Volt! Az idom és a jeladódekni közé pont be lehet szorítani, úgy hogy még ki sem esik...
Az izzókészletet a táskámból vettem elő...az más kérdés, hogy a motorhoz nem sok köze volt azoknak a körtéknek. ( értelme se sok lett volna amúgy )
Az elakadási 3szöget sajna nem tudtam előhúzni sehonnét, de azzal érveltem, hogy a motort mégiscsak félre lehet tenni az úttestről ha valami gas van.
A lábtartót még ott helyben két kézzel megfogva mint az állat letekertem, és bedobtam a táskámba(ugynezzel a mozdulatsorral vissza is szerelhető) Mondjuk egyszer vittem még csak embert, és azt is max 500méteren.
Elég lett volna csak egy kövéret odahúzni, és úgy megszopatnak szerintem...
Mázlin felül ez a 125/50 alapelve: Ne baromkodj a rendőr elött, és nem fog megbaszni!
Na ma frankón megállítottak.
Észrevettem, hogy egy rendőrautó kerül mögém miután kikanyarodtam egy főútra. Azonnal gáz elvesz lassul 45ig...
Megyünk...
A dolog szépsége, hogy kúrvára el voltam keveredve a kötelező haladási irányok, és egyirányú utcák miatt, sőőt azt is alig tudtam behatárolni, hogy hová megyek...
Keringek utcákon, és csak jön utánam...semmi nyélgáz, sebsesség max 45...
Végigmegyek a felső rakparton az infopark elött, ami 2 sávos, és legtöbször 80-100al megyek, az autókkal, most 45tel zötyögtük végig!!! Hát esküszöm tiszta vicc volt...
Már visszértem ugyanoda, ahol "találkoztunk" először Mert utána kellett volna másfelé fordulni...
Csak jön mögöttem...rólam már folyik a víz.
Mondom bazzeg, ilyen nincs!!! Azon gondolkoztam már, hogy index jobbra, megállok, és úgyis megál ő is...de nem kellett, "végre" levillogott.
Kiszállnak: "A nem a motor köbcentijét akarom firtatni, nézzük inkább a többit." (hoppá, ennyit erről)
Biztosítás, adásvételi, jogsi, lakcímkártya, betétlap, elsősegélyláda.............
És csak lebasztak, amiért hátul fent van a lábtartó...szereljem le.
Hát befostam
Kérdés: A motorszám(ok??), ami(ke??)t a beazonosításhoz használnak hol találhatók pontosan?
Vázon ÉS bolokkon??
Tehát ha 125-öset akarok csinálni a mocimból legálisan, elég használt-bontottan egy vázat (meg egy blokkot?? ) vennem, ami "forgalmirendszámos" + adásvételi+átiratás
és belerakom a többi alkatrészt... és kész. (Ezt nemrég kifejtettem bővebben)
((Ha valaki tud ezellen valamit felhozni az most mondja! :)
A mito klubban most eladó egy ilyen rendszámos motor 130e ft ért... ha vkit érdekel.
De lehet hogy részekben is megkaphatjátok az alkatrészeket! Nézzétek meg!
Szia Móci!
ekem egy ilyen mocira sikerült rá akadnom amiröl te is érdeklödtél (LAVERDA 125 GS) de sajnos nekem alkatrész problémáim vannak , az elözö gazdája rendesen kivégezte a mocit és alkatrészre lenne szükségem tudnál nekem segiteni?Bármilyen megoldás érdekel.Meg adom az e-mail cimem : gyula1964@citroamil.hu válaszod elöre is köszönön
70es, 80as stb simán beetethető, és a legtöbbjükre rá lehet operálni egy 50es hengert, ha bevizsgálásra kerül a sor...
Csak a 80ccm felirat nem legyen feltűnő helyen, meg ne legyen 10centis betűkkel a motorra írva, hogy "MTX80"...
Látom ti nagyon benne vagytok a témában, így gondoltam megkérdem, hogy egy 80 ccm-es Honda MTX-et mennyire lehet beetetni, és esetleg ha megfognak, akkor ezért is ugyan azt kapom, mint ha 125-ös lenne. A "B" kategóriás jogsimat bevonhatják e miatta?
Esetleg még érdekelne a Honda MBX!
Melyiknek nagyobb az esélye hogy elhiszik?
Max 80 ccm-est akarok, nagyobbat semmi esetre se!
Köszi
Fogalmam sincs, hogy nagy hülyeséget csináltam vagy sem, de nem bírtam megállni és tegnap megvettem a kinézett Rs125-öt. Most akkor lehet rettegni, hogy mi lesz januártól...f*sza! De azért nagyon örülök neki és igen jó a vas!!!
Üdv!
Szetm nagyon fontos, hogy szövegn jelenj meg és intézkedj, a papír után persze...
Sztem meg még jó ideig nem lesz változás, gondoljatok bele, nem éri meg senkinek sem bevizsgálásra vinni a motort, nagyon sok pénz, idő az ő részükről, sztem...
Mindig a konkrétumokra figyelj! Ne a pletykákra figyeljetek!
Vegyél motort, nagyobb a rizikó de nem vészes csak ésszel vezess! Hameg netán bevezetik és bevizsálják, meg minden...veszel 150ért egy lerobbant vagy lejárt műszakis "ugyanolyat" rendszámmal és legalább lesz sok pótalkatrészed... Olcsóbban egy újabb motor sem jön ki... szal ez benne van!
Sztem...
Lenne még egy kérdésem: Nem rég írta valaki, hogy az alvázszámból és a motorszámból kiderül, hogy milyen motorom van valójában... ez tényleg így van vagy csak kamu???
És még valami nem jönnél fel msn-re? hátha tudnál néhány infót adni....Köszike!!!
Azt olvastam még akkor mikor írtad. Kicsit kétértelmű... dehát ilyenek a nagyfejesek... Én nem bánom ha kap egy rendszámot a mocim és fizetnem kellesz évente plusz 5000-ret. Ez nem pénz egy évre. Csak az a fontos, hogy ne vizsgálják be a blokkot!!!! Van egy Aprlia RS 96-os ócsó pénzért akkor lehet beruházok rá... vagy várjuk jan. 1-ig????
1106os hozzászólásomat olvasd el. Ez van jelenleg, többet nem tudunk biztosan.
Műszaki vizsgáról nem esett szó a válaszukban, tehát úgy néz, ki, hogy át tudjuk tolni a 125/50eseket a következő rendszerben is. Persze az egész még tervezet, a freanc tudja mi lessz belőle, valószínűleg lehúzócsomag, és semmi több.
Üdvözletem újfenn. Na akkor most mit gondoltok. Épp lenne egy igen jó vételem 125 ccm-es motorilag 50-esként. Én kb. 2 évre szeretném ezt a motort megtartani. Na most akkor rendszámozás meg hasonlók miatt(mármint ha bevezetik vagy sem??? ) Szerintetetek érdemes belevágni?
Ha bevezetik ezt a gagyi színes rendszámokat a biztosítás miatt ha jól tudom akkor be fogják vizsgálni a motorokat vagy sem??
Szerintetek vegyem meg vagy sem????
Az izzókészletet a táskámból vettem elő...az más kérdés, hogy a motorhoz nem sok köze volt azoknak a körtéknek. ( értelme se sok lett volna amúgy )
Az elakadási 3szöget sajna nem tudtam előhúzni sehonnét, de azzal érveltem, hogy a motort mégiscsak félre lehet tenni az úttestről ha valami gas van.
A lábtartót még ott helyben két kézzel megfogva mint az állat letekertem, és bedobtam a táskámba(ugynezzel a mozdulatsorral vissza is szerelhető) Mondjuk egyszer vittem még csak embert, és azt is max 500méteren.
Azért a lábtartót nem szerelted le, ugye!!
Mázlin felül ez a 125/50 alapelve: Ne baromkodj a rendőr elött, és nem fog megbaszni!
Tegyük fel van egy mocim összvisz egy adásvételivel!!Mit kell tennem , hogy rendszámos legyen???
Észrevettem, hogy egy rendőrautó kerül mögém miután kikanyarodtam egy főútra. Azonnal gáz elvesz lassul 45ig...
Megyünk...
A dolog szépsége, hogy kúrvára el voltam keveredve a kötelező haladási irányok, és egyirányú utcák miatt, sőőt azt is alig tudtam behatárolni, hogy hová megyek...
Keringek utcákon, és csak jön utánam...semmi nyélgáz, sebsesség max 45...
Végigmegyek a felső rakparton az infopark elött, ami 2 sávos, és legtöbször 80-100al megyek, az autókkal, most 45tel zötyögtük végig!!! Hát esküszöm tiszta vicc volt...
Már visszértem ugyanoda, ahol "találkoztunk" először Mert utána kellett volna másfelé fordulni...
Csak jön mögöttem...rólam már folyik a víz.
Mondom bazzeg, ilyen nincs!!! Azon gondolkoztam már, hogy index jobbra, megállok, és úgyis megál ő is...de nem kellett, "végre" levillogott.
Kiszállnak: "A nem a motor köbcentijét akarom firtatni, nézzük inkább a többit." (hoppá, ennyit erről)
Biztosítás, adásvételi, jogsi, lakcímkártya, betétlap, elsősegélyláda.............
És csak lebasztak, amiért hátul fent van a lábtartó...szereljem le.
Hát befostam
Vázon ÉS bolokkon??
Tehát ha 125-öset akarok csinálni a mocimból legálisan, elég használt-bontottan egy vázat (meg egy blokkot?? ) vennem, ami "forgalmirendszámos" + adásvételi+átiratás
és belerakom a többi alkatrészt... és kész. (Ezt nemrég kifejtettem bővebben)
((Ha valaki tud ezellen valamit felhozni az most mondja! :)
A mito klubban most eladó egy ilyen rendszámos motor 130e ft ért... ha vkit érdekel.
De lehet hogy részekben is megkaphatjátok az alkatrészeket! Nézzétek meg!
Üdv:Marci
ekem egy ilyen mocira sikerült rá akadnom amiröl te is érdeklödtél (LAVERDA 125 GS) de sajnos nekem alkatrész problémáim vannak , az elözö gazdája rendesen kivégezte a mocit és alkatrészre lenne szükségem tudnál nekem segiteni?Bármilyen megoldás érdekel.Meg adom az e-mail cimem : gyula1964@citroamil.hu válaszod elöre is köszönön
Csak a 80ccm felirat nem legyen feltűnő helyen, meg ne legyen 10centis betűkkel a motorra írva, hogy "MTX80"...
Látom ti nagyon benne vagytok a témában, így gondoltam megkérdem, hogy egy 80 ccm-es Honda MTX-et mennyire lehet beetetni, és esetleg ha megfognak, akkor ezért is ugyan azt kapom, mint ha 125-ös lenne. A "B" kategóriás jogsimat bevonhatják e miatta?
Esetleg még érdekelne a Honda MBX!
Melyiknek nagyobb az esélye hogy elhiszik?
Max 80 ccm-est akarok, nagyobbat semmi esetre se!
Köszi
Szetm nagyon fontos, hogy szövegn jelenj meg és intézkedj, a papír után persze...
Sztem meg még jó ideig nem lesz változás, gondoljatok bele, nem éri meg senkinek sem bevizsgálásra vinni a motort, nagyon sok pénz, idő az ő részükről, sztem...
Mindig a konkrétumokra figyelj! Ne a pletykákra figyeljetek!
Vegyél motort, nagyobb a rizikó de nem vészes csak ésszel vezess! Hameg netán bevezetik és bevizsálják, meg minden...veszel 150ért egy lerobbant vagy lejárt műszakis "ugyanolyat" rendszámmal és legalább lesz sok pótalkatrészed... Olcsóbban egy újabb motor sem jön ki... szal ez benne van!
Sztem...
És még valami nem jönnél fel msn-re? hátha tudnál néhány infót adni....Köszike!!!
Műszaki vizsgáról nem esett szó a válaszukban, tehát úgy néz, ki, hogy át tudjuk tolni a 125/50eseket a következő rendszerben is. Persze az egész még tervezet, a freanc tudja mi lessz belőle, valószínűleg lehúzócsomag, és semmi több.
Ha bevezetik ezt a gagyi színes rendszámokat a biztosítás miatt ha jól tudom akkor be fogják vizsgálni a motorokat vagy sem??
Szerintetek vegyem meg vagy sem????