Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elárulom mondkinek, hogy egy kétütemű motorban ninscen szelep. Membránvezérlése van, szóval ezt inkább ne magyarázd a rendőrnek, mert lehet, hogy kiváncsivá teszed:)
A power"szelep" pedig egy másik membrán, nem szelep, csak a parasztok hívják így:)
Na ez a motorszám dolog OK, de az 50-es motorban nincs motorszám!Szal ha talál motorszámot, az tuti, hogy nem 50-es. Úgy a legjobb megoldani, hogy kiköszörülöd a motorszámot, meg ha ismerősi körödben volt ilyen motor, csak 50-esben, annak az alvázszámát üsd bele!. De van számtalan duma..
Volt olyan, DT 125-ben átütött számok, de nem hitte el a rendőr, úgy magyaráztuk meg, hogy power szelepes, és ez is a hengerben van, azért ekkora
Meg olyan is volt, azt mondtuk neki, ogy a Gilera ER-nek azér ekkora a hengere, mer benne van a szelep, meg hogy praktikus legyen, többször lehet fúrni, perselyezni,egyszerűbben, mer versenyenduro Csak aztán a DT-st berántották, mer a falubeli rendőr megtudta, h 25-ös
szerintem minden csak rendőrfüggő. De tök mind1, hogy kitől vetted 50-esként, mert neki is lesz egy adásvételije, miszerint 50-esként vette, és ha létezik az azelőtti tulaj, lehet, hogyí neki 2 is lesz:) szóval, ha valakinek fizetnie kell, az biztos, hogy te leszel.
A motort egyébként 1000-ből egyszer rendelik be kpm-re elég megnézni a motorszámot, mert abból minden kiderül. És én már láttam a Szentendrei úton 125-nsr-t amit éppen bontottak a rendőrők.
Szóval akinek 25-öse van 50-es papírokkal, az kerülje a rendőrőket, és reménykedjen. Én anno 2 évig motoroztam így minden baj nélkül.
az meg aztán mindegy ,mert mindkettőből le lehet bukni.
Nem lehet átbaszni könnyen a rendőrt, hacsak nem sík hülye, vagy normális, rendes....
Szerintem motorszámot akart írni
Egyszer Beregsuránynál a határon cigit sejtettek nálunk és kérték nyissuk ki a csomagtartót. Meglátta a mélyládát. Felkiállt a finánc!:AÁÁhh mélyláda, mi van benne? mondjuk üres, erre nyissuk ki.Nem lehet, nincsen csavarhuzonk...
Kinyitotta a szive fölötti cigizsebét és komolyan mondom 10féle csavarhúzó volt benne sorban...Tessék választani....
ennyit a csavarhuzóról....de sztem az alvázszám ki van írva a kormányösszekötőnél a kis adattáblán.
mondjuk egy szép kis rs 125 blokkját nem kérheti hoyg szedjem le az idomokat ott helyben hogy megnézze az alvázszámot nem? az lenne már szivás... eleve akkor nem viszek magammal csavarhuzot azt mivel szedi le?
De mért? Nem értem, ha én már alapból úgy vettem a motort és az adásvételin is úgy áll, akkor elvileg nem én lennék a hibás, nem?
Ez a dolog engem is érdekelne! A srácnak "A"-s jogsiát vonták be e be (ha volt neki egyáltalán), vagy a "B" kategóriást! Csak azért mert a közeljövőben szerettem volna egy valami papírok nélküli endurot venni! De viszont ha elkapnak és a "B"-s jogsimat is elveszik az már gáz!
Phisoo: ne is igen próbálkozz, havert a 25-ös Dt-vel megállították, u.ez a duma, berendelték KPM-re, meghúzták 30000-re a kismotor biztosítás miatt, meg 3 hónapra elvették a jogsiját.
Nekem például van egy 125-ös Aprilia Tuaregem, 50-esként használom, az adásvételimen is 50-es segédmotorként van feltüntetve. Ha egyszer véletlenül arra kerülne a sor, hogy belémkötne valamelyik fakabát, azt mondom, hogy én nem értek a motorokhoz, csak motorozni szeretek, 50-esnek vettem, nézze meg az adásvételit, stb.,stb... Így már mindjárt nem lehetek hibás, mert az eladó kihasználta a "tudatlanságom" és átvert, ha meg lefoglalják a motort, akkor meg kártérítést követelek az eladótól, stb, stb... Én ezt találtam ki, várom a véleményeteket.
Nos lentebb írtam már erről de ha berendelnek vizsgára add el a mocit ha más nem papíron, pl külföldi állampolgárnak, vagy írd visza nekik hogy adósságaid miatt lefoglalták a hitelezőid. Stb fantázia.
Az én lakhelyem környékén a rendőrök nem értenek az ilyesmikez haveromnak egy 125ös af1-e van ötször állították meg de nem is foglalkoztak azzal hogy hány ccm-es De van a megyében két KTM-es rendőr ők állították meg hatodjára és még azt is fejből megmondták hogy eredetileg hány KW-os a motor, nem büntették meg csak hazatolatták vele a motort(3km-re)
valamék nap engem is megállított a rendőr mert a főutcán kanyarba 90el jöttem és a kanyar végén leintett de még nem is kételkedett h nem 50es meg se kérdezte!
Ez igaz, de erre egy igazán jó megoldás van. Én is 3 évig jártam rendszám nélkül. Eccer sem kaptak el. egy a lényeg! ne legyél vagány, húzd meg magad, és senki nem fog baxlatni. Hiába minden tudásod és átalakítod a motort, ha belefutsz a trafiba 90el, 100al , vagy a rendőr szeme láttára vágtatsz át kilóval a piros lámpán,már reszeltek is neked. Csendes kipufogó, értelmes motorozás és kész is a 125/50. Ennyi
Nem tudom, miért fáj az neketek, hogy szegény emberek próbálnak valami megoldást keresni a helyzetre, de még ha fáj is, nem tudom miért kell így válaszolni. Bár csak saját magad minősíted ezzel...
Minden évben más színű, így a rendőr könnyen lelesi kinek van biztije, kinek már érvénytelen
Ez a megoldás a legjobb: mindenki beazonosítható és műszaki vizsga sincs, meg ilyen okos gyerekek által a kipufogóba bedugott szonda és az rögtön mondja hogy 73,98567894325978652cm3 pontosan
ilyen rendszámot kap mindenki németországban:
(ez konkrétan az enyém)
tudod már rég tuladtam volna rajta,inkább 1rendszámost vennék mint hogy kinlodjak...(kisérletezzél a vége az lesz elkobozzák mert megpiszkáltad a számokat....de te tudod)
Nem hiszem!
Meg kell lennie a tökéletes megoldásnak, és asszem közel járok hozzá, csak nehéz a dolgok beszerzése. Inkább, mint 140K- t költsek a vizsgára...
Sztetek ez így elég lesz a boldogsághoz? Ülés csere, légszűrő csere, lábtartó le, a kormánynál, meg írtam az előbb, h mi lesz.
A blokkhoz meg nem is kell nyúlnom, mert az egészet műanyag borítja. Vagy ha mégis úgy döntenék, hogy ott is "takarítok", hol keressem az azonosítókat? Úgy tudom van egy a hengeren, meg van hátul egy oilmittomén hány ccm, de az is gáz? Motorszám az merre van? Azt is ki kell reszelni?
te nemadod fel mi...
Jó jó, de mikor?
Győzd kivárni. Ha lenne egy konkrét időpont, talán ki is várnám, de így az átalakítás marad...

Lenne egy elmebeteg 5letem: Ha az alváznak azt a teljes csövét kivágom, amin az alvázszám van és helyette egy 50- esét hegesztem oda, akkor elméletileg megoldódott a adatbázisos para, nem???
Csak találn egy ilyen bontani való mocit.
az a német rendszer amit mondtál nekem nagyon szimpi,hogy 1 évre 1 rendszám 10ezer ft és az 1ben a biztosítás is. nekem fullos,jó ötlet
Nem tudom minek rágni még ezt a témát!LERÁGOTT CSONT!
Először a rendőr megnézi az adatbázist, vagy rögtön, még a helyzínem kikeresi, volt e már ez a motor, alvázszám forgalomban. Ha volt rendszámos anno alapvető bukta.
Ha kireszeled a motorszámot, akkor meg lopás gyanúja áll fenn, az sem kellemes. Egy biztos: Sehogyan sem jó! Minden a rendőrön múlik, vagy buta, vagy pedig alázatosan jobb egy bevallás, és vmi jó szöveg, hátha elenged,mert többet nem tudsz tenni. A KPM meg nem ezzel foglalkozik, nekik elég az autók műszaki ellenőrzése, és igazatok van, macera lehúzni egy hengert is. Meg gondoljátok el a frissen vásárolt motorodon, van itt valakinek uj TZR e , nem volt 2 fillér. Szóval be is baszna, a zsír új verdám szétlincseljék, mert nem hiszik el ezt meg azt róla.....
Többet nem kívánok foglalkozni a témával