az a helyzet, hogy nem kell, hogy értsen hozzá, elég, ha felmerül a gyanú, hogy nem 50-es. Lefoglalhatja január 1-től ( igaz, korábban is) az új szabályok konkretizálják ezt. Ha jön a tavasz hullani fognak a kamu 50-ek, Pesten biztosan.
az óra az csak 1 dolog én is 50-es ként járkálok a idomokon és a hangjukon is lácik hogy 125ccm aki ért hozá 1 kicsit
én pl volt aprilia sr 125 160-as óra volt benne nem szoltak rá semmit
most tzr 125 4dl-t hajtok 50-ként!
Olyan kérdésem lenne, hogy Mito1-be hogyan csináljak másik számlapot ami tartós is lenne ( gondolom nem sima A4es lapbol) . Vagy az elég lenne ha a sima számlapon 120tol felfelé eltüntetném a többi számot? lefesteném feketére vagy valami.
értelek csak az a gond hogy pont ilyet kerestem színre nagyon tetszik és állitólag illik is hozzám és motorikusan kiváló :) szerencsémre jó motort találtam . de láttam egy ugyan ilyet csak kicsit törött és rendszámos ha lerakom nyáron a jogsit a b125öt akkor meg kellene vennem azt és kicsit átépítek erről pár alkatrészt arra. épp ezért nem akarom ezt eladni. de meglátom mi lessz még ebből.
Szia! javaslom ezt az oldalt például: http://tommodore.blog.hu/2010/... , viszonylag korrektül le van írva az ügyintézés menete! Ha jól tudom az illeték egy picit megváltozott, de nem jelentősen! Egyébként a külföldi tulajdonos megkeresése működhet (amennyiben hajlandó aláírni veled egy adásvételit, ami egyáltalán nem biztos, mivel ő ugye már lejelentette a motor eladását, leadta az akkori adásvételit az okmányirodában,de ennek megmondom őszintén nem tudom a menetét) Elég melós, és pénzes dolog egyébként is egy motor lepapírozása itthon - mi nem időigényes a hazai bürokráciában...-, szóval nem tudom mennyiért jutottál hozzá,de ha van lehetőséged,akkor szerintem inkább add el és vegyél egy papíros motort.. Üdv,kaxer
hát az adásvételik nicseneke meg,:S meg a vám papír sem de ha megkeresem a külföldi csávót aki kivonattta a forgalomból külföldön és irunk egy adásvételi ugy érvényes?
Ha tényleg minden rendben van (adásvételi lánc a forgalmiban szereplőtől (kétnyelvű) ,mostanáig, forglami,stb...) akkor ugye van regadód, kb 50-60ezer,eredetvizsga 15500, műszaki, új forgalmi,törzskönyv,rendszám, kis átírási illeték. olyan 100körülre tenném, persze nem tudom milyen állapotban van,mikor lett először forgalomba helyezve,stb...
Illetve ha valóban megvan minden papírja, akkor elvileg lehetséges....
De az utánajárás, papírozás, regadó, illetékek, vizsga...stb. többe kerül, mint itthon egy rendszámos motor.
Heló azt szeretném kérdezni hogy 125ös motoromat le akarom rendszámoztatni hogy tudom ezt megtenni és kb menyi pénzért? jah a külföldi forgalmija meg van. és egyezik a váz illetve a motorszám a papiron találhatóval.
A régi időkre visszaemlékezve a Verhovinát be kellett vinnem a helyi Autó-klubhoz és ott ellenőrizték a segédmotort majd beütötték a cm50 jelzést. Mellette megnézték a féket , világítást, futóművet, ezt sokkal ésszerűbbnek tartom. Pedig boltban vettük, újonnan.
én is gondolkoztam már rajta és én ha csinálok ugy fogom szekeszteni hogy lefelezem! ha 50-t mutat akor 100km/h a sebeségem!
én pl volt aprilia sr 125 160-as óra volt benne nem szoltak rá semmit
most tzr 125 4dl-t hajtok 50-ként!
Olyan kérdésem lenne, hogy Mito1-be hogyan csináljak másik számlapot ami tartós is lenne ( gondolom nem sima A4es lapbol) . Vagy az elég lenne ha a sima számlapon 120tol felfelé eltüntetném a többi számot? lefesteném feketére vagy valami.
De az utánajárás, papírozás, regadó, illetékek, vizsga...stb. többe kerül, mint itthon egy rendszámos motor.
Nem tudom a pontos forrását csak olvasgatás közben találtam rá gondoltam belinkelem, én sem tudok többet.
Ezt olvastam és azért kérdeztem honnan származik a hír. Ilyen cikket tudok írni én is, de hol van a forrása ami hitelesnek mondható?
Innen.
Mindeki csak szabadul meg tőle alkatrészeknek jó lesz.