert ott kell keresniük valakit aki elviszi a balhét, ott elővehetnek. De hát nem kell borulni. ennyi.
hát nekem erről az a véleményem hogy az valaki elhiszi van aki nem.még az 50-esbe is beleköthetenek ami tényleg 50-es meg ha olyan kedve van rendőr bácsinak akkor beveszi a 125/50-et is.ha akarja.
Nem az számít, hogy mit tud a motor, hanem, HOGY MI VAN A FORGALMIBA ÍRVA!!!!!
Ennyire egyszerű, kár tornázni rajta. Nem mérnek azok semmit. Nincs is mivel mérniük.
Ha a ZZR1400 forgijába 11kW van írva akkor A1-gyel vezehető.
Volt egy Honda Spacy-m (vagyis kettő ) a forgalmiba 15kW volt írva!!! Honnan szopták?!?
12Ló a gyári adat az meg csak 9kW. Tehát az ominózus Spacy legalább Ak jogsival vezethető.
Na tessék, mégis túlragoztam.
Folytást belerakatni lehet? (utána kiveszem, kireszelem a lemez közepén lévő kicsi lyukat akkorára, mint a szívócsonk eredeti mérete, és visszateszem...)
Semmit, a gyári adat számít, ha az nincs akkor amit a KF kitalál, mint a GSX-em esetében. Gyárilag 65 lóerő, szerintük 70. Na akkor uccuneki, lapátolják bele gyorsan azt a plusz ötöt!
Azt nem tudja vki, ohgyha én veszek egy motort, és Ak-val akarom vezetni, de forgalmiban 72Le van, de a motor már gyárilag szalonállapotban is csak 50Le, és azóta eltelt 15év kb. tehát valszeg nem több 45Le-nél. Ilyenkor lehet csinálni vmi újravizsgáztatást, hogy teljesítménymérés után az új forgalmiba 45 kerüljön bele?
Nem értem, mert pár évvel ezelőttig 120km/h volt a megengedett.
Ráadásul 1975-ben összesen kb 120km "autópálya" volt Magyarországon:
az M1-es Tatabányáig és az M7-es Fehérvárig cuki betonlapokból.
Sebaj, a Volga meg a Pobeda nem rázott rajta.
Jahj az S51-es simson is jó dolog Mindenki kicserélte az adattáblát mert az már nem is 50ccm-es és én még nemrég is találkoztam olyannal aki még mostsem tudja mit jelöl az 51. Az enyémen is valaki ügyesen kicserélte az adattáblát :)
nem buzi az összes rendőr!csak vannak azok akik kapnak egy kis htalmat a kezükbe azt egyből azt hiszik hőgy az istenek!..de ezek főleg polárőrök, azok a legroszabbak...multkor megilitottak hogy igazoljam magam, én meg mondtam nekik h csak a rendőrnek vagyok hivatalos igazlni magam:D erre full kiakadtak azt elkezdtek orditani ...különben én apám is rendőr, és kismotorosokat alpbol nem piszkál:)
A rendőrökről meg csak annyit mondanák,hogy egyszer az egyik srác apját(már 2-3 éve) megállították egy S51-es simsonnal,és belekötöttek,hogy mért nincs rajt rendszám mert ez már nagymotornak minősül,mert 51-es na meg volt rajt lábtartó.De végülis nagy nehézségek árán elengették.Hát ebből levonva a következtetést az ,hogy a rendőrök eléggé szeretnek kötekedni ha olyan kedvükbe vannak...
Látom, hogy fojtásokról is szó esett
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha nekem van egy
50 es gyárilag 4kW ra fojtizott robeszem, akkor hogyan tudom
én ezt "kifojtani"?
Igazából hallottam olyat hogy légszűrőben van a fojtás, meg hogy karbiban,
meg olyat is hogy kipufogóban van elhelyezve.
Szóval kérném segítségetek
Ennyire egyszerű, kár tornázni rajta. Nem mérnek azok semmit. Nincs is mivel mérniük.
Ha a ZZR1400 forgijába 11kW van írva akkor A1-gyel vezehető.
Volt egy Honda Spacy-m (vagyis kettő ) a forgalmiba 15kW volt írva!!! Honnan szopták?!?
12Ló a gyári adat az meg csak 9kW. Tehát az ominózus Spacy legalább Ak jogsival vezethető.
Na tessék, mégis túlragoztam.
Ráadásul 1975-ben összesen kb 120km "autópálya" volt Magyarországon:
az M1-es Tatabányáig és az M7-es Fehérvárig cuki betonlapokból.
Sebaj, a Volga meg a Pobeda nem rázott rajta.
Ez a korlátlan lehetetlenségek országa
Magyarországon vagyunk...
A legujjabbat hol találom???????
De a jelenleg hatályos kresszben nyoma sincs...beszarás.
www.police.hu/data/464512/kres...
A legutólsó oldalon lévő alsó táblát nézétek meg!!! Ilyet sem láttam még