Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Faszt nem lehet, azon megérteni, hogy a 125/50 már régen nem játszható? Átírom, átvarrom, átragasztom, kifúrom, befúrom, lenyalom stb...a jogsi gyorsabban és olcsóbban meg van 125-re...ne legyetek már ennyire birkák
elég sok elméleti dologból lett gyakorlati
lehet a 80asokra sikerülne is
jelen esetben annyi értelme van mint riasztópisztolyra hangtompítót faragni
Az Ini féle megoldás csak elméletben létezik. Egyetlen állat sem kezdett hozzá még...
mivel már eldöntötted, minek kérdezed? Az ini féle megoldás többe lesz, mint a jogsi, és engedély nélküli átalakítás, ugyanúgy megkefélnek a KPM-en, ugyanis nincs teljesítménymérés. Megnézik, 125, bírság, szevasz.
Ez nem hangzik rosszúl,még valakinek van ötlete,hogy ez kivitelezhető e,vagy hasonló modszer megoldás?

Köszönöm a segítségeteket!
Vedd meg a yamahát tedd le a jogsit és rendszámot rá. Utána ennyi. Már út nincs. Ha megkerülöd foshatsz minden motorozásnál, hogy ne legyen baj, illetve, hogy ne kapjanak el. Szerintem a mai büntetési tételeknél ez már nem bevállalható.

Ismerőseim közül még azok is eladták a 125/50-et kik 1000 fős falvakban élnek, nincs állandó rendőrőrs, ivócimbora a KMB-s. Mert akkor is lehet, hogy kimennek a városiak és lesz cummer.

Te tudod. Én nem venném ha utánam vágnák sem. Rendbe rakatod, költesz rá egy halom pénzt aztán rájössz, hogy csak igaza volt ezeknek az embereknek. Eladni nem lehet, szétmérni macerás, tóba dobni könnyebb.
A legjobb és legolcsóbb a törvényes út. Persze egy 50-esen nem lesz power és nem leszel power gyerek, és nem tudsz előzni 100-al, de szerintem nem is kellene.
egyetlen módja van a szívás elkerüléséhez, kell egy gyári hengert beszerezni és csináltatni hozzá egy olyan perselyt/dugót ami 49ccm
szóval ha lefotózzák akkor sem tudják bizonyítani hogy henger cserélve
csak azt kell kiszámolni hogy a hajtókar elfér-e a szűk hengerfuratban olyan 30mm körüli lesz
Akkor most mitévő,legyek?Én megfogom venni azt a 125-ös yamahát....mit tegyek,és hogyan?
Nálunk is hasonló történt, anno én is leírtam.
Ezek szerint az itteni, nem precedens értékű eljárás volt.
Ebbe az eladásba bebukott egy ismerősöm. Megfogták egy 80cm3-el és körbefotózták neki. Már ugyanis minden rendőrnél van fényképező bármilyen meglepő! Ezt követően berendelték az NKH-hoz. Mire ment volna természetesen bemutatta az adásvételit, hogy eladta, és így már nem tud vele megjelenni. A rendőrség viszont ( mert nem mindig hülyébb a magát nagyon okosnak tartó fiatal jogtudornál ) egy márkakereskedéstől eseti szaktanácsadói véleményt kért a felvételek alapján. A márkakereskedés viszont bármennyire is hihetetlen meg tudta különböztetni minden kétséget kizárólagosan a jármű pontos típusát! Így az eredetileg is kiszabott bírság mellett még egy "baráti" szakértői díjat is felszámoltak az esethez. Szegény nem túl okos ismerősöm innentől már hiába ajánlgatta, hogy az eladótól el tudta volna kérni bemutatásra! Közölték, vele, hogy az új tulaj nem tartozik az eljáráshoz, így Őt nem rendelhették vizsgálatra, ezért voltak kénytelenek szakértőt igénybe venni! Természetesen ezt alkalmazták volna ellopás esetére is! További jó joghézagkeresést!
Ha azt mondod, hogy ellopták utána dobd egy tóba, nehogy megtalálják nálad, mert annak csúnya vége lesz. Még csúnyább, mintha bevallanád, hogy 125-ös a gép. Ha bevallod 100E alatt megúszod, de ha mondod, hogy ellopták és mégis meglesz a jókis motor.. akkor hamis tanúzás, hatóság félrevezetése.. nem lennék a helyedben.
50-essel sem, mert akkor már nem smkp, így rendszámköteles
kiköpött ugyanolyan
Hogy a kpm-et kimagyarázni hogy lehet nem tudom, lehet hogy én bejelenteném hogy ellopták a motort, ha berendelnének kpm-re.
A yamaha dt 125 és yamaha dt 80 testre ugyanúgy néz ki,blokkja se nagyobb.....ami itt sportmotoron fentvan yamaha dt 125 ről kép,vagy videó,mindenki 50 esként használja,legfőbb kérdésem ezzel kapcsolatban,ha megfog gyanut fog stb,akkor?Kpmre küld tuti,vagy más lehetőségek,is vannak.2ismerősömet is rendelték már be kpm-re eladták elötte amotort,ottmeg bemutatták az adásvételit,és szemet hunytak a dolog felett.Hogyan lehet kimagyarázni akpm-et vagy valami hasonlo segítséget szeretnék kérni,mert szinte 100% hogy yamaha dt 125-öm lesz
Azért gondolkodjunk már reálisan mielőtt felteszünk egy kérdést! Ha abba nem is gondolunk bele, hogy egy rendőr mennyivel többfajta járművel találkozik mint egy átlagember a hétköznapjaiban, akkor is egy dolgot fogjunk már fel. A rendőrök nem külön lombikban készült sorozat gyártott lények! Közülünk kerülnek ki, az asztalosból vagy sorolhatnám. Ha Te korábban meg tudtál különböztetni egy 50-es motort egy 125-től és elmész rendőrnek akkor mi lesz? Tegyük fel, hogy nem tanítanak ezzel kapcsolatos dolgot nekik ( amit nem hiszek ), tegyük fel nem mutogatják egymásnak, hogy mire kell figyelni ( amit nem hiszek ) ettől még ha Te például mielőtt elmennél rendőrnek és meg tudtad előtte különböztetni, csak azért mert rendőrnek mész, ugye nem fogod elfelejteni? Valljuk már be itt is 10 emberből szerintem 9 meg tudja különböztetni, akkor aki elmegy ebből a 9-ből rendőrnek az miért ne tudná? Ha Én eladnék neked egy 125-öst amibe számbeütővel beleütök egy 50-es jelölést házilag akkor már el is hinnéd, hogy 50-es?
Ahogy azt már sokszor mondták itt,ha olyan rendőrt fogsz ki aki ért a motorokhoz,akkor mindegy hogy neked mi van a hengerbe gravírozva
Egy jobb 50es dt szerintem képes 60-70 km/h tempóra szal közúton ez fölé ne nagyon menj,hacsak nem akarod megmagyarázni hogy te azé mentél 120al egy 50es motorral mert lejtő volt meg hátszél....
Amúgy állítólag egész jól el lehet vele mászkálni...Kpm vizsgán meg ha oda kerül a sor,jó nagyra tágítják a segged
Üdv!

Venni szeretnék egy yamaha dt125,vagy egy yamaha rd 125-öt.M-es jogosítványom van,ezért 50-esként szereném használni.
Blokkba bele lesz ütve a 49,5 ccm,de hogyan használjam a motort,hogy ne bukjak le,vagy megfogna e vele a rendőr,ott helyszínen milyen lehetőségeik vannak,motorszám alapján megtalálja,pl:laptopon,vagy milyen lehetőségek vannak.Esetleg,ha kpm-re kerülne a sor,akkor abból,hogyan tudok kimászni,elkerülni?
Oké, nyilván nem úgy gondoltam, hogy majd elektromos biciglinek nézik.
Azért nincs valami "komoly" motor formája, és nem is nagyobb mint egy Simson.
nyugtasd csak meg magad. Azért sejted, hogy az a kipufogó sokat elárul. A rendőr meg hülye, nem láthatott még ilyet, mert magyar. Te meg egy zseni vagy
A regadó mértéke függ az évjárattól is. Minél régebbi annál kevesebb. Egy 100-asba mindenképp belefér tokkal vonóval.
Amúgy mennyibe kerülne körülbelül egy 125-ös motor forgalomba helyezése? (Olasz, ideiglenesen kivont papiros)
Reg.adó, forgalomba helyezés, műszaki, rendszám, eredetiség vizsgálat.Mennyibe kerülnének? Ezen kívül van még valami?
Megköszönöm nagyon aki tudja pontosan!
Végülis úgy néz ki ez a Madass mint egy "elektromos bicigli" ,
ki gondolná erről hogy rendszámköteles "nagymotor"
Sziasztok!

Lehet én is 125/50-ben fogok utazni. Sachs Madass motort akarok venni gyári 125-öst. Csak B-s jogsim van. A madassből ugye van 50-es is, nekem volt is 50-es (70es tuningal ), négyütemű az 50-es és a 125-ös is.
Külsőre szinte ugyanolyanok.
Annyit tudok hogy ha bevezetnék az 50-es motorok "rendszámozását" akkor viszont bajban lennék az 50-es papíros 125-ös mocival. Viszont akkor lehet belerakatnék egy 50-es kínia blokkot a "rendszámozás idejére", vagy ha lehet a KPM-nél zsebbe tennék valakinek lóvét, hogy 125-ös blokkal hagy legyen már papíron rendszámosan 50-es oszt jóvan.

Végülis nagyobb mociknál is van úgy hogy mittudomén 350-es és mégis 250-es papíron.
Ez nagyon a témához kapcsolódott! Ha lehet még lenne egy kérésem, NE te legyél felháborodva, hogy meg mertem említeni, hogy hirdetéssel ne szórjuk tele a topic-ot!