Ezt csak megerősíteni tudom....Van egy 6 hónapos kislányom,eléggé szét kell dolgoznom magam hogy meglegyen neki is mindene,csekkek is fel legyenek adva és még motort is vegyek/használjak...
Nem a szöveg szokásos, hanem még mindig érvényben vannak a törvények, jogszabályok....mindenkinek!
Nincs ez túl lihegve, hanem még mindig nem fogják fel sokan, hogy amit tesznek az mivel járhat.
Nagyon is nagy jelentősége van, csak korosztályoknak eltérő az agyi felfogásuk, ítélőképességük, felelősségérzetük.
Nincs értelme hasonlítani, hogy ki és hol és hogyan és milyen motort használ és az most semmi vagy valami.....
Tilos, szabálytalan, kockázatos.... mindenhol, mindig és mindenkire vonatkoznak az előírások. Nincs kivétel, hogy hol.....vagyis van, közforgalom előtt megnyitott úton, azaz közúton.
Tudod ez olyan, hogy mindenki tudja nem jó meginni a mérget.
Akkor te kint a pusztán a szalmakazalban megiszod, mert nem látja senki?
Ugye nem.....
Akkor miért nem lehet betartani más dolgokat is, ha éppen nincs ott aki ellenőrizné?
30 éves koromig szimóval jártam
majd amikor kb egyenesbe jöttem lett rendesebb motor
amúgymeg az a 20 éves aki nem tapsolja el a zsetont és a szüleinél lakik 10x könnyebben összehozza a motort mint aki már családos
Igen Gino, a szokásos szöveg, hogy fú milyen rossz helyen vagyunk, mert milyenek az emberek...
Igen, egy rendszámos 125-ös jogsival 400.000 HUF. Mutass egy 20 évest, aki anyu-apu segítség nélkül itt, a 70.000 forintos minimálbér ipar fellegvárában össze tud gyűjteni ennyit motorra.
Nekem például lenne ennyim, de erdőt járni nem adok ennyi pénzt motorra. Közúton pedig tudni kell normálisan közlekedni, kulturált módon. Ha pedig kárt okozok, zsebből fedezem a kárt. (tudom, mi van ha egy szutyok motorral totálra török egy 20 milliós Mercit...)
Szerintem ez túl van lihegve. Nyilván nem Pesten a belvárosban kell ilyenekkel járni, hanem ott, ahol kicsi az esély a bajra.
Persze ettől még nem helyes dolog, de nincs is akkora jelentősége, mint azt ahogy sokan beállítják. Aki jogsival, 1000-es 'gixxerrel' végigmegy 300-al Mogyoródig, azt 120-an pontozzák ötösre, hogy milyen vagány gyerek, meg bevállalós. Ehhez képest például semmi az, hogy valaki Pusztafalván fél decis helyett mondjuk másfél decis motort használ.
az van, mint sok minden mással is, hogy ...... motorozni nem kötelező
aki nem tudja úgy csinálni, ahogy -normálisan- LEHET, akkor nem kell csinálni
nem az a megoldás, hogy akkor csalunk.....
mindenben ez a magyar reflex, hogy hogyan csaljak...
Kár, hogy ilyen a bürokrácia. Egyébként igazad van. Csengesd le a lét és járj rendszámos motorral. Fizess utána adót, biztosítást, illetéket átírásnál, kifizetnéd a forgalomba helyezést, csomó pénz jönne állambácsinak. Kár, hogy vájt fülűek és nem látják a lehetőséget.
A gond nem is csak a teljesítmény, hanem az, hogy ebben az országban egy MEGVÁSÁROLT (=nem lopott), közlekedésre tökéletesen alkalmas motort nem lehet rendszámoztatni. És például egy szabályosan közlekedő, biztosítással rendelkező hulladék Simsontól 100X biztonságosabb egy 125-ös enduro....
Pedig szívesen fizetnék mondjuk 20.000 forintot egyedi forgalomba helyezési eljárásra. Ha lehetne, de nem lehet, így nincs más megoldás.
21 éves vagyok 12 éves koromig riga elég volt, mára már egy 125ös mz is kevés, most vagyok ezzel a dtvel és ezen gyakorlok a korlátlan jogsihoz :), arra nem megfelelő ?, meg nem akarok úgy kinézni mint sok szegény ember mint "majom a köszörűn"...., ezért is vettem dt mocit,
50-es, gyárias kinézetű matrica, közúton max. 50-60-al menj, esetleg vékonyabb gumik, csendes kipufogó. És legyen nálad mindig 50-es biztosítás, adásvételi 50-es ként, jogosítvány. A blokkon ne legyen rajta hogy 125 cm3, gyártási plakett se legyen látható. Szoktak még ügyeskedni a km órával, hogy azért ne 160-ig legyen számozva a segédmotoros kerékpár. :)
Kb ennyit lehet tenni, a többi már szerencse kérdése. :D Ja, és az enyémen például az alvázszám úgy kezdődik hogy DX 125... szóval ha kérdik nem "dé iksz százhuszonöt", hanem "dé iksz tizenkettő öt..." bár ezt még nem teszteltem élesben. :D
Sok szerencsét hozzá, és persze biztonságos közlekedést, mert baleset esetén bukta van. :)
Az olaszban beszerzett forgalomból kivonást igazoló papír kiállításakor gondolom a békaevők azért utánanéztek hogy nem e lopott.Amúgy az NKH is utánanéz hogy fáj e valakinek a gép mikor viszed egyedi forgalombahelyezésre..
A legritkább esetben sáros. Szerinted ki kockáztatna lopott motort a határon? Nálad van a forgalmi is, azt sem lehet kapni mindenhol.
Szerintem rendben van minden, simán le tudod rendszámoztatni.
Nem tudom mennyire tartozik a témához a kérdésem, de feltenném, és remélem nem fogok szívinfit kapni, továbbá remélem nem szivatott meg az eladó: tehát van egy Agility City 125-ös robogóm, aminek van adásvételije, amit a fickóval írtam, meg van olasz forgalmija-hologrammos meg minden csaknem hamis-meg kivonó, meg kétnyelvű adásvételi szerződés. Kérdésem hozzátok: valóban elég ez a rendszámoztatáshoz?Gondoltam, ha már egyszerűbb a B125 téma, vizsga után küldhetem legálisan, akkor már tetetek rá rendszámot. Szóval szerintetek elég ennyi papír, vagy kell még valami? Másik kérdés, amitől kicsit jobban félek, mi van ha megnézik az olasz papírokat, és mondjuk kiderül, hogy a robi "sáros", neadjisten lopott?
Nem igazán tehetsz mást, minthogy megállsz. Az ilyen én vagyok a fasza gyerek és lerázom a zsarukat felejtsd el ha jót akarsz. Megállsz udvarias legyél, és bízzál a jó szerencsében. Ennyi. Azért tegyél egy borítékba 30-100e közt ha mégis baj lesz legyen mihez nyúlnod.
ha minden papírod ok akkor,igen..ha meg nem,akkor sincs nagy baj, bele nem lát...vannak nagytestű robogók is...ez meg egy nagytestű sportmotor..ezt kell mondani :D
Jut eszembe most egy 700-as quad-ja van a srácnak azzal a különbséggel, hogy vigyáz és nem megy közúton csak amennyit feltétlen kell. Eddig még megúszta. A leonardoval meg az volt hobbi, hogy hogyan előzgessük a kamionokat...
Nem foglalja le. Csinál képeket, felveszi az adataid megcsinálja a papírokat és ennyi. Utána kiderítik motor/alvázszámból, hogy nem 50-es a szekér és kapod a sárga csekket esetleg megszabadítanak a maradék jogsidtól.
Élő példa: Főnököm fiával: 2 évig szaladgált a rendőrség mellett egy leonardo-val a srác. A főnököm fia megvette, 1 hét elkapták és fent leírt dolog történt vele. 30ezer volt vagy 40, és 4 hónapra vonták be a B-s jogsiját. 1 hét és eladta. (nem érte meg)
Nincs ez túl lihegve, hanem még mindig nem fogják fel sokan, hogy amit tesznek az mivel járhat.
Nagyon is nagy jelentősége van, csak korosztályoknak eltérő az agyi felfogásuk, ítélőképességük, felelősségérzetük.
Nincs értelme hasonlítani, hogy ki és hol és hogyan és milyen motort használ és az most semmi vagy valami.....
Tilos, szabálytalan, kockázatos.... mindenhol, mindig és mindenkire vonatkoznak az előírások. Nincs kivétel, hogy hol.....vagyis van, közforgalom előtt megnyitott úton, azaz közúton.
Tudod ez olyan, hogy mindenki tudja nem jó meginni a mérget.
Akkor te kint a pusztán a szalmakazalban megiszod, mert nem látja senki?
Ugye nem.....
Akkor miért nem lehet betartani más dolgokat is, ha éppen nincs ott aki ellenőrizné?
Persze azért mondjuk ahol én lakok, 18 évesen nem olyan könnyű 70.000 forintos munkahelyet sem találni.
A Simsonozással pedig igazad van, de mondjuk erdőben hamar el tud fogyni. :) Én arra használom sokat az enyémet.
majd amikor kb egyenesbe jöttem lett rendesebb motor
amúgymeg az a 20 éves aki nem tapsolja el a zsetont és a szüleinél lakik 10x könnyebben összehozza a motort mint aki már családos
Igen, egy rendszámos 125-ös jogsival 400.000 HUF. Mutass egy 20 évest, aki anyu-apu segítség nélkül itt, a 70.000 forintos minimálbér ipar fellegvárában össze tud gyűjteni ennyit motorra.
Nekem például lenne ennyim, de erdőt járni nem adok ennyi pénzt motorra. Közúton pedig tudni kell normálisan közlekedni, kulturált módon. Ha pedig kárt okozok, zsebből fedezem a kárt. (tudom, mi van ha egy szutyok motorral totálra török egy 20 milliós Mercit...)
Szerintem ez túl van lihegve. Nyilván nem Pesten a belvárosban kell ilyenekkel járni, hanem ott, ahol kicsi az esély a bajra.
Persze ettől még nem helyes dolog, de nincs is akkora jelentősége, mint azt ahogy sokan beállítják. Aki jogsival, 1000-es 'gixxerrel' végigmegy 300-al Mogyoródig, azt 120-an pontozzák ötösre, hogy milyen vagány gyerek, meg bevállalós. Ehhez képest például semmi az, hogy valaki Pusztafalván fél decis helyett mondjuk másfél decis motort használ.
aki nem tudja úgy csinálni, ahogy -normálisan- LEHET, akkor nem kell csinálni
nem az a megoldás, hogy akkor csalunk.....
mindenben ez a magyar reflex, hogy hogyan csaljak...
Pedig szívesen fizetnék mondjuk 20.000 forintot egyedi forgalomba helyezési eljárásra. Ha lehetne, de nem lehet, így nincs más megoldás.
Csak rajta múlik, hogy meg akar-e szívatni vagy nem..... nem azon, hogy elhiszi vagy nem.
Az alvázszámos duma elég szar....
Kb ennyit lehet tenni, a többi már szerencse kérdése. :D Ja, és az enyémen például az alvázszám úgy kezdődik hogy DX 125... szóval ha kérdik nem "dé iksz százhuszonöt", hanem "dé iksz tizenkettő öt..." bár ezt még nem teszteltem élesben. :D
Sok szerencsét hozzá, és persze biztonságos közlekedést, mert baleset esetén bukta van. :)
Szerintem rendben van minden, simán le tudod rendszámoztatni.
Van egy kérdésem mindenki számára!
Egy 125 ccm es aprilia RS el megállnátok 1 yardnak ha pl igazoltatni akarna? :)
Élő példa: Főnököm fiával: 2 évig szaladgált a rendőrség mellett egy leonardo-val a srác. A főnököm fia megvette, 1 hét elkapták és fent leírt dolog történt vele. 30ezer volt vagy 40, és 4 hónapra vonták be a B-s jogsiját. 1 hét és eladta. (nem érte meg)