Dominó!
Csak nagyjából tudom a rendszámozás költségeit, persze ha papírok vannak a robihoz.
Tehát a legcsúnyább: reg.adó: 60 ezer
forgalmi : 6 000, törzskönyv: 6000, rendszám: nem tom, Kb. 2500, vizsgadíj: nem tom, kb 2500.
Heloka Domino! Figy sztem nem feltétlen kell ugy venned robogót h levan vizsgáztatva,a robogókat sokkal biztonságosabban lehet hajtani 50 esként,mint az ilyen 40 lovas 125 sportgépeket (na a ahhoz kell bátorság h egy olyat úgy hajts ),de ha gondolod vegyél fel msn re és a tapasztalataimat szívesen megosztom veled üdv. mark
Még egy kis infó kéne , ha mégis úgy döntök, hogy levizsgáztatom a 125-ös robeszt akkkor annak mi a módja valaki csinált már ilyet
Kb mennyibe kerül egy ilyen akció valaki írja le legyen olyan kedves.
Hát de téged 125 ös sportmotorral kaptak el gondolom,nem 1 robogóval ,na mind1 van 1 rendőr ism.és ő azt mondta h pont ezeket a fiatalokat akarják kiszűrni akik 14-17 évesen jogsi nélkül 50 esként szaladgálnak egy közel 40 LE s motorral azért az durvább mint mondjuk egy 15 LE s robival
étteeeed?
engem elakaptak pedig nem egykrekeztem városaban sose pörgettem de annyi szerecsém volt hogy csak azért jelentettek fel mert nem volt műszaki meg ilyen törzskönyv meg ilyenek mert a jogsim meg volt 125 re meg a rendőr se volt hülye
Halika,hát sztem azért annyira nem kell tartani ettől a 125/50 témától (ha ésszel mész vele városba,nem egykerekezgetsz,kerülöd a feltűnést-akkor sztem probléma igen nehezen adódhat csak belőle),az a lényeg h amit robogót veszel ne 4T legyen (feltéve ha így akarod használni) mert azt még hozzá nem értő rendőr is kiszúrja h nem 50 es,ellentétben a 2T 125 össel-azért az inkább hasonlít az 50 esére mint sem egy 125ös De tod! Esetleg ha gondolod vegyél fel msn re és a tapasztalataimat elmondom. Üdv.:mark
Halika Dominó,hát pontosan én sem tom de azt hiszem akkor tutko nem lehet ha a mocinak nincsenek meg a gyári papírjai,tehát ha mondjuk te egy adás-vételivel veszed/vetted a mocit akkor biztos h nem tod levizsgáztatni sehogy! üdv.:mark
Az alvázszámból a gyári adatok segítségével bármikor megmondják, hogy mekkora mocit kapott a gyárban.
A motoralkatrész rendelésnél is azonnal kiderül mi kell bele és csak az alvázszámot kell magaddal vinni.
Valaki tudja amúgy, hogy egy 50 -esnek vett 125-ös robeszt hogyan lehet levizsgáztatni
Nem úgy mérnek ahogy hiteles, hanem ahogy akarnak. Sajnos ennyi a történet.
Nézzetek utána, hogy hogy mérik a zajt?!? A szabványokkal köszönőviszonyban
sincs, de még csak a törvénnyel sem. A törvény elhaladási zaj mérését írja elő
forgalom és tereptárgyaktól mentes területen, a műszer 1 méterre az út szélétől,
a mért jármű az útom megengedett sebességgel közlekedik.
Ehhelyett: Fehérvári kecseg KF:
Motor beindít, mikrofon 20 centire a kiputól, nyélgáz tiltásig. 106db lett a motor....
Ha csak az 1 métert betartotta volna, a többit nem akkor is 98 alatt ment volna.
Szarnak ezek mindenre, ha ki akarnak b@szni velünk akkor ki is b@sznak úgyhogy
kár ezen tornázni. A légmennyiségmérő pedig így van ahogy mondtam.
maximum 5%-os tévedéssel megmondja a lökettérfogatot, alig nagyobb, mint
egy multiméter csak nem mérőcsúcs van rajt hanem gégecső.
Csak nagyjából tudom a rendszámozás költségeit, persze ha papírok vannak a robihoz.
Tehát a legcsúnyább: reg.adó: 60 ezer
forgalmi : 6 000, törzskönyv: 6000, rendszám: nem tom, Kb. 2500, vizsgadíj: nem tom, kb 2500.
emailben is írhatnál pár jótanácsot
szaszattila@tvn.hu
Mert nyárig nekem is meglesz a korlátlan josgim, de még mindig a Cagiva mitomat fogom hajtani...
Kb mennyibe kerül egy ilyen akció valaki írja le legyen olyan kedves.
étteeeed?
mié? á é nyee!
A motoralkatrész rendelésnél is azonnal kiderül mi kell bele és csak az alvázszámot kell magaddal vinni.
Valaki tudja amúgy, hogy egy 50 -esnek vett 125-ös robeszt hogyan lehet levizsgáztatni
Nézzetek utána, hogy hogy mérik a zajt?!? A szabványokkal köszönőviszonyban
sincs, de még csak a törvénnyel sem. A törvény elhaladási zaj mérését írja elő
forgalom és tereptárgyaktól mentes területen, a műszer 1 méterre az út szélétől,
a mért jármű az útom megengedett sebességgel közlekedik.
Ehhelyett: Fehérvári kecseg KF:
Motor beindít, mikrofon 20 centire a kiputól, nyélgáz tiltásig. 106db lett a motor....
Ha csak az 1 métert betartotta volna, a többit nem akkor is 98 alatt ment volna.
Szarnak ezek mindenre, ha ki akarnak b@szni velünk akkor ki is b@sznak úgyhogy
kár ezen tornázni. A légmennyiségmérő pedig így van ahogy mondtam.
maximum 5%-os tévedéssel megmondja a lökettérfogatot, alig nagyobb, mint
egy multiméter csak nem mérőcsúcs van rajt hanem gégecső.
A legtutibb, ha a legelső hosszú hozzászolásomban leírtakat említeném meg még 1x.