Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van pár eladó Md 80 as mini kamerám! + micro sd kártya, ha valakit érdekel, szóljon nyugodtan.Üdv Balázs

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Rendbenvan inkább várok amúgy 16 vagyok és ősszel lessz pénzem a1 re csak kicsit türelmetlen voltam . Köszi hogy lebeszéltetek.
nekem megmondta az akkori "falu bikája" hogy ha meglát,szétrugja a p*csám.tettem róla hogy ne lásson,de nem is hagytam abba a motorozást,megvolt a kihívás,úgy közlekedni,hogy közben tanuljak,jól érezzem magam,és lehetőleg ne gyüjtsem be a környék összes önjelölt fejvadászát.haveromra pl légpuskával lőttek,igaz az a szomszéd volt,de akkor is:D komoly veszélyben élünk.aki teheti tegye le a kategóriájára vonatakozó jogsit ha tudja,szerezzen tudásához tárcájához mérten motort,és lehető legtöbben menjen vele gondmentesen
jah köszönöm a gratuációt!
Ez sztem településenként változik! Ismerek olyan embert, akit folyamatosan baszogat a jard, mert nem hiszik el az 50 es motorról, hogy 50-es! viszont olyat is ismerek, aki 250-es crm-el mászkál évek óta és meg se állították soha!
195-ért vettem 1 éve. Azóta ráköltöttem olyan 60-at, amiben volt motorfelújítás is! De lehet, hogy eladom, mert nagyobb 4t endurót szeretnék , rendszámosat.
Az a baj , hogy eddig mindent megtehettek velünk! csak ,ha érdekük fűződik hozzá(plusz pénzbevétel) akkor kompromisszum képesek!
ad egy,nem tanácsoltam hogy így tegyen kettő,csak leírtam,hogy így járok közel 4-5 éve,és eddig semmi gondom nem volt belőle,biztrosítás mindig megvolt,mivel sajnos nincs többmillió ft-om egy svájci bankszámlán,bocsi.miért vettem 125öst? hmm jó kérdés,talán hogy megtanuljak vele motorozni,gondolom nem ismeretlen az az érzés amikor az embert kategóriát vált,mert kinőtte,én a motor blokkjával tettem ezt,fittyet hányva az összes létező jogszabály és rendeletre,de nem azért mert én vagyok a jani.egyébként pont a rossz oldalát fogtad meg a mondanivalómnak.térjünk ki az én saját hülyeségeim alül,mert azok voltak ez tény.ha egy 50\125ös géppel mész az utcán nincs rendszámod vizsgád forgalmid,effektíve sm-ként használod,azaz nem mehetsz fel autópályára max 40el mehetsz stb stb,de ha meglát a jard lakott területen belül hasítani 110el,egyszer megvág mert gyorsan hajtaszegyszer meg azért mert hivatalból nem mehetsz egy 50essel ennyit,másrészt ha épp nincs a1\a korlát vagy nagy A jogsid.tehát a konklúzió: ha ésszerűen használod a 125ccm-es 50\ 125ös géped,nem nagyon lehet belőle gond ! ennyi
Megnéztem a képeidet. Grat az RX-hez! Mennyibe fájt?
Minden pénz kérdése! Rx-et 95-től érdemes nézni, mert onnantól szerelték am blokkal. Am blokk is több féle van: am3-am5-am6.
Derbi blokk se rossz ,csak kevesebb hozzá az alkatrész . Derbiből is van 3-4-5-6 sebességes verzió. Bármelyik márkájú motort választod a 6 sebiset vedd mert az 50 ccm-hez jól jön a sok fokozat. A 3 sebisek szinte használhatatlanok.
Nem tehetik meg, hogy 50-es rendszám esetén gyári papírt kérjenek. Hisz most elég egy sajt papír és biztosítás. Viszont megvizsgálják, regisztrálják, és azok a gépek melyek nem 50-esek és nincsenek meg a honosításhoz szükséges papírok, lehet alkatrészként árulni.
Az se biztos , hogy bevezetik! Én csak a legrosszabb verzióból indultam ki. . .
Valamit biztos kell kezdeniük azzal a több százezer smkp-val , mind csak nem mehet a "kukába"!
Ezt a 40e-s gépet felejtsd el.Sok örömed nem lesz benne. Nem tudom hány éves vagy, de légy türelmes. Én 28 éves koromig vártam nagyobb motorra. Mert addig nem telt jogsira és nagyobb motorra. Mindennek eljön egyszer az ideje.
Milyen évjáratot érdemes nézni és mennyiért? Bocsi a lámaságért, de totál kezdő vagyok.
Bocsi elírtam RX nem RS! Bocsi! Szóval bontó? Elég sokan hoznak be 50-eseket külföldről papír nélkül akkor az mind kuka? 10-12 éves motoroknak szerintem még itthon sincs meg a papírja (tisztelet a kivételnek). Egy 10-12 éves motornak már volt/lehetett 1-2 gazdája!
De az 50 esek nagyon drágák és alig van bennük nyomatèk.
Tudom, hogy rossz topik, de még mindig jobb, mint ha galériát csináltam volna:) Szóval elkezdtem építeni egy simsont és a következő lenne a kérdésem: lehet abból baj ha tárcsafék és központiteló van a motoron?
Azt meg végképp felejtsd el, hogy 40-ért megveszel egy 125-ös poweres gépet. Megveszed 40-ért kétszer fogsz örülni, mikor megveszed, meg mikor eladod, vagy bedobod egy tóba. Ha 40-ért veszed nem adok 2-4 hetet és minimum 140-et kell ráköltened. Te tudod. Csak akkor vedd meg ha még legalább egy 100-150 lapul a zsebben javításra.
Jó de ez a tzr amit vennék ezt a csávó már évek óta használja és semmit sem csináltak vele (csávôval) ja és kb 40 ért oda is adná.
A ditekket javaslom.








Én most veszek simot. Komolyan.

Egyébként felejtsd el a 125/50-et. Ha jobb motort szeretnél vegyél egy jó 50-est, vagy robogót, vagy váltósat. Később tedd le a jogsit és vegyél amire pénzed lesz/szeretnél.

Hosszú távon ez a legolcsóbb, legkifizetődőbb út.
Nekem rx van , nem rs. Az előző gyári volt 82km/h-t ment végre.
A mostani tuningolt 100km/h körül megy .
Az jó kérdés! Gyanítom, hogy alkatrésznek lesznek szétbontogatva. milyen évjáratú dt nézel?
Lehet hogy igazatok van de nagyon tanácstalan vagyok mert mindenki mást mond és ez összezavar. de azért köszi a segítséget.
Ami most olcsó az később lehet drágább is! Legelső büntetésnél előfordulhat, hogy megbánod, hogy megvetted spórolásból, mert drágább lesz. Onnantól lesz egy semmilyen motorod ami rögtön szemet szúr a yardoknak, hogy megint mész vele, és használni se mered már többet. Szerintem amíg nincs pénzed komolyabbra vegyél egy jó 50-es robeszt, és spórolgass.